1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 39]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Godsmack257

Godsmack257 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Been mag er idd wel eens uit nu.
    Mag Castaignos , Bruins en Wijnaldum meenemen.
    Wat een k*tmentaliteit hebben die gasten zeg.

En die Simon? Toen ik in de C-junioren speelde had ik al een harder schot/betere voorzet.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Jezus dit gaat helemaal nergens meer over...

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Been moet sowieso opstappen. Dat lijkt me duidelijk.

4. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Idd, wijnaldum vond ik echt een groot talent. Laatste tijd is het ook weinig meer helaas. Er valt echt veel meer uit te halen. Been moet zelf gewoon de handoek in de ring gooien en er moet een frisse wind gaan waaien.

5. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Komen wij uit Aernhem?

TUTUTUTUUUUUTUUUTUUUUU

6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Arme Wijnaldum. Moest De Vrij ook huilen dan? Zielig zeg voor Feyenoord..

En Willem 2! Heeeuh \o/
    Die Matic en Snijders hadden ook ruzie, zegt Snijders ook echt meerdere malen 'Fuck you' tegen Matic.. gaat lekker daar.

7. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Het is echt triest, Feyenoord... en dan been die maar niet wilt 'opgeven'. Na de 0-10 had hij al weg moeten zijn....:'-(

8. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Vreselijk.

Een prachtig eerbetoon aan Moulijn voor de wedstrijd en dan krijg je vervolgens dat te zien.

Wijnaldum kan leuk gaan staan janken na de wedstrijd maar dan moet ie het eerst eens in de wedstrijd gaan laten zien. Meneer denkt nu al dat ie het uitgevonden heeft.

Been heeft na de wedstrijd gezegd dat ie alleen opstapt als hij zeker weet dat iemand anders het beter kan. Nou ik zou zeggen pleur maar een eind op dan, want er is er denk ik niet 1 die het minder zou doen. Het wordt wedstrijd na wedstrijd minder. Ze moeten zich kapot schamen.

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Zou Simon niet spijt hebben gehad van z'n transfer? :+

Nee, maar even serieus. Heel erg jammer. Feyenoord hoort gewoon in het bovenste rijtje thuis en niet waar ze nu staan. Ik hoop dus dat ze er snel weer bovenop komen.

10. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Zo kom je dan weer lekker terug vanuit de Kuip, echt nog nooit zo slecht voetbal gezien als dit. Dan hoor je op de radio hadden meer veldoverwicht maar als je er niks mee kan/doet dan heb je er geen drol aan. Echt 5x een corner te laag, even serieus hoe moeilijk kan het zijn.

Wat moet je er ook echt over zeggen, verlies of gelijkspel het was gewoon echt dramatisch. Geen overtuiging, conditie lijkt zwaar tekort te komen, geen bezieling, geen tactiek, echt heb hier op de vereniging een beter elftal zien voetballen dan in Rotterdam vandaag.

Dat huilen is al helemaal triest gewoon een keer in de spiegel kijken, en een keer bij F-jes weten ze misschien weer waarom ze voetballen, want het word met de week slechter en slechter.

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Echt, hoe lang blijven de Feyenoordsupporters dit nog pikken?

12. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ach, hoe vaak gebeurd het niet dat de AD een dergelijk iets zegt om vervolgens een week later het tegenovergestelde te beweren. Ik snap dit ook niet, ik dacht dat het bestuur van Ajax instabiel was maar dit wel een stukje erger. Dat een trainer tegenwoordig nog zoveel kan verliezen met zulk slecht spel en dan toch kan aanblijven, heel vreemd.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Gelukkig heeft Villa wel gewonnen.
    Ben echt nu al blij met Bent :D.

14. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Vite$$e .... ahahahahahahaha ... oh man ik krijg geen lucht meer.

15. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Jullie hadden anders ook wel heel veel mazzel. NEC ook echt: "oh, laten we even nog lekker rond gaan tikken, FUCK verkeerde doel" 8) En dat ook nog eens in letterlijk de laatste seconden van de wedstrijd. Maar dat neemt uiteraard niet weg dat het verlies van Vitesse inderdaad best briljant is.

16. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja, dat klopt. Wij hadden zeker mazzel. Maargoed, 2-2 ... geheel onverdiend ook nog is.

Ik doel meer op de financiële situatie van Vitesse. Niet kunnen winnen van een degradatie kandidaat. Echt schandalig ...

17. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ja snap ik, maar volgens mij was NEC - NAC hier nog niet genoemd en ik vond het wel een lullige gebeurtenis dus het leek me wel een mooi bruggetje. Laten we hopen dat het nu voor al die Russen direct duidelijk is dat hier helemaal niets te halen valt :+

18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Touche! :+

Ik heb net de samenvatting gekeken. Soms moet je geluk ook wel aan je kant hebben. Hier valt inderdaad niets te halen. Maakt geen ruk uit hoeveel spelers je koopt ... als je er geen team van maakt kom je niet ver.

19. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen bezieling en beleving vind ik onzin,

Die jongens hebben er gewoon alles aan gedaan maar op dit moment hebben ze gewoon 0,0 scorend vermogen.

Het is allemaal niet zo makkelijk als je denkt. De Graafschap speelt vol op de verdediging en weet dat feyenoord heel moeilijk een goal kan maken. Veel spelers bij feyenoord kunnen gewoon niet veel beter.

De emotie van de Vrij was wel oprecht hoor en ik kan het me ook heel goed voorstellen. Die jongen speelde een goeie wedstrijd en dan verlies je hem alsnog door zo'n ongelukkige goal. Totaal onverdiend en na alle tegenslagen die ze al hebben gehad komt dat aan als een enorme klap.

Ik als ajacied heb gewoon medelijden met dit feyenoord. Ik hoop echt dat ze het weer op de rit krijgen want dit is niet leuk meer. Of het nut heeft om Been te ontslaan weet ik niet, hij heeft toch nog een doorlopend contract? Zou dus weer geld gaan kosten en ik weet niet of een andere trainer er wel wat van kan maken.

20. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen de Vrij (door z'n spel) en Castaignos (optreden buiten het veld) hebben nog respect bij mij. De rest van de selectie mag van mij oprotten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina