1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boertje_PSV, 1 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Mwa, het is een kustenaar, maar vond hem redelijk onzichtbaar en volgens mij kwam dat meer doordat de andere middenvelders niet genoeg liepen en hij niet genoeg gezocht werd.

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    De Zeeuw heeft echt geen 1 bal goed geraakt. En dat meen ik. Veruit de slechtste man van het veld. Oh ja en Vertonghen bakte er ook niks van.

3. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt 3 wissels, maar wanneer er een extra man komt speelt misschien zelfs de Zeeuw met zijn afgrijselijk slechte passtechniek de bal in de voeten bij iemand van dezelfde kleur! :+ Wel of geen extra middenvelder, de wissel Suli/Ebi was kansloos en totaal hersenloos, zeker op dat moment in de wedstrijd.

Overigens speelde de Zeeuw een verdienstelijke eerste helft, met een paar goede passjes naar waar de ruimte lag (bij Suli en Erikssen). Tweede helft was idd dramatisch, maar toen werd het middenveld ook echt overlopen.

Laatst bewerkt: 13 feb 2011
  4. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is ook het probleem. Ik snap niet waarom ze zich de heletijd liet inzakken. Counters waren in de eerste helft zeker gevaarlijk maar werd veel en veel te weinig mee gedaan.

Waarom niet gewoon roda meteen vastzetten en zorgen dat wij steeds in balbezit zijn? Dan komt de kracht van Eriksen pas echt boven en creeër we zelf veel meer en hoeven we verdedigend minder te worstelen. Snap dat niet. Tegen vitesse en Az deden ze dat uitstekend maar sindsdien heb ik dat niet meer gezien.

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    El Hamdaoui wil natuurlijk ook geen kampioen worden. Dan moet je champagne drinken, en dat mag niet als moslim.

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik ben voor NAC pannekoek. Als Roda verder is / was dan hadden ze ook de Champions of Europa League wel bereikt. Toch? Ajax is niet constant. Maar om nu te zeggen dat Roda verder is? No fucking way. Ti's jou mening.

Kzie dat de publieklieveling Aarsnhem ook weer uit z'n hol is gekomen :+

7. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    :D

8. fifaforthewin

Leuk Bevonden:
    0
    Het schijnt dat hij dan marrokaanse Thee zal gaan zetten. Dan zou ik ook geen kampioen willen worden eerlijk gezegd :+

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ik heb Munnie nog niet gezien. :+

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    En Josh...

11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Vanavond maar Inter kijken. Misschien dat dat nog wel leuk word.

12. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Sinds de wisseling van de wacht en van het systeem, zie je dat er nog onwennigheden zijn. Ajax heeft momenteel niet de mogelijkheid om het spel echt (op hoge snelheid) te maken. Je ziet vaak veel spelers in balbezit nog zoeken en op verkeerde posities staan. Het tempo ligt te laag. Een tegenstander van het niveau Roda vastzetten zie ik ze momenteel dan ook nog niet doen. Zoals ik al zei is dat een (knok)team dat verder is in het uitoefenen van hun systeem.

13. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Opzich vond ik El Hamdaoui nog wel goed spelen in de eerste helft. Ontzettend veel gevaarlijke loopacties, betrokken bij goeie aanvallen, heb hem ook zien jagen. Maar hij loopt continu te janken op zijn medespelers en verliest verder gewoon teveel de bal. Ook nog die penalty missen op zo'n belachelijke manier. De Jong deed ook nog een paar keer aardig mee maar die komt natuurlijk gewoon te kort om echt in de spits te kunnen spelen. Sulejmani onzichtbaar in de tweede helft.

@Gra - Gro: De Graafschap had een penal moeten hebben trouwens.

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ach, ik volg Josh' twitter, is genoeg op te vinden. :+

15. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ja onbegrijpelijk dat Weidemeijer daar niks voor gaf..

16. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als team kun je toch verder zijn? Is dat zo raar voor jou om te begrijpen? Wanneer je onwennig bent in een systeem en de balans nog moet worden gevonden. Is dat raar? Wanneer jij op zondag met jou team tegen een kwalitatief slechter team speelt, wat wel meer ingespeeld is in hun systeem, ga je toch hard onderuit? Dat soort dingen hebben tijd nodig. Mijn vriendenteam wordt ook gedold door een team dat al 20 jaar bij elkaar speelde.

17. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Godverdomme man, ik zag het al aankomen. Ik was al dolsblij met die penalty.. maar toen ik zag dat Mounir aan liep dacht ik neeee! En dan nog zo zwak inschieten, laat dan Verthongen hem nemen! Jammer dat Mickey gewisseld was. En dan al die feyenoorders in de kantine achter mij juichen, grr. Maar goed. Titelkansen zijn nog niet voorbij. Wel érg zonde van dit punten verlies.

18. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Die Holla die denkt ik probeer eens een volley van 30 m. En ja hoor, 1-0. Eerste schot op doel van Groningen in de hele wedstrijd. :emo:

19. fifaforthewin

Leuk Bevonden:
    0
    Goeiedag wat een goal! Groningen over ajax heen als het zo blijft.

20. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Groningen samen met Ado de verassing van het seizoen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina