1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 42]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 21 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Nera kom er maar in...

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Nu nog een edit dat ik eigenlijk de wedstrijd niet kijk:+

3. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat wil je met Aronica achterin? Dan weet je dat het fout gaat..

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Het lijkt helemaal nergens op bij vooral Napoli. Wat doen ze in godsnaam? :confused: Zo arrogant en laks de bal uitverdedigen de hele tijd. Niemand is in beweging. Echt heel slecht.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Damn mooie uitgespeelde corner met Pato :cool:.

6. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    2-0 milan

7. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    wooow mooie 3-0_O_

8. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Mooie goal.

Volkomen terecht. Dramatisch Napoli. Topplek onwaardig. Tweede plek voor Inter is in ieder geval binnen :D

9. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Idd, ze worden gewoon weggespeeld door Milan, ik had ze hoger ingeschat vandaag

10. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Eindstand: Fortuna Sittard - Go Ahead Eagles 0 - 1. :)

11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dat valt ook wel mee. Na de 1-0 was Milan duidelijk beter, wat logisch is omdat Napoli meer ruimte weg moet geven. Weggespeeld vind ik zwaar overdreven. Milan was ook niet bijzonder.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    [yt]LrU399cL3GU[/yt]

Roberto Carlosje . . .

13. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ja, die zit er lekker in. En wat is dat met die puntjes Tyrant? Die zijn copright beschermd voor Anubis :+

14. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    |:-

Dit is toch wel heel pijnlijk. Zoveel gevloek en getier is hier sinds Liverpool uit niet meer door de kamer gegaan. Vraag me echt af wie er op het veld in die Napoli shirts stonden? De Sanctis met zijn gebruikelijke dikke fouten maar red ons toch ook weer een paar keer, Cannavaro die achterin nog wel iets deed maar verder was het toch één groot drama! Vooral de zijkanten met Dossena en Maggio waar totaal geen dreiging vanaf kwam. Waar was dat onverwoestbare opstomende paard aan de rechterkant? En als die dan is een bal kreeg leek het echt nergens naar, kwam er dan nog een voorzet uit stond alleen Cavani voor het doel.

Een belachelijk Napoli vanavond gezien en dit kan toch niet alleen maar door het gemis van Lavezzi komen, of wel? Ballen over een paar meter, de bal meer dan 3 keer rond spelen, op doel schieten...dat zou je toch moeten kunnen als je op een derde plek staat in de Serie A.

Oh wacht nu vergeet ik Aronica bijna. Quote van 5 november 2010:
    Kunnen we hier ook wel bij plaatsen. Wat een mafkees.

15. PimLadenn

PimLadenn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van Bommel speelde echt geweldig, één van de beste aan Milan kant. Pato was ook geweldig, als Pato ook zo speelt tegen Spurs op White Hart Lane, dan houdt ik mijn hart vast. Jammer dat Napoli niks in kon brengen, hoewel het spelen zonder Lavezzi natuurlijk een groot gemis was, die gast is echt briljant. Toch hadden ze wel wat aanvallender kunnen spelen, aangezien ik de verdediging van Milan zeer zwak en kwetsbaar vind.

16. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Gefeliciteerd met de 3 punten.

Eerste helft een beter Fortuna, 2de helft begon ook nog aardig maar daarna zakte het weg. Wintjens een uitstekende wedstrijd gekeept.

Wel een dramatische scheidsrechter. Voor beide teams werd een 100% penalty niet gegeven. Weet niet of het op eredivisie live beter te zien was in de herhalingen, maar hoe ik het zag vanuit het stadion zouden er gewoon 2 penalty's gegeven moeten worden.

Jammer dat John té vaak voor eigen succes ging, want in de eerste helft hadden we 2 á 3 mogelijkheden waarin we 2 tegen 1 speelde voorin, en hij niet gewoon de bal mee gaf, maar zelf buitenom wou gaan.

17. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Heb gedeeltes van de wedstrijd gezien, die eventuele penalty's heb ik gemist.
    Die Wintjes had zeker een paar lekkere reddingen.
    Valt me sowieso op dat er veel dramatische scheidsrechters rondlopen in de Jupiler League.

Hoop dat jullie vrijdag drie punten pakken.
    Al is Veendam uit wel lastig, maar niet onmogelijk. :)

18. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ja, te triest voor woorden. Bij de amateurs lopen betere scheidsrechters rond.

We hebben de punten ook hard nodig. Laatste wedstrijd van het seizoen uit naar Almere, maar ik hoop dat we dan al veilig staan.
    Denk niet dat er veel mensen naar Veendam gaan reizen aangezien hier carnaval is.:+

Jullie succes verder!

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Milan speelde wel echt heel goed.. veel getik achterin na de 1-0. Maar geen overdreven getijdrek en gewoon redelijk aanvallend Napoli stuk spelen. Pato was fenomenaal.

20. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Na de 1-0 ja. Die ze in hun schoot geworpen krijgen. Daarvoor kwamen ze er amper doorheen. Eigenlijk gewoon niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina