1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 38]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boertje_PSV, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Eh die keeper?
    Ik zou willen zeggen dat het een schitterende goal was, maar dit is eigenlijk een vangballetje.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Heb je er wel eens bij stilgestaan dat je zelf misschien wel een onwijze droeftoeter bent? Ik ben dat hersenloze gegeneraliseer van je wel flink spuugzat aan het worden in ieder geval. Je redeneert sowieso als een kleuter en je blijkt ook doorgaans niet te beseffen dat iedereen hier subjectief is, dus ook Siemenn.

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    I lol'd, serieus. :+

Ik ben gestopt bij het woord droeftoeter.
    Kan er altijd wel van genieten als jij weer eens opduikt: discussie tussen een paar mensen is net achter de rug en dan kom jij nog even je mening geven.

Laatst bewerkt: 20 dec 2010
  4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Daar is een forum voor. En Droeftoeter is een awesome woord! 8)

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639

Volgens google.

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Als jij en andere Ajax onder vuur neemt vanwege hun spel moet je er ook tegen kunnen als iemand dat doet over PSV. Het is nu eenmaal zo Siemenn. Wat dat betreft heeft NERRA wel gelijk. Ajax heeft nu eenmaal een grote aanhang hier. Maargoed, get on with it.

Niet iedereen heeft dezelfde smaak of mening! Gelukkig niet zeg, anders zou het hier heel saai worden :)

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Vond nog het mooiste dat Siemenn meteen verwijzingen maakte naar het trieste (Ajax) volk, terwijl Tyrant niet voor Ajax is.

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Stiekem is 'ie dat wel. Iedereen is stiekem voor Ajax, wij zijn overal en zullen niet ophouden mensen te irriteren op dit forum.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Dat motiveert mij natuurlijk om alleen maar door te gaan zodat hij nog meer op Ajacieden gaat afzeiken. :+

Nee, het probleem is juist dat ik nergens PSV als club afzeik, maar dat Siemenn dat vervolgens wel denkt.. Als je wat over Rutten zegt kraak je PSV af. Als je een grapje over een supporter maakt, zeik je PSV af. Als je wat over Reis zegt, zeik je PSV af.
    Je mag eigenlijk niks meer over PSV zeggen hier.
    PSVPSVPSV

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Mogen wel sinds vandaag Afellay nu keihard afzeiken, die speelt niet meer bij PSV :D.

Ik vind Afellay een vervelend meneertje.

11. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Met een "Goud hart" volgens Amrabat, yeah right.

Zie het hem niet maken voorlopig bij Barcelona. Zal de eerste maanden duizelig en verward zijn door de rondo's op de training en het feit dat mensen daar niet dribbelen en na 5seconde bedenken dat ze ook medespelers hebben.

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Je bent zo'n zielig manneke. Elke keer een grote bek en irritant generaliseren, los van het feit dat je meningen vaak doordrengt zijn van het hersenloze subjectieve gelul, maar als er wat over PSV wordt geroepen ben je het slachtoffertje en is de grote boze wereld allemaal triest Ajaxvolk.

Kruip lekker terug in je hol, en neem dat nog irritantere broertje van je ook mee graag. En vergeet je eierdop niet.

Ach, ik zie nu ook dat je pas 16 bent. Je moet blijkbaar nog een hoop leren.

13. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Door zo'n reactie ben je niets beter;)

14. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :)
    Kereltje vind zichzelf zo interessant hé...
    Paar keer in t echt gezien. Wat een stakker.

Kakkies weer geluk dat t niet doorging.
    Besluit sloeg helemaal nergens om.
    Lees het stuk op AFCA eens, die jongens slaan precies de spijker op de kop :)

15. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het zou mijn eerste klassieker worden, stond om 9 uur al klaar, wilden net weggaan maar gelukkig checkte we twitter nog ff !

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    :lol: Gehaat hier meteen weer op Afellay. We zullen het zien. Als hij maar in z'n kop knoopt dat hij daar komt om te leren en zichzelf flink te verbeteren, wie weet wat we dan nog te zien krijgen van die gast. Anders mooi in de vitrine.

17. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Je eerste pas als Ajax supporter zijnde? Zonde.

De Klassieker is sowieso de Klassieker al niet meer zonder de uitsupporters en de echte Klassieker is uiteraard alleen die in Rotterdam, dus dan toch in de toekomst (mocht het er ooit weer van komen) mee komen met de combi.

18. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Affelay wordt volgend seizoen gewoon verhuurd aan vitesse :D

19. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Dan wordt ie herenigd met ze vriend Aissati.

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Daar geef ik je natuurlijk ook wel gelijk in: ik reageer geïrriteerd wanneer iemand 'lacht' (dacht ik) over waarschijnlijk een ernstige blessure bij zo'n jonge talentvolle speler. Wanneer dit bij een niet-PSV'er gebeurd erger ik me er ook aan, maar post is meestal niet :+. Lekker hypocriet, je le sais.

Mooie woordjes hier en daar, en je zal waarschijnlijk ook héél volwassen zijn in het echt, maar jouw posts zijn vaak minstens even triest als mij.
    Ik heb daarentegen wel veel respect voor je manier van posten hier, ik moet er altijd hardop om lachen. Zowel om de inhoud als om het taalgebruik. Bij de laatste twee "alinea's" kwam ik niet meer bij, en moest mijn broer (niet broertje) mij oprapen. No offence, je bent gewoon hilarisch.

Ik denk werkelijk (zonder psv-bril) dat Afellay een goede jongen is, in tegenstelling tot anderen zoals Amrabat, dat zijn vervelende jongens om in je team te hebben.

En ja, ik denk ook dat Afellay voorlopig nog geen plek krijgt in het eerste van Barcelona, maar dat komt nog wel goed! Hij zal inderdaad eerst nog moeten wennen aan het snelle kaatsen. Ik weet zeker dat hij het wel kan, maar hij het gewoon weinig heeft laten zien bij PSV, omdat hij diep van binnen toch meer een dribbelaar is. Maar dit zijn spelers van Barcelona waarschijnlijk ook, en bij hen kwam het ook goed! :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina