1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 39]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Nou, ik heb Ahmadi passes zien geven, daar sprongen de tranen me bij in de ogen. Bruins vond ik ook vreselijk, maar dat is ie bijna altijd. Net als De Cler. En Bahia.

Het is gewoon een totaal gebrek aan mentaliteit. Vanaf de eerste minuut alleen maar naar achteren lopen, ik wist niet wat ik zag. Ze moeten verdomme het gras opvreten, jagen en duels vol ingaan. Maar nee, het was weer huilen met de pet op. Ik weet echt niet meer wat hier moet gebeuren. Ik denk dat het voor Been echt einde oefening is, zelfs zijn krediet is op een gegeven moment op.

2. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Wat een onzin. Zo'n enorme verademing sinds Jol, tuurlijk is het niet perfect, maar zeker de eerste helft was zeker leuk om te kijken (het Ajax voetbal dan). Hell, zelfs Siem was goed!:eek:
    Enige wat ik apart vond dat het niet echt leefde ofzo, merkte niet echt passie en vuur hadden jullie dat ook?
    Lukoki's panna_O_

3. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Meh vond dat Ajax er snel bovenop zat steeds. Feyenoord gaf gewoon geen tegenstand..

4. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    De eerste helft kon ik nog net aanzien. Maar de tweede helft was echt om te janken. Dit kan natuurlijk een keer gebeuren. Maar het duel van het seizoen! Het word per jaar pijnlijker om te zien dat het niveau steeds meer daalt.

5. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Tjah, ik weet ook niet met wat voor instelling de 11 droeftoeters het veld in gaan..
    Ze zijn misschien in de eerste 10 minuten 20 seconden aan de bal geweest, hoe de fack wil je dan ooit kunnen scoren??

Maar bij El Ahmadi en Bruins heb ik altijd het gevoel dat het er aan ligt dat niemand zich aanbiedt, terwijl Wijnaldum het altijd weet te verkloten terwijl er afspeelmogelijkheden genoeg zijn.

Naah, dat Lukoki's panna het leukste was van de wedstrijd zegt ook wel wat over het niveau van Ajax hoor:+

6. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Terug uit café en was een slechte wedstrijd imo... Feyenoord stelde enorm teleur en Ajax was simpelweg beter, maar tegen een club als AZ, PSV, FC Twente of Groningen ga je met dit voetbal niet winnen denk ik zo. Paar leuke aanvallen van Ajax gezien maar zoals robbin92 al zegt is me eigenlijk alleen de panna van Lukoki bijgebleven :+ Klassieker onwaardig...

7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Je overdrijft wel erg. De eerste helft zetten ze goed druk, kwamen ze met een behoorlijk aantal goed uitgespeelde kansen alleen waren ze ongelukkig in de afronding. Eerste helft was gewoon goed!
    Over de 2e helft kan ik niet oordelen, want die heb ik niet gezien;)

8. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ach de klassieker is gewoon de klassieker niet meer op het moment. Dat wist je voor de wedstrijd ook al, als je daardoor teleurgesteld bent dan houd je jezelf voor de gek vind ik. Negatieve reacties zijn zwaar overdreven.

9. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    mwa, valt extra op omdat je zoiets niet vaak ziet, zeker niet van zo'n broekie, maar leukste moment van de wedstrijd; nee, de combinaties imo.

Btw Enoh is een held ja, hij is een Afrikaan dus nooit volledig te vertrouwen aan de bal, maar dat is zijn charme, hij wisselt drama momenten af (die zijn overigens in de minderheid) met momenten waarin hij ook hele goede passes geeft of zich vrijdraait. Hij kan weldegelijk ook voetballen.

10. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een wedstrijd gezien waarin de eerste helft echt goed gevoetbald werd door Ajax, mooie driehoekjes, Feyenoord werd meerdere malen volledig weggetikt.. Nou gaven ze ook weinig tegenstand, maar we doen net alsof dat niet aan de hand was.. :+

Wel weer 3 punten binnen, nou hopen dat Twente en Groningen gelijk spelen, Ajax wint, en PSV ook punten laat liggen.. Zou best prettig zijn.. O-)

11. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax speelde af en toe een leuke aanval, maar wel veel mislukte passes rond de 16 helaas en niet echt efficient in de afronding .. Sulejmani 8)
    Had net zo goed 5-0 kunnen worden

nog 15x winnen en we zijn kampioen \o/

12. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Beetje stemmingmakerij ook van mijn kant natuurlijk, maar ik was gewoon teleurgesteld. Ik moet zeggen dat ik de eerste helft niet heel intensief gevolgd heb dan had mijn mening misschien een beetje anders geweest. Vond het heel slordig. Intentie was er wel, maar Greg, Eriksen, Enoh en Toby zaten allemaal onder niveau.

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Goeie eerste helft, echt veel kansen gecreeerd maar veels te weinig afgemaakt. Voorin klopt het gewoon niet. Ik vind Sulejmani dus echt een drama. Hij houdt het veld niet breed, staat continu naar binnen en als hij naar binnen moet omdat Greg op de flank staat, dan gaat ie achter hem staan. Blij als Suarez terugkomt(als ie nog uberhaupt bij Ajax blijft). Het scorend vermogen moet echt omhoog willen we de komende periode zonder kleerscheuren doorkomen. Ebecilio deed het wel goed, die ene actie bij Swerts was nice. Zijn voorzetten vind ik af en toe nog wat te ongecontroleerd, maar het kan ermee door. Beter dan die van Greg iig. Siem deed het naar zijn kunnen ook goed vond ik, paar keer goed gekaatst, goed in de combinatie. De combinaties tussen Eriksen, De Jong en De Zeeuw waren bij vlagen genieten.

Tweede helft hebben we ook nog een periode echt gedomineerd(die periode net voor de kaart van Greg) maar was het toch allemaal een stuk minder. Gelukkig dat dan nog die 2-0 valt. En leuk voor Lukoki dat ie zijn debuut maakt, die panna was hilarisch.

Laatst bewerkt: 20 jan 2011
  14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    [yt]C8jTMgVFRfA[/yt]

:cool:

15. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Dit was echt de meest trieste klassieker die ik ooit heb meegemaakt. Qua sfeer, qua spel van beide kanten. Qua alles.

PS. Ik zat in vak 116 ;)

16. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Dit is denk ik de slechtste Feyenoord wedstrijd die ik ooit heb gezien.
    0 durf, en elke keer als ze de bal hadden op de helft van Ajax schrokken ze ervan en gaven ze een lange bal die je in de topklasse nog niet ziet. De enige kans was een kopbal bij slecht dekken van Enoh en een lange bal waar Castaignos het enige schot op goal had.
    Bij Ajax zetten vaak 4 man druk op de verdediging van Feyenoord. bij Feyenoord zet 1 of geen man druk.

Vierde officiele wedstrijd voor de Boer en 4x de 0! (Milan 0-2, Vitesse 0-1, AZ 1-0 en Feyenoord 2-0) Als zometeen Suarez erbij is en het combinatiespel wat je met de Jong erbij ziet niet wegvalt wordt dit nog een heel mooi seizoen! Tegen Vitesse, AZ, Feyenoord en enigszins ook wel tegen Milan echt amper kansen weggegeven en heel erg veel gecreëerd, heel apart om te zien en je kan niet echt meer van een schock-effect spreken :)

17. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Vind dat je het been ook wel is mag gaan aanrekenen. Als je ziet wat vd brom met ADO bereikt, dat moet been dat ook met dit materiaal kunnen. Maar hij laat ze vanaf minuut 1 achteruit lopen en er zat helemaal geen lijn in het spel. Hoeveel uitwedstrijden hebben ze nu al verloren? Been verdiend bijna 1 miljoen als we de snor mogen geloven en dan vind ik wel dat ie er makkelijk vanaf komt. Het was werkelijk dramatisch wat ze lieten zien. Europees voetbal gaan ze echt nooit halen.

18. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Wat een baggerwedstrijd gisteravond zeg. Ajax speelde redelijk, maar zeker niet goed. Maar Feyenoord... och och och, wat was dat dramatisch. Totaal geen durf, veel te bang voor de tegenstander. Dat zelfs passes op de 3 meter mislukken zegt genoeg, dit mag niet gebeuren.

Ajax had een paar leuke aanvallen, maar ook niet meer dan dat. Heleboel afstandsschoten waarvan er dan toch 1-tje (Al had Mulder die best mogen hebben) ingaat. Volgens mij waren de echte grote kansen van Ajax er niet zo heel veel. Het had eerder met de onkunde van Feyenoord te maken dan met de kunde van Ajax.

Verder heb ik het idee dat Ebecilio misschien wel rood had mogen krijgen. Hoewel ik het maar 2x in de herhaling heb gezien, kwam hij echt als een gek in. Als Swerts niet opsprong, was het seizoen zonder twijfel afgelopen voor hem. Dat soort tackles mogen gewoon niet en dat op een totaal nutteloze positie.

Verder de penalty. Het was stom van de Cler om zo in te komen, want dan heb je echte alle schijn tegen. Maar ik had hem niet gegeven.

Verder natuurlijk een terechte overwinning, waarin 2-0 misschien zelf geflatteerd is qua spelbeeld.

19. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Zo, om 3 uur pas in mijn nest en om 6 uur weer eruit. Kan me weinige keren herinneren waar ik zo relaxt een Klassieker heb zitten kijken. Ajax was oppermachtig maar zo slordig als het dichtbij de 16 kwam. Het had makkelijk 7-0 kunnen worden gisteren. Nu wist ik van tevoren dat onze Rotterdamse vrienden niet echt kwalitatief hoogstaand zijn, maar wat ik gisteren zag sloeg alles. Alles ging daar mis, en Ajax had er gewoon van moeten profiteren. Had misschien ook liever Cvita gezien in de spits dan Siem de Jong. Zou alles toch een beetje versnellen. Saaiste Klassieker die ik tot nu toe heb meegemaakt. Hoogtepunt was de goal van Toby en de invalbeurt van Van Burgerking.

Overigens lof voor Ebecilio. Speelde niet zo goed, maar een speler met ontzettend veel lef. Ook de gretigheid van Jody Lukoki was mooi om te zien.

20. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Winst Ajax, winst Inter. Uitstekende avond. Jammer dat weer eens bleek dat de Klassieker op meerdere fronten zo dood is als een baksteen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina