Ik heb regelmatig wedstrijden gezien van inter. Ze spelen immers nagenoeg elk jaar CL. Daarnaast is Cesar ook de keeper van Brazilië.
Ach ja, ik zocht even snel wat voorbeelden op youtube (want had verder niets voorhanden), met als zoekwoorden: julio cesar inter. Vervolgens niet meer gelet op of hij daadwerkelijk in de goal stond. Kan gebeuren. Whatever makes you happy.
Desalniettemin sta ik nog steeds in het volste recht om hem een belabberde keeper te noemen bij hoge ballen. Dat jij daardoor op je teentjes getrapt ben omdat het toevallig de keeper van je favo cluppie is kan ik ook niet helpen.
Als jij die Inter bril eens zou afzetten zou het een stuk makkelijker zijn om met je te discussieren, of ik nou 2 slechte voorbeelden gaf of niet. Jij springt al hoog en laag, zodra iemand ook maar iets negatiefs roept over je geliefde inter. Kom eens terug naar de realiteit en laat anderen ook de ruimte om hun mening te hebben. Alle meningen zijn subjectief, maar dat verschaft jou nergens het recht om iemand die een andere mening is toebedeeld een uilskuiken te noemen.
Komt nog eens bij dat iedereen in de voetbalwereld zo'n beetje (h)erkent dat Julio César een fantastische keeper is, maar dat ballen van de zijkant (hoog) zijn zwakke punt zijn. Dat jij vervolgens in je eentje vind dat dat niet zo is, zegt genoeg over je realistische kijk op voetbal, zeker als het op Inter aankomt.
Oh, en over voorbeelden gesproken: kom jij zelf maar eens met beelden waarin César wel daadkrachtig optreedt op dit soort ballen. Die zijn er namelijk zeker weten niet. Dat hij een fantastische lijnkeeper is enzo, dat is allemaal prima, maar hij zuigt gewoon ballen als het op hoge ballen van de zijkant en corners of standaardsituaties aankomt. Hopelijk laat hij die kwaliteiten de aankomende Europese wedstrijden ook weer zien, dan kom ik wel terug om je met de neus op de keiharde feiten te drukken. _0/
Edit: mijn voorbeelden bewijzen overigens wel dat Castelazzi net zo slecht is in standaardsituaties als César. Goede doelmannen daar in Milan zeg!
Laatst bewerkt: 8 feb 2011