De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 39]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik zeg niet dat ik niet voor het geld zou kiezen maar kom op zeg,.. die jongen is toch veel te jong om nu al in een uithoek te gaan spelen? Zou er dan geen enkele respectabele club in west-europa nog wat in hem zien?

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Pellegrini is ook een aardige speler.

3. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Waarschijnlijk wel.
    Alleen nog geen tijd gehad om kaarten te halen. :eek:

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Tsja, het is huilen met de pet op van beide kanten, dus moet Cesena ze er zelf maar inschieten. Bedroevend.

Luis Jimenez doet helaas niet mee trouwens. Scheelt wel.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.686
    Weet je, ik neem het die gasten echt niet kwalijk.
    Gewoon geld verdienen, niks mis mee?

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Leven daar is niet mis hoor, kan het 'm niet kwalijk nemen.

7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Lekker schrapen, geef 'm geen ongelijk. Als hij nou een duidelijke toekomst had bij een topteam in Spanje of Engeland, dan had hij een besluit moeten nemen. Volgens mij is dat alleen niet aan de orde.
    Lekker je toekomst financieel zeker stellen.

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Real Madrid met 1-0 gewonnen, mogen nog in de handjes knijpen dat Casillas als een huis stond. Jammer dat we niet verder in punten konden uitlopen.

9. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik heb ook gekeken, was niet veel :+ Had nog even hoop dat het 0 - 0 zou blijven maar helaas :mad:

10. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Iedereen die denkt of dacht dat het binnen een paar weken al helemaal goed zou zijn heeft geen verstand van voetbal. In een vormingsproces naar vastigheid en automatismen loop je tegen nederlagen aan. Aan het eind van het seizoen mag Frank afgerekend worden op de resultaten. Nu is het nog te vroeg. Hetgeen nog niet betekent dat je zo afgebluft mag worden natuurlijk. Heeft gewoon met mentale hardheid te maken.

Ajax weet van te voren dat dit dé wedstrijd is voor Utrecht. Dan moet je daarop ingesteld zijn en er zelf ook bovenop knallen. Spelers als Vertonghen en Alderweireld moeten dat helemaal doen in een wedstrijd als deze. Laat die Demouge en Duplan maar voelen dat er niets te halen valt. Desnoods pak je 10x geel en 1x rood, zolang je maar wint.

Utrecht is trouwens een ploeg die aankomende wedstrijden zo weer verliest (over grilligheid gesproken). Ajax kán zich alleen maar herpakken in het tweeluik tegen NAC (beker en comp).

11. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 1-0! 84ste minuut.

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Volendam periodetitel binnen. :thumbs: Kampioenschap zit er niet meer in dus het moet maar via de playoffs gebeuren.

13. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Oprotten met die kunstgras clubs.

Laatst bewerkt: 25 jan 2011
  14. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Nee joh, Volendam terug naar de eredivisie! Kan ik weer met ze spelen met FIFA :cool:

15. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik durf te wedden dat het ze niet lukt met gewoon gras.

Laatst bewerkt: 25 jan 2011
  16. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
  17. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Afgezien van je ":+" blijft het oude koeien uit de sloot trekken.......;) Daarnaast vind ik zelf als voetballer kunstgras echt geen straf, maar dan ben ik zowat de enige in NL denk ik.

Doelpunten als bij Dordrecht zijn dan in ieder geval uitgesloten (die enorme pol in het veld....:lol:)

18. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Is maar een geintje. Maar volgens mij is dit bericht vrij recent. Zou me ook niks verbazen, met alle problemen die ze daar hebben (gehad?) met het gras.

En die goal van Dordt idd :lol: Hoe die keeper daar stond, armen vooruit...geweldig.

19. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Lekker dan!
    Wij moeten vrijdag tegen Almere City, echter kunnen wij al niet van Telstar winnen. :'-(

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Kunstgras is het enige waar wij op spelen, ongeveer elke club heeft er wel één. Als verdediger vind ik het fijner om op goed (!) normaal gras te voetballen, omdat je benen helemaal open liggen als je een tackle maakt op kunstgras.. kut rubbertjes, na elke wedstrijd een grote schaafwond op m'n rechterheup en rechterscheen/knie. Voor de rest speelt het wel heerlijk, de bal rolt snel dus je kan snel positiespel spelen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina