1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 41]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ik verlang naar de tijd dat we er godverdomme 1tje wonnen :+

2. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Pff, wat een geluk voor PSV vanavond! Heb er niet veel van gezien want zat in de kroeg. Commentaar stond ook uit maar merendeel wel meegekregen. Eigenlijk op het einde nog 3-2 mogen worden! Als die falende Berg (die ook al niet uitblonk tussen de andere 10 falende) de bal gewoon fatsoenlijk meegaf op Dzsudzsak, of gewoon op rechts gaf:x!

Maarja, wel leuke uitslag voor donderdag! Zit ik tenminste niet voor niets in het stadion! En heb wel het gevoel dat we doorgaan, laatste paar minuten waren goed dus hopelijk wordt die lijn doorgezet!

3. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Over die penal tegen ajax;
    Ik zie dit heel vaak imo een raar fenomeen. De speler tikt de bal voor zich uit, wordt neergehaald en krijgt penal. Maar wat me meest opvalt vaak is dat de speler de bal zó ver voor zich uit tikt dat hij er verder helemaal niks mee had kunnen doen mocht hij niet neergehaald worden (zou bal vaak over achterlijn gaan). Het is dus vaak "nog ff snel bal aanraken en hopelijk wordt ik te laat neergehaald", het hele idee is allang bedacht en vaak zetten ze de val-beweging al in voordat ze überhaupt geraakt worden.

Best belachelijk imo.
    Of slim, het is maar net hoe je het wil zien.

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat een heerlijk efficiënt avondje! Goed was het niet, wel veel professioneler dan Anderlecht dat ik wederom geen haar beter vond dan pakweg Roda uit, Groningen uit of iets in die orde van grootte.

Keurige uitslagen ook van Twente (!!) en PSV. Alledrie door zou ik een stunt vinden tegen deze ploegen :thumbs:

5. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatste keer was het Feyenoord dat een prijs won (Uefa)
    Kun je nagaan! :+

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Feyenoord nota bene. :+

7. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Oekraïne heeft 1 top jaar gehad en daar teren ze nu een beetje op. Over 2 jaar verliezen ze die punten en gaat Nederland er weer over heen. Slaat ook nergens op dat hun natuurlijk hoger staan.

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ik denk trouwens dat we Portugal nooit in gaan halen. Die ploegen daar zijn gewoon van een totaal ander niveau. Porto maakt sowieso een enorme kans om de EL te winnen met deze ploeg.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Nee echt waar joh?

10. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Zelden zo'n mooi Nederlandse EL avond meegemaakt.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    8)

Met mooi bedoel je zeker het resultaat, want het was echt 3x niks :p.

12. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, met slecht voetbal toch winnen of net gelijk spelen, beter kan niet :+.

13. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vond Anderlecht - Ajax anders een heerlijke wedstrijd met 2 voetballende ploegen. Niet altijd even gelukkig, maar leuk om naar te kijken was het zeker wel.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Haha dat commentaar van Mancini na gisteravond: Een 0-0 is beter dan een 1-1..
    Eh nee helemaal niet, muppet :lol:

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik vooral zag was twee ploegen die probeerde te voetballen maar daar beiden in faalde en veel balverlies leden waar dan de andere ploeg van profiteerde en kansen uit kreeg. Het was gewoon matig maar dat boeit me in Europa minder. Het resultaat telt en dat was geweldig.

16. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Das nie waar.
    Oekraïne heeft Shaktar. Die ploeg heeft potentie om in de EL ver te komen en gaat nu waarschijnlijk zelfs door bekeren in de Champions League.
    Als 1 team goed presteert, heeft het hele land er profijt van..

Dit is iig de nieuwe lijst.

http://www.vi.nl/Achtergronden/UEFA...fficientenlijst-Nederland-presteert-prima.htm

Utrecht na 3 minuten al voor :D

Laatst bewerkt: 18 feb 2011
  17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Je ziet wel dat wij het sinds 2 jaar wel weer beter doen.. Dus 06/06 valt eventjes weg en dan lopen zij weg, maar ik verwacht dat wij dan een inhaalslag gaan maken.

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Laatste 2 jaar zijn weer sterk en hoop ook dat dit jaar weer een goed jaar wordt.

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Heb er ook vertrouwen in dat we Oekraine en Rusland de baas kunnen zijn maar met plaats 7 schiet je niks meer op dan plaats 9. En Portugal is gewoon Europees heel steady op plaats 6 (Porto, Benfica). Frankrijk zie ik ook niet opeens inleveren.

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    WTF? Telstar 0-2 voor tegen Sparta? Gaat echt enorm goed bij ze de laatste tijd! :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina