1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 42]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 21 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha goeie tip :), maar dan nog is het zijn zwakte om niet even door te lezen en gelijk zo gefrustreerd te reageren.

Eigenlijk verbaas ik me dat ik als PSVer niet zo gefrustreerd ben, alleen na de wedstrijd kon ik wel een gat in de muur trappen

2. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Wat nou faceplant dit dat. Jij brengt het echt op zon manier alsof hij zijn lichaam niet onder controle had. Ja geestelijk niet nee! Die kerel is psycho doet wel meerdere dingen telkens verkeerd. Vorige week ook al zo kinderlijk liggen shitt. Lijk wel 2e de zeeuw!

Hij had gwn hekel aan vertonghen en drm een smack geven, niet omdat hij zijn lichaam niet onder controle kon houden.

Laatst bewerkt: 27 feb 2011
  3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Als PSV vandaag meer had durven schieten op goal, hadden we zeker gewonnen. We hebben zóveel mogelijkheden gehad om te schieten, maar blijkbaar durven alleen Toivonen (vandaag de kans niet gehad) en Dzsudzsak het van buiten de zestien eens te proberen.

4. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ik verwacht aardig wat duels schorsing voor Douglas, niet de eerste keer dat hij de scheidsrechter wil aanvallen...

5. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Je gaat iemand toch niet schorsen omdat hij iets wilt doen? :confused:

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nou nou nou zeg, overdrijven is ook een vak :lol:.

7. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Als hij niet werd tegen gehouden, dan had Ruud Bossen echt een probleem 8)

8. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij kijkt gewoon met een gekleurde bril naar toivonen door die berichtgeving de laatste tijd. Psycho? Ik ga niet eens serieus op jou kansloze reactie in.

En dan? Lekker voor die Vertonghen, moet ie zijn handen maar thuishouden. Wat een opgefokte lul

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Heeft meer met je posts te maken die imo absoluut niets toevoegen. Dat PSV'ers en Ajacieden het leuk vinden dat Twente verliest is prima maar ik denk dat je je meer zorgen moet maken om Heerenveen dan je constant aan Twente te ergeren

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Met die laatste zin gaat jouw geloofwaardigheid ook door de goot. Het kansloos vinden dat iemand Toivonen een psycho vindt maar als Vertonghen een elleboog op zijn kop krijgt dan is het lekker voor die opgefokte lul omdat hij eerder al wat deed.

Wat beiden deden mag gewoon niet. Ik verwacht ook voor beiden een schorsing.

11. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Kijk jij vnv maar lekker Studio Voetbal, jij geniet vast van Waterreus als je me begrijpt. Ik hou er over op, gekleurde bril haha. Ik zeg juist dat Toivonen, maar ook zeker Jan moet worden geschorst maarja...

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zou terecht zijn , Toivonen , Vertonghen en Douglas alledrie een wedstrijdje niet mee doen

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Douglas mag van mij wel wat meer wedstrijden niet mee doen, niet normaal wat hij allemaal flikte na die kaart. Compleet de weg kwijt die gozer.

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zou wel mooi zijn, PSV heeft Toivonen volgende week niet zo hard nodig als Ajax Vertonghen en Twente Douglas. Excelsior, AZ en NAC ;).

15. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Niet zo erg als Suarez maar kom op.. drie wedstrijden schorsing imo.

16. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Ook egt faking dom van Jan, wrm zoiets debiels doen :confused:? Nu zijn we hem ook kwijt voor 5 duels schat ik.

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
  18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wie Douglas?

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik mijd de voetbalpraat programma's liever. Zowel VI als Studio Voetbal kijk ik vrijwel nooit. Lees daarentegen de VI, dat is lekker objectief. Al merk je soms wel tegenstrijdigheden als je hem in een adem door leest.

20. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Niets, want die hadden het niet met elkaar aan de stok :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina