1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 37]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boertje_PSV, 29 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk heeft het wel enigszins invloed dat we gelijk na het WK voorronde CL moesten gaan spelen en dat onze spelers van het WK amper vakantie hebben gehad, dat ga ik ook niet ontkennen. Maar dat mag gewoon geen excuus zijn 4 maanden later, zeker niet als je maar 3-4 spelers hebt die lang actief waren op het WK.

Leuk dat jij dingen mist als 'flair' en mentaliteit, daar kan ik niks mee. Ik zie namelijk gewoon een gebrek aan tactiek en visie, geen lijn in het spel, geen positiespel. Lag het maar aan zulke mentale dingetjes als jij noemt.

2. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Maar als het aan de spelers ligt en hij geen verschil kan maken, heeft het voor Jol toch ook geen zin om te blijven. Leidt in beide gevallen toch tot het vertrek van de trainer?

3. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Hehe, Theo Janssen rookt meer dan 3-4 sigaretten per dag, en ziet 40% met z'n linker oog. :D

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Trainen, trainen en nog meer trainen. Spelers krijgen geen rust. Ze staan vaker te trainen dan dat ze gewoon lam op hun bed liggen.

Als het niet aan het WK ligt, waarom kampen veel mensen die op het WK gespeeld hebben dan met blessures of zijn niet "scherp"? Ik noem een Julio Cesar, Sneijder ( bloed armoede ), Milito, Higuain, Ronaldo, Suárez, vd Wiel ... en ik kan zo nog wel even doorgaan. Die jongens hebben een kei zwaar schema. Champions League, voorrondes, kwalificatie dan ook nog is hun eigen League en alle dingen die d'r bij horen.

Jol had wel degelijk een "lijn" en "visie" in zijn spel. Maar als zijn spelers dat niet uitvoeren houd het gewoon op. Dat is jammer, want Ajax hoort ( in mijn ogen ) nog steeds bij de beste clubs van Nederland. Zo'n El Hamkaas vind ik ook maar een lamme tak. Constant zichzelf de hemel in prijzen en gewoon geen "connectie" hebben met z'n eigen team. Dat is erg. Zo'n Suárez deed dat in't begin ook niet maar leerde dat ook af. Die speelt voor zijn team en blijft gaan. In voor-en-tegenspoed.

Zelf opstappen is beter als ontslagen worden. Zulke hoge verwachtingen nakomen is gewoon onmogelijk. Overwinteren? Eerste worden in de Eredivisie? Kwalificeren voor de volgende X aantal toernooien ... als je geen vertrouwen meer hebt in je spelers dan kan je beter maar weggaan. Ik geloof er namelijk wel heilig in dat Jol van alles geprobeerd heeft.

Laatst bewerkt: 6 dec 2010
  5. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Jol is de eindverantwoordelijke voor het spel en MOET met een wissel of toespraak het spel enigzins kunnen omdraaien. Dat heb ik hem nog geen 1 keer zien doen. Ik zie hem juist het tegenovergestelde doen.
    Oke vorig jaar draaide we een top seizoen, maar zoiets moet je wel vasthouden en niet gaan lopen zeiken, omdat een paar spelers moesten vertrekken. Je moet roeien met de riemen die je hebt en een vast elftal neerzetten. Jol loopt alles een beetje switchen en zo raken de spelers ook het spoor bijster.
    Ik ben blij dat Jol oprot met ze lompe gezwam altijd na de wedstrijd.

Laatst bewerkt: 6 dec 2010
  6. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Dankje :)

Natuurlijk ligt het niet alleen aan een trainer. Er komen veel meer factoren bij kijken. Bijvoorbeeld: Gezeur in het bestuur, gezeur tussen assistent trainer er trainer, ongemotiveerde en/of vermoeide spelers, sterke tegenstanders. 1 ding is zeker dit team is tot veel meer in staat dan dat ze nu presteren. Zelf was ik niet zo`n fan van Jol, ook vorig jaar niet, het lijkt alsof hij altijd grappig wilt doen. Maar het weggaan van Jol kan in deze wel een begin zijn van een aantal positieve ontwikkelingen. Het tijdelijk overnemen van Frank de boer en zijn assistenten klinkt mij in ieder geval als muziek in de oren.

Ben benieuwd welke veranderingen er allemaal zullen komen. Verder verwacht ik nu geen wonder en vind ik dit Ajax nu nog steeds geen titel kandidaat.

7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Lekker inhoud vol programma is dat zeg 8) Gaat echt helemaal nergens over.

8. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jol eruit + Napoli gewonnen van Palermo in de laatste minuut = mooie maandag

9. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    3-4 per dag, wat een bad-ass!!

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik denk iedereen daar blij mee is, wat een vreselijk persoon was dat om naar te kijken. Binnensmonds gebrabbel met zo'n hoofd.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.633
    Nee dat accent van jullie trainer is leuk om aan te horen 8)

12. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha!:lol:
    PSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSV

13. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Zijn stem is idd irritanter dan die van Jol.

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Waarom moet er nou altijd doorverwezen worden naar een andere club, de club van degene die er post. Beetje kansloos hé, maarja, jij wil natuurlijk ook reageren en dan doe je het maar zo.

Ik vind het accent van Rutten ook niet om aan te horen, en is ook irritant. Maar ik luister liever naar iemand met een wat-anders-accent, dan naar zo'n binnensmonds-pratende-brombeer met grafkop.

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Hij maakt een grapje lullenkutje 8)

16. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Dit was wel een te makkelijk inkoppertje hé8)
    Rutten staat bekend als de coach die het minst kan praten van alle coaches in de eredivisie.. al begreep Jol er ook niet veel van.

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Rutten praat inderdaad niet veel, of goed, maar het is fijner om naar zijn gebrabbel te luisteren naar dat van Jol. Ik heb het nergens over Rutten gehad, of inhoudelijk over Jol. Nja :+.

18. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Haha echt he zo kansloos.. zoiets van.. we kunnen de discussie niet aan dus beginnen we wel over de club van degene die kritisch is geweest :+

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Alleen was het nu Tyrant (Feyenoord supporter) die dat postte.. Thank you come again.

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Maakt het uit? Gaat nog steeds over hetzelfde; dat je over de club van degene die het post begint wanneer hij kritiek heeft op een andere club.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina