De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 37]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boertje_PSV, 29 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Eriksen _O_ Ajax speelt lekker inderdaad.

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Vind hem echt een held, altijd een zwak voor hem gehad. Sinds zijn eerste wedstrijd bij Barcelona. Misschien omdat ik hem zelf heb zien spelen en kletsen met het publiek bij de training, toffe kerel.

Jammer van Ibra :mad:.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    9.030
    Ik zie nu tenminste niet 100 van die onzinnige lange ballen, maar gewoon 95% strak over de grond.

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    1-0 Real Madrid :mad:.

Dan is het helemaal geen spannende wedstrijd meer.. :mad:

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Real 1-0 voor :).

6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Dit is al een aardig begin! Zie al meer vloeiende combinaties en lopende/aanbiedende mensen dan de afgelopen 5 wedstrijden onder Jol. Eriksen speelt ook aardig! Goede balcontrole, goed inzicht en goede passes.

@^
    Nice!

7. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Knap dat de boer binnen 1 dag ajax al beter laat spelen als ik jullie mag geloven. Milaan laat ze komen en zet totaal geen druk. Ga allemaal nou niet doen alsof de boer iedereen beter maakt binnen 1 dag.

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Jij hebt duideiljk geen wedstrijden van Ajax gezien de laatste tijd.

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Milan hoeft ook niet hé, waarom zouden ze want ze zijn toch al door. En AC Milan heeft niet het beste elftal staan hé, Ajax wel (behalve El Hamdaoui; om andere reden eruit gelaten).

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Wie zegt hier dan dat het door De Boer komt? Ik zie hier slechts constateringen van het huidige spelbeeld.

Persoonlijk denk ik dat het vooral door Eriksen en de houding van Milan komt.

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Heerlijk schot Eriksen_O_

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dít en een uitgeruste Suárez, en geen Hamdaoui. Denk dat al deze factoren helpen hoor. ;)

Eriksen speelt goed, Suárez beter als laatste wedstrijden, Milan geeft er niet zo veel om nu en dat is wel begrijpelijk.
    El Hamdaoui heeft zo zijn goede momenten, maar vind hem over het algemeen maar een irritante egoïst in het veld. Lijkt me niet de fijnste speler om te hebben.

Laatst bewerkt: 8 dec 2010
  13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Na lange tijd weer eens een schwalbe van Suárez, mist ie de volgende wedstrijd! :eek:
    Omg, hoe dom kun je zijn zeg. Zoiets ga je toch niet proberen in zo'n wedstrijd; hij werd vastgehouden, maar ging te laat liggen. Al was ie íéts eerder gaan liggen.. :D

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Tja schwalbe, ik weet het niet. Hij werd vastgehouden en je kan 'm in principe geven. Heb ze erger gezien, hier zou menig speler zich voor laten vallen.

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ja, maar hij deed het ná het vasthouden van Yepes. Als hij zich nou iéts eerder had laten vallen was het gewoon een penalty.

Damn, Ronaldinho die kopt 8).

16. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Zat gezien en het was heel slecht. Maar dat ze een bal over 5 meter nu wel kunnen passen en tegen NEC niet komt omdat ac Milaan slaapwandelend over het veld loopt.

Oké, dat is dan duidelijk.

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hee Ronnie, dat was een rode.

18. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dat leek erop idd:lol:

Laatst bewerkt: 8 dec 2010
  19. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Klopt, alleen als Suarez net even wat eerder viel op het moment dat hij vast gegrepen werd. Dan had hij hem mee gekregen. Ik ben benieuwd naar de tweede helft. Hopelijk prikken we er een doelpuntje in.

En mocht De Jong vervangen worden voor El Hamdaoui vraag ik toch af hoe ze dan gaan spelen.

20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ajax kreeg in de eerste helft zowat meer kansen dan in de eerste vijf wedstrijden bij elkaar8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina