1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 38]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boertje_PSV, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Van mij mogen ze het zo vaak zingen als ze willen, maar ik snap het nut er niet van het te gaan zingen terwijl je tegen liverpool speelt.

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Inderdaad, wtf man..

3. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    verbroedering, verhoging van de sfeer van het "voetbalfeest" zoals het aldoor genoemd werd door de media, nog extra gestimuleerd door een oude vijand in het veld. kijk maar eens bv de samenvatting van sparta praag van gister, daar werd ook een oud slavia speler de hele tijd onder vuur genomen, is gewoon wereldwijd hoor.

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat zou je dan van zoveel spreekkoren kunnen zeggen. Wat is het nut van 'wie nu niet springt'?
    Volgens mij hebben zulke spreekkoren hetzelfde nut als bij een anti-ajax lied tegen een club die niet ajax is. Lees post van xbox3604life voor 'het nut' :+.

5. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Laat ik het anders formuleren:
    Ajax gaat toch ook niet ''Het zijn maar kut kakkerlakken'' zingen terwijl ze tegen een Ac Milan spelen... No offence voor de feyenoorders (kan zo snel geen ander lied verzinnen).

Wat is het nut dat ze het wel zouden doen? Verbroedering zeg jij? Er zijn zoveel andere nummers die ze kunnen zingen om te verbroederen. Zulk soort anti-liederen zijn er juist om de tegenstander/publiek van de tegenstander lekker op te fokken. Daarom snap ik het nut er niet van dat ze zulk soort nummers gaan zingen als ze tegen liverpool spelen.

Laatst bewerkt: 16 dec 2010
  6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Waarom hou je je in godsnaam bezig met een andere club terwijl je niet tegen hun speelt? En so what dat er een speler tussen loopt die vroeger bij die club heeft gespeeld. Fluit hem een paar keer uit en zing vervolgens vrolijk de liedjes van je eigen club de rest van de wedstrijd. Dat maakt het een voetbalfeest;)

7. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ben er wel trots op, zelfs als Utrecht een mooie wedstrijd in Liverpool mag spelen denken ze aan Ajax :thumbs: Het zit echt diep bij die mensen :)

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Poznan staat voor bij Salzburg en City speelt uit bij Juventus, als Juve wint wordt Lech Poznan groepswinnaar in die poule 8)

9. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Als city verliest bedoel je?

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wow, ligt Juventus er al uit? Damn zeg.

11. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snapte er ook niets van, Totdat ik het uitpubliek van Utrecht in beeld zag, dat verklaarde meteen een hoop. 16-17 jarige pubertjes die "Stoer"willen zijn:lol:

12. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Ja inderdaad :)
    Juventus staat nu ook voor.

Er staan meer verrassingen te gebeuren.

Als Atletico Madrid het uit bij Bayer Leverkusen het niet beter doet dan Aris Salonici thuis tegen Rosenborg ligt Atletico er uit.

Als Lille thuis tegen Gent niet wint (staat 1-0) is Gent door ten koste van Lille.

Sampdoria (ten koste van Metalist), Palermo (ten koste van Praag) en Dortmund (ten koste van PSG en Sevilla) zijn al uitgeschakeld.

----------------------
    Ruststanden:

Juventus - City 1-0
    Salzburg - Lech Poznan 0-1

Aris Salonici - Rosenborg 1-0
    Bayer Leverkusen - Atletico Madrid 0-0

Levski Sofia - Sporting Lissabon 1-0
    Lille - AA Gent 1-0

We moeten hopen dat de Grieken zo slecht mogelijk presteren aangezien ze achter Nederland staan in de Coëfficiënten lijst en ze een aardig Europees seizoen draaien. PAOK is al door Aris Salonici lijkt door te gaan en AEK Athene is door als ze thuis tegen Zenit een punt pakken of Anderlecht thuis niet wint van Hadjuk Splitt

Nederland heeft Europees zeker een goede week gedraaid, Als PSV wint hebben ze 11 tournooipunten behaald.
    Griekenland heeft er virtueel 6 en dat kunnen er 9 worden (verwacht dat het er 6 blijven)
    Portugal heeft er 3 en dat kunnen er 6 worden
    Turkije heeft er 4
    Rusland heeft er 4, kunnen er 7 worden
    Oekraine heeft er 5 en dat kunnen er 8 worden (probably not)

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Definitieve opstelling PSV: Ramos, Tamata, Marcelo, Maza, Pieters, Afellay, Wuytens, Bakkal, Lens, Berg en Amrabat

Bank: Isaksson, Toivonen, Vukovic, Koevermans, Nijland, Dzsudzsak en Reis

Tamata is een held bij Jong PSV _O_.
    Jammer dat Berg en Toivonen wel spelen, had liever Reis en Nijland gezien.

Nijland, Tamata en Labyad zijn helden. :D

14. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Toivonen speelt niet en Labyad zit er niet tussen 8)

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Grapje, zag dat ik Toivonen ertussen zag. En Labyad is gewoon een held, ookal zit er niet tussen ;).

16. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah, volgens jou is iedereen een held.

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nee hoor, valt wel mee :+. Vind heel veel PSV'ers zwaar kut, dusja.

Labyad, Nijland en Tamata zijn ook gewoon erg goed bij Jong PSV; helden bij Jong PSV. Bij het echte PSV weet ik niet, is wel wat niveau verschil mja. Nijland wil ik gewoon heel graag weer eens zien spelen, want weet dat hij het wel aankan.

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Gaat er meer om dat jij bij elke wedstrijd wel 1 speler opnoemt die een held is volgens jou:+.

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zijn meestal dezelfde hé, :+.

Dan bedoel ik ook gewoon, held voor dat team. Bijvoorbeeld vind ik Dzsudszak een held. En Tamata, Labyad en Nijland voor Jong PSV.

20. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Verbluffende eerste helft, een ware galavoorstelling

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina