Goeie eerste helft, echt veel kansen gecreeerd maar veels te weinig afgemaakt. Voorin klopt het gewoon niet. Ik vind Sulejmani dus echt een drama. Hij houdt het veld niet breed, staat continu naar binnen en als hij naar binnen moet omdat Greg op de flank staat, dan gaat ie achter hem staan. Blij als Suarez terugkomt(als ie nog uberhaupt bij Ajax blijft). Het scorend vermogen moet echt omhoog willen we de komende periode zonder kleerscheuren doorkomen. Ebecilio deed het wel goed, die ene actie bij Swerts was nice. Zijn voorzetten vind ik af en toe nog wat te ongecontroleerd, maar het kan ermee door. Beter dan die van Greg iig. Siem deed het naar zijn kunnen ook goed vond ik, paar keer goed gekaatst, goed in de combinatie. De combinaties tussen Eriksen, De Jong en De Zeeuw waren bij vlagen genieten.
Tweede helft hebben we ook nog een periode echt gedomineerd(die periode net voor de kaart van Greg) maar was het toch allemaal een stuk minder. Gelukkig dat dan nog die 2-0 valt. En leuk voor Lukoki dat ie zijn debuut maakt, die panna was hilarisch.
Laatst bewerkt: 20 jan 2011