1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 39]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Zo kom net terug vanuit vakkie 125! Leuke wedstrijd vond ik het, met name de laatste 25 minuten. Moet wel zeggen: Respect voor 410! Shittt, wat een tifo's!

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het vandaag en vorige week niet zo bijzonder veel verschillen van Jol. Kansen via de lange bal, counter, vrije trappen. Tweede helft was wel wat beter. Maar het middenveld was gewoon slecht. Het wordt tijd om afscheid te nemen van De Zeeuw en Enoh. Zet Anita er maar voor De Zeeuw en dan hopelijk Lodeiro voor Enoh. De laatste wedstrijden tonen voor mij aan dat we echt 2 creatieve mensen nodig hebben op het middenveld. Vooral in de eerste helft werd Eriksen continu gedekt waardoor de creativiteit wegviel. En van die andere twee hoef je het helemaal niet te hebben. Liefst alleen maar middenvelders die kunnen voetballen, maar dat is mss wat teveel gevraagd.

3. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Dan heb je 3 lichtgewichten in de as staan, vind toch wel dat er minimaal 1 bikkelaar tussen moet staan.

4. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Met bikkelaar bedoel je qua lengte/fysiek? Want ik vind Anita nog best een bikkelaar. Al brengt Enoh dat wel meer terwijl Anita van het meevoetballen is(dat deed ie goed vandaag hoor, verademing t.o.v. De Zeeuw). Eriksen - Enoh - Anita kan opzich ook wel. Doet me denken aan het middenveld wat een tijdje onder Van Basten samenspeelde en o.a. Marseille-thuis en Roda en NAC-uit wist te domineren. Maar ook tegen twee enorme nederlagen aanliep(PSV en Sparta).

5. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Bedoel idd lengte/fysiek ja. Anita loopt als een jong hert achter zn tegenstander aan maar wordt in no-time aan de kant gezet. ;)

6. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Finale Ajax - Utrecht kan wel wat vuurwerk opleveren :). Denk dat Twente wel wint van Utrecht maar dan is een finale Twente - ajax ook mooi.

7. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk dat iedereen eerst schreeuwde om Blind, en hij er nu eigenlijk wel weer uit mag aangezien hij er niet veel van bakt :D

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Mooi hè, dat eeuwige opportunisme :+

BRING BACK URBY!!

9. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Wel, zoals ik eerder op deze pagina heb geschreven is dat bij mij dus niet het geval, vind het onbegrijpelijk dat deze jongen nog meer wordt afgekraakt dan Urby en Anita.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Nou gisteravond liet hij duidelijk zien geen topper te zijn..
    Qua verdedigen was het nog wel te doen, maar aanvallend liet hij niets zien. Altijd veilig dat tikkie terug.

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ach, hij komt er nog wel. Die gast heeft nu pas 3 wedstrijden gespeeld, mag het?

Anita mag het trouwens vaker wel proberen op het middenveld.

12. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ik constateer alleen wat ik feitelijk zie. Volgensmij verbind ik er verder geen conclusies aan.

13. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ...ik las "verblind" David :+

Vonden jullie Eriksen zo dramatisch?
    Kon ivm werk niet de hele wedstrijd volgen maar hij kwam goed uit de samenvatting naar voren.

14. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Siemenn is hier juist de kleuter die niet tegen z'n verlies kan hoor....

Ajax speelde gister niet goed.
    Als ze voor dat doel komen lopen ze te lang over te passen en schieten nooit is uit de 2de lijn.
    100% kansen worden nog te veel gemist en Sulejmani heeft altijd 3 tot 4 kansen nodig voordat ie er 1 scoort.
    1ste helft speelde De Zeeuw weer kut zoals gewoonlijk en Enoh heeft zo'n beetje geen 1 bal naar voren gegeven alles ging terug bij die jongen.
    Ik heb zo'n gevoel dat ze zondag gewoon verliezen bij Nac uit.

Laatst bewerkt: 28 jan 2011
  15. Munnie

Munnie Guest

Ach man, jullie moeten niet zo zeiken.
    Die siemenn kan niet tegen zn verlies mag ik toch wel op reageren?

16. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was wel echt een fout woordgrapje geweest. :+

Eerste helft leed Eriksen duidelijk onder de mandekking die hij kreeg en het feit dat hij de enige was op het middenveld die wat kon creeren. Enoh en De Zeeuw waren echt verschrikkelijk. Tweede helft was al stukken beter. Enoh speelde beter, Anita was een verademing t.o.v. De Zeeuw en zo kreeg Eriksen ook meer ruimte om passes te geven. Heeft toch wel een aantal keer spelers voor de keeper gezet en daar staat hij uiteindelijk voor. Vind het alleen jammer dat hij nooit scoort want hij krijgt elke wedstrijd wel wat kansjes. Ik hoop dat dat nog komt.

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Haha, jij bent zeker ook de grappigste van de klas? :):

Omdat Boertje zegt dat het onterecht was (was het ook wel een beetje) en jij dan meteen reageert met: 'haha je moeder'. Daar reageer ik dan op ja, lijkt me logisch.

:emo:

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Denk eerder dat hij het er over heeft dat je Twente een lelijke ploeg noemt. Nu mag je dat helemaal zelf bepalen natuurlijk maar ik denk dat je als PSV supporter met dit soort uitspraken een beetje op moet passen

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    _O_

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Vind PSV laatste jaren ook zeker geen mooie ploeg meer, spelen bij uitzondering mooi voetbal. Ik vind Ajax daarentegen laatste jaren wel een leuke ploeg, en die spelen bij uitzondering lelijk voetbal :+. Heb gewoon drie keer niks met Twente, niet mooi om naar te kijken. Chadli, Ruiz en Janssen zijn wel leuke individuele spelers maar het team vind ik gewoon niets. En tja, vind dat ik best wel het recht had om te zeggen dat Twente ontzettend laf speelde en vrij onverdiend won, maar is gewoon schuld van PSV door het niet af te maken ;).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina