1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 38]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boertje_PSV, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Slechte pot, maar alles voor de winst. Onze verdediging is alleen echt een gigantisch drama met die twee draken achterin.

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Motta op dreef hoor, 3-1.

3. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, laten we het hopen.

Fakkels komen inderdaad van een watersportzaak. Betaal je dan wel een tientje voor, maar heb ook wel eens goedkope gehad. Die dingen dropen als een gek, begin ik dus niet meer aan. Dan maar iets meer betalen.

4. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Heni (ofzo)?

5. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    PainsWessex. Prima dingen, net als Comet. Heni ken ik niet?

6. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Inter-Napoli 3-1, ik ben BLIJ :D Het was niet goed, maar heb weer de vechtersmentaliteit gezien en op 'n gegeven moment kwam de herkenbare rust weer op het middenveld terug. Nu doorrammen naar boven en die lelijke hazen pakken.

7. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het over de winkel :+. Die bij de Kralingse Plas daar, heet geen Heni volgens mij, wel zoiets dacht ik 8)

Edit; Herni, wat scheelt het :9

8. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ooh haha. Nee, gehaald bij Correct op de Ceintuurbaan.

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Welke twee draken? Bedoel je gewoon Lucio en Samuel/Cordoba of..?
    Vind Lucio wel een baas, ookal is het een ongelofelijke pussy met z'n schwalbes.

Wel mooie goals zeg, allemaal eigenlijk. Behalve die van Napoli, zo standaard :+.

Waar is Ibrahimovic eigenlijk? :eek:

Laatst bewerkt: 7 jan 2011
  10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Lucio en Cordoba. Wat een stel hersenlozen zijn dat toch. Vorig jaar had Mourinho er eindelijk in gekregen bij Lucio dat ie vooral NIET meer mocht opkomen als een dolle idioot, en nu Mourinho weg is doet hij het gewoon weer tien keer per wedstrijd. En Cordoba is werkelijk nog te lomp om z'n grootmoeder naar de supermarkt te duwen. Ben blij als Samuel weer terug is (volgend seizoen :mad:) en als Ranocchia een beetje geacclimatiseerd is.

:{

Laatst bewerkt: 7 jan 2011
  11. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Bruma bij Chelsea krijgt weinig speeltijd, misschien wat voor Inter? :+

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik weet serieus niet waar hij is hoor.. is hij geblesseerd ofzo?

EDIT: Bij AC Milan bedoel ik hé..

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Oh, ik schrok al :+

Hij was geschorst.

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Oh okee, ik begon al te denken dat hij gepasseerd was door Pato/Robinho :eek:.

Doet die Robinho het eigenlijk goed in de Serie A? In de samenvattingen is hij altijd bagger, en op het WK vond ik hem ook kinderachtig kut voetballertje.

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Haha nee, Ibrahimovic is degene waar de ploeg om draait. Mét hem spelen ze al dramatisch, maar dan is hij er nog om gevaar te stichten. Ze hebben nu wel Cassano er bij gehaald, en Pato is een geweldenaar en net weer fit na lange tijd, dus denk dat ze wel sterker zijn geworden. Verder is Thiago Silva momenteel de beste verdediger van de Serie A, maar verder is het niet zo veel soeps daar.

Robinho doet het niet best. Gisteren ook weer, heb me kapot zitten lachen om zijn gebrek aan effectiviteit.

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Oké, goed om te horen dat Robinho een flop is :cool:.

Ik zal wel eens op Pato gaan letten, want nooit echt veel 'geweldige' dingen van hem gezien, maar dat zal wel komen door zijn niet-fitheid (blessure, neem ik aan?). Thiago Silva is inderdaad wel een top verdediger, en Ibrahimovic vind ik opzich ook wel een leuke en goede voetballer. Maar zijn arrogantie en motivatie (zo komt het op mij over) vind ik om over te kotsen. Cassano weet ik niet zo veel van, speelde wel redelijk tegen PSV met Sampdoria.

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Als je Ibra arrogant enzo vind, ga je Cassano vast leuk vinden:+.

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    No offence, Cassano-fans, maar hij heeft wel echt een vieze kop bij de samenvatting van AC Milan - Cagliari. Echt zo'n chagrijnige, ouwe kop met zo'n vies, slap kapseltje.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Cassano is echt infant terrible #1 die ik me zo 123 voor de geest kan halen.. Ok na Bartonen Gascoigne dan, maar die zijn Brits :+

20. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    De eerste goal van Inter gisteren, wat een lekkere aanval ging er aan vooraf :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina