1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boertje_PSV, 1 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Dat weet ik, maar bij Ajax 1 heb ik hem vaak alleen maar slappe schoten zien maken. Toch vreemd.

2. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop dat dat vanzelf goed komt, want hij kan het wel!

3. Se7eN

Se7eN Lionel Andrés Messi

Leuk Bevonden:
    0
    Eriksen zie ik doorgroeien naar het niveau Özil. Sterke wedstrijd gisteren, hij speelde met groots gemak de defensie van Engeland weg.

4. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Dat soort opmerkingen durven ook echt pas op dit soort momenten gemaakt te worden...

5. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    de 2-1 was wel een foutje van Eriksen :9
    maar gelukkig krijgt ie nu wel meer de kans bij Ajax. Hij wordt maandag pas 19 :D

6. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf de eerste thuiswedstrijd was ik al groot fan van hem_O_ Echt een geweldige speler en heb er echt alle vertrouwen in dat hij het gaat maken.

Zijn trouwens echt veel hypocrieten joh, weet nog als de dag van gister dat Eriksen echt helemaal afgebrand werd tijdens ajax-dynamo kiev. "Kan het niveau niet aan" "komt fysiek te kort" "is nog niet klaar voor het grote ajax ". Dat soort uitspraken.

Nu is het ineens een geweldige speler en wordt het een wereldtopper.

7. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Daar doel ik dan ook op. Bij zo'n jongen zie je al gelijk dat het een groot talent is, lichtvoetig, hoge handelingssnelheid, overzicht, goeie techniek. Toch worden dit soort spelers niet erkend tot hij een 8-9 speelt en dan durven ze dat soort uitspraken opeens wel aan.

8. Se7eN

Se7eN Lionel Andrés Messi

Leuk Bevonden:
    0
    Zag al tijden dat het een grote kon worden maar echt bewijs had hij nog niet geleverd. Tegen Engeland laat hij zien de beste man op het veld te kunnen zijn. Hij is pas 18 dus fysiek zal hij nog sterker worden en hij moet meer constanter spelen.

9. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    7 juni oefent Nederland tegen Argentinië! :)
    Dat wordt een mooi tripje, Brazilië (4 juni) en Argentinië.

10. PimLadenn

PimLadenn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eriksen moet feller in de duels zijn. Messi is ook niet groot of breed, maar hij durft er wel in te beuken en slidings maken enzo, dat mist Eriksen nog.

11. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk ook dat hij wat beslissender moet worden, wat hij nu laat zien is wel oke. Maar hij moet doelpunten/assists gaan geven, met regelmaat. Kunnen we ook hard gebruiken laatste 12 wedstrijden

12. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je het over? Ik zie Messi anders nooit erin beuken of slidings maken. Hij zet gewoon goed druk en daardoor veroveren ze de bal(barca). Dat is iets wat je Eriksen ook veelvoudig ziet doen.

Laatste tijd zetten we minder snel druk op de tegenstander, wat jammer is. Uit bij Vitesse(vooral eerste helft) en thuis tegen az (beker) hebben we dat wel gedaan en waren we heer en meester.

Eriksen moet je gewoon de tijd gunnen, zijn assist en doelpunten komen vanzelf als ajax beter begint te draaien. Mischien is dat nog dit seizoen en anders volgend seizoen. Als de kansen worden afgemaakt trouwens dan had Eriksen nu heel wat assists op zijn naam staan.

Tegen nac uit bijvoorbeeld( dat moment dat Rene van der gijp liet zien) was een prachtige assist geweest.

Ik vind het middenveld van ajax gewoon erg zwak. Op Eriksen na dan. Enoh heeft toch wel aangetoond niet het niveau van ajax te hebben. Liefst zie ik op dit moment gewoon anita in de basis staan. Die deed het van de middenvelders nog het beste. Is een bijtertje en kan ook gewoon goed voetballen.

Ben trouwens bang dat we punten gaan verspelen aankomend weekend bij Roda. Roda uit is altijd een lastige wedstrijd en ik ben toch niet echt overtuigd van ajax. Mischien moeten we dit maar zien als een opbouwperiode voor volgend seizoen met nog een kleine kans op het kampioenschap.

13. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Hangt voor een groot deel samen met het feit dat hij fysiek nog wel wat sterker moet worden, maar ja wat wil je, dat kereltje is pas 18 en is nog lang niet eens volledig uitgegroeid.

14. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Hier nogmaals de video (die van ME werkt niet meer):
    [yt]YxiHC7ugzvw&feature=player_embedded#at=350[/yt]
    Wat een baas is het toch. _O_

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Haha, hij speelde wel lekker ja! :cool:

16. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Walcott gescoord voor Telstar :) (tegen Fortuna, sorry Ralf..)

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Telstar is sinds de winterstop echt goed bezig, zo wel qua nieuwe spelers binnenhalen als qua wedstrijden.

18. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    RKC wat doe je nou! :'-(

Nou moeten wij zondag van FC Zwolle winnen, anders wordt het gat weer negen punten.
    En laten wij daar de laatste jaren nou altijd verliezen en zoekende zijn naar onze vorm..

19. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    En toch in de laatste minuut 1-1 gemaakt.:)

En nog een foto van 't uitvak:

Laatst bewerkt: 12 feb 2011
  20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Telstar die het weer in de laatste minuten weggeeft. Beetje de story of their life...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina