De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 37]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boertje_PSV, 29 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Pff 5-0, wat een uitslag zeg in zo'n topper. Had het veel anders voorgesteld. :9

2. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ach het zijn maar drie punten, over deze nederlaag zetten we ons wel heen. Beter nou verliezen dan in april/mei als alle prijzen worden verdeeld.

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Volgens mij werd Madrid pas iets gevaarlijker in de eerste helft na het opstootje met Ronaldo (toen stond het al 2-0 toch?). Daarvoor geen Madrid gezien. Tweede helft was het alleen maar Barca wat de klok sloeg. Daar is Madrid zo uber hard vernederd dat het hier pijn deed. 5-0 en een balbezit verhouding van 70-30. Madrid speelde gewoon slecht.

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.331
    Leg mij nou eens uit waarom ze slecht speelde? :+ Als je de bal niet kan pakken vanwege het tik-tik-tik principe ... dan valt er weinig te spelen? :lol:

Ik hoop voor Mourinho dat hij ook wat automatische in Real gepompt krijgt. Want het ego van Ronaldo is toch wel erg merkbaar op het veld. Heb die gast geen goeie bal zien raken. Sterker nog, deed hij wel mee?

5. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    NVM, verkeerde

6. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    doe ik alleen tegen jou niet, gewoon omdat ik het leuk vind :)

Misschien is het wel goed voor Madrid om echt een keer een pak slaag te hebben gehad. Op zich is het geen mega ramp om bij Barcelona uit te verliezen, voor de ranglijst is het ook geen big deal. Maar hopelijk leren ze hier een wijze les uit dat ze er nog lang niet zijn, ook met het oog op de Champions League, waar je dit soort fouten niet kan permitteren.
    Wel mooie wedstrijd gezien overigens, vind het alleen storend dat Barcelona dit soort spel vaak alleen in eigen huis kan laten zien (in de Champions League dan, in de competitie kijk ik nooit naar wedstrijden van ze ;) )

7. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Dat moet je dan is gaan doen want ik heb genoeg uit-wedstrijden gezien waar ze dit spel gewoon speelden.

8. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Dat komt omdat ik anders in het cafe blijf hangen als ze gewonnen hebben. :+ Nou heb ik weinig te vieren...

9. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    maar ook tegen de grotere tegenstanders?

hehe :+

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dit is een van de meest krankzinnige dingen die ik gezien heb op voetbalgebied. Wat heb ik genoten zeg!! Wat een complete vernedering.

Geniet er van Pascal :b:

11. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat een geweldig Barcelona!
    Baal alleen als een gek van die handsbal van Carvalho, had die bal er zo graag langs zien gaan, had een wereldgoal geweest na zo veel tikken.

12. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik geniet er nog steeds van :). Heerlijk. Barca is al een jaartje of 16 mijn favo buitenlandse club en dit is de eerste keer dat ik zo'n vernedering meemaak :). Heerlijk :D

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.962
    Fenomenaal, wat een wedstrijd. Dit had ik echt totaal niet verwacht, maar oh zo heerlijk!
    Sergio Ramos liet wel weer duidelijk zien waarom het een ultieme bosmongool is. :emo:

14. PimLadenn

PimLadenn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, ze hadden de bal toen al een stuk of 40 keer rondgespeeld.

Wat was dit genietenn zeg, in deze vorm rolt barca elk andere team ter wereld op.

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Je hebt de 0-3 en 2-6 in Bernabeu niet gezien?

16. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Cijfers zeggen niet alles. Want als je gisteren gewoon op je gemak op allerlei manieren (hakjes etc.) minimaal 30x naar elkaar passt, zonder dat er een Real-speler tussenkomt en daardoor het gewoon echt niet meer zien zitten, dan is het echt vernederend. Real heeft 1 schot op doel gehad volgens mij en een vrije trap die net naast ging.

Daarnaast moet ik natuurlijk wel zeggen dat ik die wedstrijden alleen van de samenvattingen ken. Ik volg niet elke wedstrijd van ze. Ik heb pas bijvoorbeeld sinds kort Sport1 en streaming via het i-net vind ik echt vervelend kijken.

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Vooral de laatste jaren hebben dat uitgewezen, maar niet heus. Zie hieronder. ;)

Bullshit, en dat weet je zelf ook maar al te goed. Deze wedstrijden leven als geen ander en er is hard op de ziel van alle Madrilenen getrapt. Dit doet pijn. :):

Tnx, dit is heerlijk nagenieten ook zo op de ochtend na al het spektakel. Die berichten hier ook. _O_ Heerlijk begin van mijn dag.

18. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Dit is voetbal van hogere hand, mooiste voetbal dat er ooit is geweest, dat speelt Barca. Beter dan het gouden Ajax in de jaren '70, beter dan Oranje in haar beste dagen, beter dan Barca's dreamteam uit de jaren '90 met Romario, Koeman en trainer Johan. Heerlijk om naar te kijken. No offence maar Real is compleet weggespeeld gisteren, en elke fan van Real voelt de pijn. Dan kan The Special One wel vinden dat ze niet zijn vernederd, daar denkt de rest van de wereld toch net iets anders over.

Barca speelt eigenlijk zoals ik PES 2011 speel.......

19. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je komt uit 1977, heb je ooit meerdere volledige wedstrijden van Ajax gezien uit de jaren 70' gezien? Anders kun je het nooit vergelijken.

20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Maat van me studeert op dit moment in Catalonië. Zegt dat het gekkenhuis was daar gisteravond. Alsof ze de CL hadden gewonnen.

EDIT/

Drie keer raden wie die startpost heeft veranderd:+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina