1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 41]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Vandaag verdiende ze wel de 3 punten. Maar zo gaat het in een seizoen waarin alles tegen zit.

Den haag heeft ook behoorlijk van dit soort wedstrijden gespeeld. Ook al stonden we 3-0 voor dan was het soms niet genoeg voor de overwinning.

Als feyenoord dit materiaal bij elkaar kan houden spelen ze volgend jaar weer voor europa. Fer er in voor leerdam en je hebt een goed elftal!

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ze moeten echt een andere keeper fixen hoor. Met Mulders in Europa houd ik m'n hart vast.

Ik vind je stelling sowieso wel wat optimistisch.

3. Munnie

Munnie Guest

Haha mooie reacties. ;)

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Nou weer 3 punten he. :emo: God wat een drama. Misschien nog erger dan tegen De Graafschap. Hoe kan het toch zo ongelofelijk slecht zijn? Het moge duidelijk zijn dat we geen kans maken op de titel met dit spel. En al helemaal niet tegen PSV, dat iig wel tot staat is om meer dan 2 goals te maken per wedstrijd.

Zie dat Twente gelijkspeelt, opzich wel verrassend. Maar ik zie ze nog steeds als titelkandidaat nr.1. In de samenvatting zag ik toch ontzettend veel gemiste kansen, gewoon pech gehad dus. Niets wijst erop dat het niet incidenteel is.

5. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Pfff, wat een pech vandaag. Het begon zo goed, helaas werd de beslissende niet gemaakt, en zat het gewoon niet mee. Helaas. Sfeer was wel aardig. Stoeltjes nog steeds slecht :+

Mooi 'Goodfellas' doek trouwens. En de bejaarden stonden er ook weer met hun vlag :+

@geertbargeman Mulders heeft vandaag prima gekeept, keept gelukkig steeds zekerder.

Laatst bewerkt: 20 feb 2011
  6. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ja, vandaag wel. Maar heel Feyenoord speelde vandaag goed :) Lees een paar quotes van me van vanmiddag. Toen Mulders goede dingen ging doen dacht ik echt dat het eind van de wereld nabij zou zijn.

7. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Mwa. In het begin had ik er ook weinig vertrouwen in. Maar hij wordt wel steeds beter. Ik zou hem niet te snel afschrijven, hij is nog erg jong natuurlijk..

8. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Blijkt trouwens totale onzin, bij drie mensen nagegaan en allemaal niks gezien. Zit btw ook nog een net tussen en ik stond ook aan die kant en heb ook niks gezien. Zal wel onzin zijn ;)

9. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Siemenn ... :lol:
    Sorry, kan het gewoon niet meer opbrengen. Weet echt niet wat ik nou op jou moet zeggen behalve dat je een gigantische FAAL-HAAS bent. Wedstrijden van 50 jaar geleden naar boven halen? Give me a break.
    http://www.bsiderats.nl/2011/02/quote-van-de-dag-van-jelle-ten-rouwelaar/

Anyway, 4-1. Dat staat. Jammer. Gelukkig heeft die rode kaart PSV ontzettend geholpen.

10. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Stop gewoon met de internetgangster uithangen, hoe oud ben je wel niet?:F:

11. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een onsportieve jongen is die Tiovionen toch... Had vorige week eigenlijk met rood van het veld af gemoeten en nou naait hij zelf iemand een rode kaart aan...

Heb in ieder geval veel zin in PSV - Ajax, ook altijd een wedstrijd op zich.

Haha die Jelle, wat een koningsuitspraak :D

12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ga jij nog meer one-liners uit je broek toveren of ga je ook een poging wagen om inhoudelijk over iets te praten? Toffe jongen hoor! :b:
    Ik gedraag me eigen niet naar mijn leeftijd maar jij bent je leeftijd gewoon niet waard.

Spijt me zeer dat ik afgeef op je PSV, spijt me echt. Stuur morgen wel een bloemetje jou kant op. Dan kan je even bijkomen onder het genot van een glaasje appelsap.

13. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoop niet dat het net zo'n editie wordt als de vorige in de Arena. Was niet representatief voor de rivaliteit tussen PSV en Ajax, los van de bijt van Suarez dan 8)

14. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het zal nooit een klassieker worden, maar hoop ook op een doelpuntrijkere wedstrijd, zoals vorig seizoen in Eindhoven of in Amsterdam en aub dit keer een scheidsrechter die niet zo faalt...

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ten Rouwelaar _O_

16. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Bij Deportivo heeft de keeper (Aranzubia) in de 95ste minuut de 1-1 gescoord tegen Almeria! Even de goal zoeken :)

[yt]gZB94jLODao[/yt]

17. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er toch mis bij mijn club, Club Brugge?
    shit man.
    Eerste keeper Stijn Stijnen wordt naar B-elftal verwezen. Reden: Op internetfora de andere keepers & het bestuur afkraken, commentaar geven en zichzelf verheerlijken.
    Wat een eikel :eek:. Heel het imago van de mooiste club van België gaat er aan dit jaar.
    Hij heeft nog een zwaar contract tot 2015. Wat zullen ze daar mee doen ? :confused:

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vrees dat het net zo'n wedstrijd gaat worden.

@ plankie: :lol: Heeft ie dat echt gedaan? Hahaha.

19. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een beetje de vloek van Ajax-PSV/PSV-Ajax: Slechte scheidsrechters/beslissingen.

@Rampage
    "Ik gedraag me eigen niet naar mijn leeftijd maar jij bent je leeftijd gewoon niet waard." :emo: Ik geef het op

20. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, |:-

Zijn vrouw en broer nemen de volledige verantwoordelijk op hen. Ja, duuh.
    Wtf!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina