Check deze twee goals van Benfica. Saviola & Cardozo. Die zitten er lekker in! Edit: Mourinho laat zich ook weer 's zien : [yt]VdHue-p96G4[/yt]
haha scheidsie moet niet zo overdrijven. als hij zo wijs wil doen moet hij Mourinho toch ook bestraffen omdat hij buiten z'n vak loopt.
Wat een trieste scheids, zo zonde dat scheidsrechters nooit worden aangepakt op dit soort dwalingen..
Terecht dat hij die speler wegstuurt, maar dan had hij Mourinho ook weg moeten sturen. Overigens zie je duidelijk dat hij inderdaad juicht richting het vak achter de bank en niet richting de bank, maar dat terzijde.
Weet iemand een lijst waar alle transfers van deze winter te vinden zijn, geen geruchten maar echt deals die rond zijn.
Ado een oefenwedstrijd tegen club brugge gewonnen met 3-2. Zegt niet heel veel, maar toch leuk dat je het wint
Uiteindelijk verloren maar wat is lees was het veldspel heel goed. Basel scoorde een vrije trap vanaf de rand 16 terwijl coutinho de muur nog aan het zetten was en de 2-1 was duidelijk buitenspel. Maar het veldspel was beter dan tegen Brugge dus dat is mooi .
Liverpool ook weer lekker bezig.. Blackpool FC 2-1 Liverpool FC Tja.. we zullen zien. De aanval is de beste verdediging zeggen ze, let it be so.
Ik heb vandaag de oude Maicon weer gezien. Ook genoeg goede dingen wederom bij Inter. Het was niet super, maar men is zwaar vertrouwen aan het pompen, en dat is heerlijk om te zien. Twee schitterende goals van Eto'o, Cambiasso die weer de veldheer van de afgelopen jaren aan het worden is. Heerlijk
Ik denk eerder door het vertrek van de oude trainer Die had totaal geen klik met de groep, men had geen vertrouwen, was slecht gemotiveerd en dat resulteerde in heel veel blessures en slechte resultaten. Leonardo is veel persoonlijker en heeft een hele hechte band met de groep gekregen, al heel snel (volgens mij ook mede door Mourinho achter de schermen, geloof het of niet). Drie wedstrijden onder hem gespeeld en het spel is beter geworden, men heeft meer vertrouwen, geen nieuwe blessures meer sindsdien (alleen Sneijder, maar dat was volgens mij al daarvoor, net als Julio Cesar), men lacht weer en men krijgt weer vorm op alle fronten. Geweldig om te zien. Het is nog niet super, maar de opwaartse lijn is zichtbaar.