Daar geef ik je natuurlijk ook wel gelijk in: ik reageer geïrriteerd wanneer iemand 'lacht' (dacht ik) over waarschijnlijk een ernstige blessure bij zo'n jonge talentvolle speler. Wanneer dit bij een niet-PSV'er gebeurd erger ik me er ook aan, maar post is meestal niet . Lekker hypocriet, je le sais.
Mooie woordjes hier en daar, en je zal waarschijnlijk ook héél volwassen zijn in het echt, maar jouw posts zijn vaak minstens even triest als mij.
Ik heb daarentegen wel veel respect voor je manier van posten hier, ik moet er altijd hardop om lachen. Zowel om de inhoud als om het taalgebruik. Bij de laatste twee "alinea's" kwam ik niet meer bij, en moest mijn broer (niet broertje) mij oprapen. No offence, je bent gewoon hilarisch.
Ik denk werkelijk (zonder psv-bril) dat Afellay een goede jongen is, in tegenstelling tot anderen zoals Amrabat, dat zijn vervelende jongens om in je team te hebben.
En ja, ik denk ook dat Afellay voorlopig nog geen plek krijgt in het eerste van Barcelona, maar dat komt nog wel goed! Hij zal inderdaad eerst nog moeten wennen aan het snelle kaatsen. Ik weet zeker dat hij het wel kan, maar hij het gewoon weinig heeft laten zien bij PSV, omdat hij diep van binnen toch meer een dribbelaar is. Maar dit zijn spelers van Barcelona waarschijnlijk ook, en bij hen kwam het ook goed!
Laatst bewerkt: 20 dec 2010