1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 42]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 21 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook, maar om hem nou zo overdreven af te schilderen..
    En om het even te melden: ik vind ook dat Toivonen volledig aansprakelijk is voor wat hij deed.

@Shin David

Je hebt gelijk, maar wat was die vent opgefokt vandaag! En dan ook nog zo smerig iemand tweemaal in de schaamstreek slaan. Zeer gemeen!

Laatst bewerkt: 27 feb 2011
  2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ach, beide overtredingen waren dom en zullen waarschijnlijk/hopelijk nog bestraft worden door de KNVB. Ik schat zo'n twee wedstrijden waarvan één voorwaardelijk voor Toivonen en vier waarvan één voorwaardelijk voor Vertonghen. Douglas zou ik niet weten, want heb heel de overtreding en het 'feestje' bij de scheidsrechter daarna niet gezien.

3. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    verwacht niet dat Toivonen een schorsing krijgt overigens, is denk niet genoeg bewijs dat hij het bewust doet.

4. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Ben ook erg benieuwd naar Douglas, zag vanmiddag heel kort maar vanavond ga ik er ff lekker voor zitten :+. Altijd wel leuk opstootjes.

5. Munnie

Munnie Guest

Geluk?! Twente dwingt dat soort dingen gewoon af, ze zijn bijna atlijd veel beter in de slotfase en verdienen dus te scoren. Dat jullie dat niet begrijpen omdat hier alleen maar ajax en psv fans rondhangen kan ik niets aan doen...
    Die bossen heeft ons vandaag gewoon hard genaaid!

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Utrecht 1-1 :D

7. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Groot feest. Douglas aan de pilletjes, moest echt door drie uitsmijters worden beteugeld. Wernbloom was ketszat en viel na een botsing met 'het beest'

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    :+

9. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk heeft Bossen jullie genaaid. Daar hoor je niemand over, maar het feit is dat Twente altijd van die nauwe 'net-wel-zegens' boekt. Vaak komen ze achter, scoren laat of scoren niet en komen later in de verdrukking. Vaak weten jullie dan toch nog de punten uit het vuur te slepen. Daarom wordt deze nederlaag ook een beetje als gerechtigheid gezien bij concurrenten, omdat jullie een beetje als lucky ploeg te boeken staan. Natuurlijk ligt kwaliteit en mentaliteit aan de basis voor jullie successen, maar jullie hebben het beeld dat het scorebord schetst tegen :)

10. Munnie

Munnie Guest

:emo:

Laatst bewerkt door een moderator: 27 feb 2011
  11. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Haha Siemenn _O_

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Kon ik dat over jou ook maar zeggen :D.

Ik vond hem wel passend, even m'n photoshop ge-opend.. altijd leuk.

13. Munnie

Munnie Guest

Stumpertje

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hier het Douglas-incident:

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wat een aansteller die Wernbloom, sneu voor Douglas..

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Actie waar ie rood voor kreeg was een beetje overdreven, maar daarna liet ie zich wel een beetje te ver gaan.

17. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het was het een slaande beweging waar sowieso rood voor staan. Dat gebeurt echter zo vaak op het veld zonder dat er voor gefloten wordt dat ik zijn frustraties wel snap, dat die de scheidsrechter bijna te lijf gaat en die AZ speler nog een keer duwt gaat natuurlijk wel te ver.

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja, League Cup finale is nu bezig op BBC. Staat 1-1.

19. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het echt een slaande beweging? Zit weinig overtuiging in voor een slaande beweging, hij duwt hem gewoon weg. Als je al kan spreken van een duw.
    Als dat zo is dan zijn er tijdens een corner zo'n twintig slaande bewegingen in het strafschopgebied.
    Al zou ik er geen traan om laten als Douglas geschorst wordt, die jongen heeft daar nul intentie om zijn tegenstander pijn te doen.

20. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    AZ werd minstens net zo hard genaaid. Rode kaart en duikelpartijen om de 16 waar Twente veel te makkelijk vrije trappen kreeg. Dat de Jong geen pingel kreeg was misschien onterecht (niet goed gezien), maar hij had daarvoor zich al 5 keer laten vallen waar hij geen kaart voor kreeg en dat Bossen dan een keer niet fluit is wel eens lekker voor hem :)

Bossen was beide kanten op slecht, maar de Twente fans zeuren omdat ze terecht (AZ was 70 minuten de betere partij) hebben verloren.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina