Pfff, net terug uit Eindhoven (Na een klein pilsje @ Stratums eind)..
Wat een ellende zeg. Tenen half bevroren daar in dat stadion wanneer ik keek naar de hopeloze acties van N. Amrabat, wat een epic fail is die gozer! Deze winter maar aan Utrecht/Heerenveen/Telstar verkopen want het is echt drama met die jongen.
Rutten er morgen nog eruit sturen.. Enige opwindende heel de wedstrijd was de wissel van Dzsudzsak! 80e minuut lijkt ie erin te komen. Eerst nog wat rekken en in 85e minuut staat ie in z'n psv shirtje langs de kant. Onder luid gezang van PSV aanhang wordt ie toegezongen. Niet snel later komt Rutten naar 'm toe om te vertellen dat hij zijn jas aan kan doen. Gevolg, luid fluitconcert van het PSV publiek (terecht!). Uiteindelijk nog in de 90e minuut ingebracht ..
Oke 0-0 is voldoende maar godverdomme laat toch eens wat voetbal zien!! Had voor vandaag nog erg met Rutten te doen maar dit sloeg wel alles!! Tamata deed het erg leuk.
Zondag tegen Roda, ik ben benieuwd of 'sliske de rat' nog na de winter blijft. Mag wel, maar dan wel met lef voetballen aub!
EDIT: Zat gewoon serieus een groep voor ons die na de 1e helft maar weg zijn gegaan, lekker bier zuipen bij de Aftrap..
EDIT2:
Ploegen die PSV kan loten. Dikgedrukte boek ik sowieso morgen gelijk een ticket naartoe. Verder nog even kijken, geen zin in die oostblokkers.
Laatst bewerkt: 17 dec 2010