1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 39]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja echt he. Als je naar het spelersmateriaal kijkt kunnnen ze toch wel linkerrijtje of Europees voetbal halen. De realiteit is dat ze gewoon in degradatiezone staan en nog geen 1 uitwedstrijd hebben gewonnen. Dat mag je de trainer echt wel aanrekenen, dat jeugd-smoesje gaat ook niet op, Ajax had een jonger elftal gister. Vorig jaar heeft Been dan een topprestatie geleverd door 4e te worden met aardig wat punten maar dat Been-effect lijkt nu alweer over te zijn. Net als bij NEC toen, had ie ook 1 leuk seizoen, daarna gewoon weer rechterrijtje. Gelukkig willen de supporters nog wel dat-ie blijft. :thumbs:

Dit is ook weer zo'n mooie uitspraak:

Laatst bewerkt: 20 jan 2011
  2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Plus dat ze er in Rotterdam van overtuigd zijn dat ze ook een sterkere jeugd hebben. Dat mag zo zijn, maar ik zie het nog niet terug, terwijl bij Ajax de talenten gedurende de jaren maar blijven komen (en zich vaak ook gewoon in het eerste nestelen).

3. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0

Oohja?? Ik denk dat onderhand de helft wil dat die weg gaat. Probleem is echter dat Been de contacten deels heeft uitgezet met het investeringsplan. Het wordt dus bijna onmogelijk om been te ontslaan. Tenzij de supporters zich er ECHT mee gaan bemoeien en Been zelf opstapt.

4. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb al een tijdje mijn twijfels bij Been. Het is een grote rommel op het veld. Ik heb echt het idee dat iedereen maar wat doet, zonder gedachte erachter.

Het positiespel is echt verschrikkelijk en dat kan je de trainer zeker aanrekenen. De bal werd gisteren steeds blindelings naar voren getrapt. Blegh.

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Met 1 been in de eerste divisie.

:+

6. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    [yt]t6e3WFucn8s[/yt]

Voor iedereen die 'm heeft gemist gisteren :+

7. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Beter 1 been dan 2 benen. (Beenhakker)

8. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Dan is het nog steeds 1 been.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Er zat ook geen gedachte achter, Wijnaldum en Bruins hadden geen idee wat ze moesten doen als ze de bal hadden. Dat ligt natuurlijk ook aan de spelers om ze heen maar dat is wel iets wat je een trainer aan kan rekenen.

10. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Been moet niet altijd doen alsof hij alleen maar amateurvoetballers op het veld kan zetten. Het zijn gewoon profspelers, ze kunnen echt wel voetballen. Hij doet het overkomen alsof die jongens nog te spastisch zijn om het ene been voor het andere te zetten. Dat is niet alleen overdreven, maar het is ook nog eens een ondermijning van het zelfvertrouwen van de Feyenoordspelers.

Hoe kan je presteren als je trainer het steeds heeft over een jonge groep, niet genoeg kwaliteit, geen geld voor nieuwe spelers enz.enz.. Het wordt tijd dat Been zelf eens goed in de spiegel kijkt, zodat hij ziet dat hij zelf misschien wel ongeschikt is als hoofdtrainer bij Feyenoord.

Als je nu eens kijkt naar hoe ze voetballen, het is niet om aan te zien, en ze kunnen toch echt wel voetballen, individueel gezien dan. Er is geen vertrouwen bij Been, de verantwoordelijke, dus hoe kunnen de spelers dan wel vertrouwen in zichzelf hebben? Been is na iedere wedstrijd opzichtig zijn eigen straatje aan het schoonvegen, zaagt ondertussen aan de stoelpoten van de club Feyenoord en haar spelers en de supporters slikken het voor zoete koek. Sorry, maar hoe stom kun je zijn? Zoals hij de spelers de keuze gaf of hij moest blijven. En dat vraag je aan een stel voetballers die volgens hemzelf zo ontzettend veel moeten leren en nog zo ontzettend jong zijn? Maar wel zo'n beslissing aan die jongens opdringen. Neen, hij had de bal lekker bij zichzelf moeten houden en niet aan die jongens moet doorgeven.

Been is ongeschikt, Feyenoord is schandalig slecht, het doet pijn aan je ogen. Die jongens staan op het veld, zonder dat ze uberhaupt een idee hebben wat ze eigenlijk moet doen, in welke situatie dan ook. Je ziet zo duidelijk dat ze geen vertrouwen hebben, er is geen basis, en zonder een basis kun je gewoon niet voetballen, je kunt immers nergens op terugvallen.

Been is echt een walgelijke vent, alleen maar bezig zijn eigen straatje schoon te vegen. Een beetje zielig kijken, een beroep doen op de loyaliteit van de club en haar supporters. Neem eens wat verantwoordelijkheid, die gast is niets meer dan een bange wezel zonder idee.

11. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    [yt]1Ypkeya_s9A[/yt]

Typisch Afellay dit! Vanaf 1.18-1.30. Mooie rush over de flank, maar dan legt hij de bal weer terug en is het weer terug bij af. Speelde wel een goede wedstrijd van wat ik hoorde!

Ook aantal keer lekker schot afgevuurd:).

Laatst bewerkt: 20 jan 2011
  12. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Die tweede goal is echt een beauty!

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Die van Vlemmincx was ook tof, lekker vies zo'n gestolen punt ook :D.

14. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Afellay gaat het wel redden daar. :thumbs:

15. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Baseer je dat hierop?

16. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Definieer 'het redden' trouwens. Is dat 'de basis halen' of is dat 'niet als miskoop worden bestempeld'?

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Niks over Blind? Van mij mag Blind een stuk vaker spelen. Vind m sowieso al beter dan Anita (goh, meen je dat? :+) en van hetzelfde niveau als Urby. Blind valt niet echt op, maar hij maakt nergens enorme fouten, wat een verdediger natuurlijk nodig heeft.

18. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    8)

waarop is dit gebaseerd? 90min niks doen tegen Feyenoord?
    op een oefenpotje .. of een half jaartje andere club .. of stond je elke week bij jong Ajax te kijken?

19. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Tot nu toe vind ik hem voetballend beter dan Urby. Hij speelt 'simpeler' terwijl Urby alles en iedereen voorbij moet spelen en leuke trucjes erbij wil doen. Bij Daley is het meer passen. Hij is soberder, heeft meer rust en overzicht. En ik heb hem vaak genoeg voorin zien opduiken waarbij hij ook nog wat toevoegt voetballend.

Defensief nog niet echt getest verder.

20. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Blind kan echt niet beoordeeld worden op deze wedstrijd, verdedigend vond ik hem juist onzeker, als enige ballen naar voren schieten ipv voetballend oplossen, dat neem ik hem natuurlijk niet kwalijk. Aanvallend deed hij het prima.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina