1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 43]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Oh serieus? Ja zie nu dat VdVaart gewoon fit is. Maar Bale heeft toch zondag nog meegedaan?

Lol, Van Persie flipt ook lekker bij het interview, 'the referee is a total joke'.

2. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Nu open je de heksenketel... :9

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Van Persie moet niet zeiken.

Staat overigens weer een heerlijke kut titel op VZ Shin mbt een interview met VDV.

4. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    :lol:

5. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Bale heeft afgelopen wedstrijd twintig minuten meegespeeld als invaller.
    Vorige wedstrijd van 0 - 1, right?

6. Remco

Remco Guest

Is het al hier. Mensen zijn nu eenmaal niet subjectief. Ik vind Barca prachtig voetbal spelen en Arsenal had voor mij de gunfactor. Het is zo makkelijk om het op de scheids te schuiven. De statistieken liegen er niet om:

Arsenal: Attempts(on target) 0(0)

7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    WAAAAAAAAAT?

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Zag het ja. :+ Ajax moest er weer bij betrokken worden en ik moest maar gokken om wie het ging.

9. Mikeeey681

Mikeeey681 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook dat je weinig mensen hier zal horen zeggen dat Arsenal het betere van het spel had. Barcelona controleerde de wedstrijd, maar Arsenal had enkel en alleen de taak om een (aggregate) voorsprong te verdedigen, wat ze zeer degelijk afging tot een zeker keerpunt in de wedstrijd..

10. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een ongelovelijke onzin zeg. Je geeft een rode kaart in de 56' nét nadat het 1-1 is geworden en Arsenal weer hoop heeft en beter begint te voetballen. Als je met 5-4-1 en je spits en beste speler er uit wordt gestuurd zul je niet veel schoten meer maken. Barcelona domineerde en had het betere, niemand heeft veel schoten in Camp Nou maar sommige weten toch te winnen. Hercules had dit seizoen ook 1-2 schoten maar won toch. Statistieken zeggen zo enorm weinig.

11. Remco

Remco Guest

@ Mike: Daar ben ik het zeker mee eens. Maar 'de wedstrijd is doodgefloten door de scheids' vind ik zo overdreven.

@ Flinter: Van Persie had al rood moeten hebben. Hij is gewoon een onnozele haas, als je op scherp staat, moet je dergelijke acties niet maken.

12. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rood voor dat duwtje? Wat voor Abidal dan die hem bij zn hals pakt?

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Eens!

14. Remco

Remco Guest

Contact in het gezicht is niet toegestaan. Abidal had er ook af gemoeten.

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Eindeloos veel kansen? Ze hebben voor de rode kaart toch echt maar een klein aantal grote kansen gehad. Tegen tien man wordt het natuurlijk opeens heel makkelijk tikken en dan krijg je vanzelf enorm veel kansen. Dat neemt niet weg dat Barca natuurlijk gewoon voetballend de betere was, maar Arsenal stond in de omschakeling gewoon enorm goed compact, maar konden het met tien man gewoon niet meer aan. Er was vast ook nog wel een doelpunt van Barca gevallen tegen 11 man, maar ik denk dat het dan verlenging was geworden.

Overigens floot de scheids verre van een prima pot.

Sowieso had Xavi ook een kaart moetne hebben voor dat blok dat hij zette in de eerste helft. Ik heb geen herhaling meer gezien van dat moment, maar het leek behoorlijk op een doorgebroken speler.

16. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien was het eerste van Van persie al rood. Totaal niet gericht op de bal en het is een slaande beweging. Zijn tweede was geen geel. Als je aanvoelt hoeveel er op het spel staat, doe je dit niet. Barcelona was heer en meester. Het enige verschil was: druk op de bal. Verloor barca de baal, hoppa 2 a 3 man druk zetten. Arsenal deed dat zelden. Zo kom je inderdaad niet aan een aanval en een schot op doel kan je dan helemaal vergeten.

17. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Owowowwooowwww wat een spannende wedstrijd zeg. Gelukkig won men clubbie weer! En iedereen loopt hier wel te janken over van Persie geen rood dit dat, maar die kerel had allang rood moeten krijgen voor die slaande beweging of die schop op enkel op Messi. T valt me ook op dat iedereen hier het maar heeft over dat moment, maar het is gewoon PUUR en PUUR terecht dat Barca door is over die twee wedstrijden gezien. Wat een kansen, werd gek op die stoel.

Laatst bewerkt: 8 mrt 2011
  18. Remco

Remco Guest

Holy shit. Over een echt tergende scheidsrechter gesproken: ziet iemand ook zojuist die actie van Webb bij Shaktar tegen AS Roma? Niet normaal! 8)

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb de wedstrijd ergens gekeken met ondertiteling via 888:lol: geen geluid dus maar gelees van Grueter..

Heb het wel beter kunnen zien dan de mensen hier volgens mij:+
    Niemand heeft hier gepost dat Arsenal gewoon 0 schoten heeft gehad!!
    Barcelona zal rond de 20 hebben gezeten maar Arsenal heeft geen enkele doelpoging gehad, Bendtner heeft de enige aanname in de 16 gehad, en dat was meteen de kans om het onmogelijke waar te maken, bij elke scheids had dit Barca het gewonnen.
    Ze hadden qua afronding de slechtste dag van het seizoen en Arsenal zat er continue net tussen, het was gewoon wachten op een penalty of 2de gele kaart.
    Dat die dan bij van Persie valt is wel weer triest, op het WK ontliep hij een gele kaart tegen Japan door de schuld aan de vuvuzela's te geven, toen lulde van Bommel hem er nog uit, nu gebeurd dat gewoon niet in een vol Camp Nou..

Erg jammer want ik was voor Arsenal, maar dit was de éénzijdigste Champions League wedstrijd tot nu toe.

20. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als Abidal rood had gekregen had RVP zijn duw tegen Alves nooit gedaan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina