1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 42]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 21 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Munnie

Munnie Guest

Wil niet veel zeggen maar hier in twente is de beste sfeer van NL.
    Bij you'll never walk alone krijg ik kippevel is echt mooi in het stadion, maar jullie luisteren via te tv.
    En vakp zingt de hele wedstrijd door ook als het slecht gaat en dat zie ik maar bij weinig clubs.
    Ook veel spandoeken altijd, gewoon mooi!!!

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    :lol: Please..

3. Munnie

Munnie Guest

Oke vertel?
    Ajax? Laat me niet lachen? Soms ff xtje JODUH JODUH.
    Of waar komen joden toch vandaan? Jezusss.

En psv? BOERUH BOERUH, en voor de rest alleen maar fluiten.

Feyenoord heeft wel een aardig mooie sfeer!

Laatst bewerkt door een moderator: 3 mrt 2011
  4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Dus doordat Twente 'You'll never walk alone' voor de wedstrijd afspeelt , is het sfeervol? Dan ga jij zeker alleen naar het begin van de wedstrijd om daarna naar huis te gaan, want tijdens de wedstrijd is het toch niet bepaald sfeervol.

5. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Soms even een keertje? Wat dacht je van driekwart van de wedstrijd zingen en springen. Ajax heeft tenminste nog eigen liedjes, Twente heeft alleen maar Liverpool nageaapt met You'll never walk alone. :emo:
    En bij Feyenoord is er echt totaaal geen sfeer, de hele wedstrijd is het stil en ze beginnen pas met juichen als ze eindelijk eens scoren.

6. Munnie

Munnie Guest

Ik zeg gewoon dat het mooi is om te horen verder heb ik het er niet over?
    De sfeer tijdens de wedstrijd daar gaat het om..

@Lizza; Bij Ajax? 3 liedjes max?

Wij hebben er véél meer jongu en ook veel mooier man komop!
    En bij feye is het gewoon mooi om al die gasten te zien trippen aan het veld omdat daar de harde kern zit!

Laatst bewerkt door een moderator: 3 mrt 2011
  7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat laatste klopt écht niet hoor, ik ken een hoop Feyenoord-supporters maar die zijn echt alles behalve stil. Heel de wedstrijd zingen, juichen, ruzie zoeken met de tegenstander (:emo:); altijd bezig. Tof publiek daar hoor, kan je van het PSV publiek jammer genoeg niet zeggen. Wij hebben echt het meest saaie en irritante publiek van de Eredivisie :F:.

8. Munnie

Munnie Guest

Haha ja ik was er een x en die gasten fluiten alleen maar.
    Maar jullie hebbe wel die dikke gozert met ze fototoestel die voor sfeer zorgt! :G

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Wacht ff, deze pagina eerst even opslaan :lol:

Wat een geniale onzin hier! Twente heeft het mooiste publiek en Feyenoorders zijn altijd stil...
    Straks komt er nog iemand die gelooft dat Vitesse kampioen wordt _O_

10. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Jij bent echt de meest subjectieve supporter die hier rondloopt zeg:lol:
    De Ajacieden, Feyenoorders en PSV-ers zijn hier (op enkele gevallen na..) niet onzin aan het zeiken met hun club bril op.
    Jij begrijpt er werkelijk geen ster van, hoe kan je in godsnaam kippenvel krijgen van een nummer dat gejat is van één van de mooiste clubs van de wereld? Maak alstjeblieft een eigen nummer, zing desnoods dat 'eens zullen wij de kampioenen zijn' de hele wedstrijd door maar dit is gewoon lachwekkend en zet de club voor lul. Munsterman is ook het meest misselijkmakende mannetje van s'Nederlands oost-blok. De enige persoon bij Twente die echt respect verdient is Jan van Halst. Hij doet ontzettend veel voor de club en is niet mediageil.

Ik snap niet hoe jij jezelf serieus kan nemen _0/

11. Munnie

Munnie Guest

Ga toch heen man, en dat munsterman dat doet moet hij zelf mee weten zit ik toch niet mee? Let op de sfeer eromheen ofzo jezus. En ook al is het nummer gejat van Liverpool, en hebben nog meer clubs dat nummer, is het altijd mooi om te zinge als je in t stadion bent. Dat jij dat nou niet hebt meegemaakt is jouw probleem en dat jij het raar vind dat ik er kippenvel van krijgt ook.

12. Munnie

Munnie Guest

Twente heeft misschien niet het mooiste publiek maar wel het beste? :+

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Quote-topic _O_?

Ik kan ook gewoon niet ontkennen dat PSV het meest irritante en saaie publiek van de Eredivisie heeft, toch? :+

Zelfs PSV heeft nog meer liedjes, best toffe.. maarja, als je ze dan niet zingt :+. Zelfs de harde kern is niet eens heel de wedstrijd meer bezig dit seizoen, altijd wel geweest.

Laatst bewerkt: 3 mrt 2011
  14. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk hoe Lizza en gloryhunter ehhh... Munnie zichzelf voor gek zetten... Ik pak alvast popcorn.

15. Munnie

Munnie Guest

:lol:

16. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Moet munnie wel gelijk geven qua sfeer. Ben nu een paar keer bij twente geweest en zelfs toen we na 9 sec voorstonden bleven ze de hele tijd achter het team staan. Al vind ik dat ole ole sfeertje alleen niet zo fijn. Verder word er wel lekker veel gezongen.

Feyenoord is wisselvallig en volgens mij ook niet meer wat het is geweest. De keren dat ik ben gegaan was het nogal wisselvallig, ligt ook aan de wedstrijd natuurlijk.

Bij ado is er ook weinig sfeer meer, af en toe een wedstrijdje dat er een lekkere agressieve sfeer hangt maar de meeste keren valt het toch ook wel tegen. Uitwedstrijden zijn dan wel altijd gezellig :).

PSV is het saaist denk ik van heel Nederland. Of het moet NEC zijn want daar hebben ze geen eens een sfeervak.

Munnie is wel een aanvulling aan dit topic :D

17. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Feyenoord is inderdaad stukke minder dan voorheen. Maar bij Twente hebben ze totaal geen liederen zoals Ajax en Feyenoord dat hebben. Feyenoord maakte YNWA in Nederland bekend. Nu doet Twente hetzelfde en wordt het door Twente supporters opgehemeld als 'hun' lied. Laat me niet laggen. De helft van de supporters was 5 jaar geleden nog voor PSV en Heracles.

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Was het niet YMCA?:+

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
  20. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden: