1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boertje_PSV, 1 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik kreeg nogal het idee dat jij het helemaal een goeie keeper vind, omdat hij een paar traantjes moet laten tijdens zo'n interview.

Nee, geef mij dan maar lekker een keeper ala Fred Grim die met wat kauwgom in z'n bakkes het doel van Ajax schoon aan het houden was.

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ach, vind de combinatie van toffe kerel + geniale (lijn)keeper toch wel prachtig om te zien. Als je zijn katachtige reflexen ziet, prachtig. Doet me terugdenken aan Gomes in zijn PSV tijd (paar niveautjes lager though). _O_

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Vergeleken met jou en FunXual ben ik dit geval inderdaad de kenner, dus je conclusie dat jullie er naast zitten lijkt me juist, ja.

4. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    What is up met Timothy Derijck trouwens!?
    Heb die jongen nooit echt uitbundig gevolgt, maar man, man, man, wat is die gast aan het doen dit seizoen. Geniet gewoon echt van hem!
    Hij en Vertonghen vind ik nu al de beste verdedigers van dit seizoen.

5. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ok gefeliciteerd. Maar als ik wekelijks naar waterpolo kijk wil dat ook niet zeggen dat ik er verstand van heb. Maar in dit geval wil ik je wel gelijk geven hoor.

Hij is idd lekker bezig. Ook aanvoerder geworden. Vorig jaar was die ook al heel goed maar dit jaar draait alles gewoon beter dus Derijck ook. Jammer dat er zoveel goede verdedigers uit belgie rondlopen want lijkt me leuk als die voor belgie kan uitkomen!

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dan heb je wel meer verstand van waterpolo dan ik.

7. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Vermaelen, Vertonghen, Alderweireld, Kompany, van Buyten.. allemaal klasse verdedigers inderdaad! Vraag me nog steeds af waar het fout gaat met het nationale team van Belgie..

8. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Maar ik kijk wel elke week voetbal dus jij ziet alleen de specifieke speler vaker. Maar het gaat nergens over verder. Ik kap over Julio. Jij succes met inter dit seizoen!

9. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Dat ze met een opstelling spelen van 5 Centrale verdedigers :p

10. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Op het vlak van Inter wil ik je daar best gelijk in geven (whatever makes your day), maar op elk ander vlak zeg ik: _0/

België is een elftal dat zeker perspectief heeft voor de komende jaren. Zeker nu spelers als bijv. Chadli ook kiezen voor België. Van Buyten vind ik niet het toonbeeld van een goede verdediger overigens. Ik zie veel liever Vertonghen, Vermaelen of Kompany centraal achterin staan. Op zich zou dit een goede generatie kunnen zijn voor België, waarin spelers als Vermaelen, Kompany, Fellaini en Dembélé de kar moeten gaan trekken. Vul dat aan met komende toppers als Chadli en je hebt een elftal dat zich toch zou moeten kunnen plaatsen voor het WK 2014.

Laatst bewerkt: 9 feb 2011
  11. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Eens, maar je hebt al jaren een team wat het EK/WK zou moeten halen, vaak zitten ze er nog ruim naast met een 4de plek.. laatste eindtournooi was 2002!
    Al zit het ze vaak niet mee met de loting, altijd worden ze ingedeeld in een pot met landen die veel minder dan hen zijn, daardoor komen ze altijd bij minstens 2 teams die wel beter zijn. Nu met Duitsland dat zich sowieso wel kwalificeert, Turkije en Oostenrijk. Oostenrijk heeft 7 uit 3 maar de onderste 2 teams uit de poule al getroffen, en de uitwedstrijd tegen Belgie.
    Belgie moet thuis winnen van Turkije, uit bij Oostenrijk winnen en in de wedstrijden met Azerbeidzjan en Kazachstan geen punten verspelen, maar onregelmatig als ze zijn zie ik ze dat niet doen.

Interessante wedstrijden:

Iran - Rusland 1-0 FT
    Kroatie - Tsjechie 4-2 FT
    Israel - Servie 0-2 FT
    Turkije - Zuid Korea 0-0 FT

19:30 Oekraine - Zweden 1-1
    20:15 Denemarken - Engeland 1-1
    20:30 Belgie - Finland 0-0
    20:30 Nederland - Oostenrijk 1-0
    20:30 Polen - Noorwegen 1-0
    20:45 Duitsland - Italie 1-0
    21:00 Frankrijk - Brazilie 0-0
    21:00 Argentinie - Portugal 1-1
    21:30 Spanje - Colombia 0-0

Laatst bewerkt: 9 feb 2011
  12. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het nou zo sneu in Nederland gesteld dat we nog niet eens fatsoenlijke verdedigers hebben? Sorry hoor, maar Pieters is verre van international waardig en dat laat hij elke wedstrijd weer zien. Zit er niet wat leuks in Jong Oranje? :p
    (of hopelijk gaat Emanuelson wat 'meer' spelen bij Milan)

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Emanuelson speelt daar linkshalf en geen linksback...

14. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Sneijder _O_

@ Lizza, idd Pieters.. :emo:

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Wat een goal! _O__O_

16. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Sneijdertje scoort. Deed ie lekker.

17. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Sneijder!!!! _O_

18. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, beetje jammer :+

Wat een goal van Sneijder :)

19. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Argentinie - Portugal 1-1
    Di Maria en Ronaldo, hehe

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Waarom zie ik echt allemaal toffe wedstrijden als Frankrijk - Brazilië, Duitsland - Italië en Argentinië - Portugal staan, maar spelen wij maar tegen Oostenrijk? :mad:

Kan niet wachten tot juni. :cool:

Edit: Weer een prachtgoal, vooral dankzij Pieters en Elia. Weer Huntelaar. Zie je maar dat het voornamelijk aan Schalke ligt dat hij niet veel scoort.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina