1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 38]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boertje_PSV, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik kan er inderdaad niet tegen als mensen zoals Tyrant dom/blij gaan reageren op een ernstige blessure van Reis, terwijl die jongen het uitschreeuwt van de pijn. En daarna ook nog eens gaan 'grappen' over dat hij zich aanstelt. Dan ben je gewoon triest en ookal lachtten zijn 'vriendjes' hem ook uit toen hij zijn arm brak, dat maakt het mij geen zak uit en maakt het ook niet minder triest. Dan kan ik alleen maar hopen dat hij eens ongelukkig zijn hele knie verneukt en er lang uit ligt, en dit dan nog eens zeggen.

Daarnaast werd ik helemaal verrot gescholden door elke ajacied op dit forum toen ik zei dat ik het voor PSV niet erg zou vinden als Suárez geblesseerd zou raken. Lekker hypocriet dus als ajacieden het hier gaan aanmoedigen over Reis.

En als iemand zegt dat een die-hard supporter, iemand die altijd klaar staat voor zijn club (zie je tegenwoordig niet zo vaak meer), niet helemaal 100% is, afgaand van zijn uiterlijk, terwijl hij gewoon dik is. Dan ben je ook gewoon oppervlakkig.

Laatst bewerkt: 19 dec 2010
  2. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat je ongesteld bent? Zo dat is erg zeg! :lol: Wat een calimero gedrag man. :):

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Deze post bespaart me weer wat typwerk, c/p:

Jij hebt zeker de rest van de posts ook niet gelezen, want dan zou je weten dat ik de 'grap' van Mtthz niet erg vond, maar alleen de kansloze reacties (dus niet de 'grap' over ongesteldheid) van Tyrant. Maarja, daar wen je waarschijnlijk wel aan.

4. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Jochie doe zelf niet zo kansloos, kan je niet tegen een grapje. Je doet nou net of die kerel de wereld heeft gered. En daarbij beweer jij eigenlijk dat je een echte supporters bent, wanneer diegene een shirt met korte mouwen draagt. Dan zullen het er weinig van die echte supporters zijn.

Als je het hier niet bevalt, flikker dan toch op en ga een ander voetbalforum opzoeken. Jeetje zeg.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Gefeliciteerd, je hebt het voor elkaar om jezelf 3x tegen te spreken in 1 post.
    _O_

En gast, dit is wat ik postte:
    Ik post dat ik het gruwelijk vind.. Dan lach ik er toch niet om? Je zit nu echt een beetje raar te doen vind ik, sorry dat ik het zeg. Ik weet niet precies wat ik verkeerd heb gedaan in jouw ogen, maar je noemt mij 4x in je posts..

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Leuk dat je hier ook even komt posten en dan drie regels post waarvan de twee bovenste weer totaal niet kloppen. Lees eerst wat er staat voordat je conclusies gaat trekken en gaat reageren.

'En daarbij beweer jij eigenlijk dat je een echte supporters bent, wanneer diegene een shirt met korte mouwen draagt. Dan zullen het er weinig van die echte supporters zijn.' :lol:

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hoezo mogen wij van een die hard PSV supporter niet zeggen dat hij er niet 100% uitziet? Dus als hij niet van voetbal hield mocht het wel? Sjonge jonge.

8. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    @Siemenn

Gap, doe gewoon chill. Tyrant heeft helemaal niets verkeerd gezegd. Om een gedeelte hier meteen als triest volk te bestempelen, dat is pas triest van jezelf. Je komt maar net kijken knul.

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nee nee, zo bedoel ik het niet :+.

Gewoon het feit dat hij van een dikke man zei dat hij er niet 100% uit ziet, alleen omdat hij dik is, dat vind ik merkwaardig.

10. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Joh maak je niet druk. Bij ADO zie je matjes en bij Feyenoord zie je hersenloze ventjes met petjes op die denken dat ze tof zijn(en die zie je ook bij ADO ;)) En bij PSV zit een sufkut met een camera om ze nek met -3 in ze t-shirt, dat vind ik vreemd. Trek het nou niet zo persoonlijk aan en geniet dat je weer even boven aan staat.

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ah ik dacht dat je bedoelde dat je dacht dat hij een steekje los had zitten ('niet 100%') omdat hij er zo uitziet. Dat je afgaand van het uiterlijk er vanuit gaat dat iemand een steekje los heeft. Je suis desolé.

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer ben jij dan verrot gescholden omdat je Suarez een blessure toewenst? Wat een onzin zeg.

13. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Wat een crap zeg over een opmerking over die gast. Kom op, ik vind die gast gewoon een hilarische vertoning. Dat heeft niks met PSV te maken verder. Net zoals ik Peter Beense een hilarische vertoning vind als hij het veld op komt rollen om De Vrolijke Koster te zingen.

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Wat ik wel apart vind trouwens Siemenn, je klaagt over kansloze reacties van Ajacieden hier, maar de 2 opmerkingen waar je op doelt zijn van Danny en Tyrant..

15. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik wilde eerst mongool neerzetten maar dacht dan krijg ik vast commentaar. :D En nu nog, ach ja.

Ik ga er van uit dat er een steekje los zit omdat die met -3 in een t-shirt gaat zitten. VRIJWILLIG. Ach ik houd er over op.

16. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Misschien krijgt hij er wel geld voor? Of een seizoenskaart bij de McDonalds.

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    :lol:

Nee, maar serieus, hij maakt die foto's voor de supportersclub.

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    XBW stond weer aan hoor bij die gast van Studio Voetbal. Is het een soort van sluikreclame van Mirik? 8)

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Zou toch mooi zijn als hij net de opmerkingen van Siemenn las en dan met een :F: gezicht zat:+.

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Is dat na te kijken op inet? Wil het weleens zien. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina