1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 43]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Remco

Remco Guest

Als m'n tante klootjes had, was ze nu m'n oom geweest.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Nee, maar met die intentie zijn ze ook niet gekomen. Dat zag je al vanaf de eerste minuut. Het was bij Arsenal gewoon de linies heel dicht op elkaar en dan wanneer mogelijk de lange bal hanteren en hopen op een gelukje bij kopduels/kluts.

3. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel dat zei Remco ook... Je geeft een rode kaart in de 56' nét nadat het 1-1 is geworden en Arsenal weer hoop heeft en beter begint te voetballen. Als je met 5-4-1 en je spits en beste speler er uit wordt gestuurd zul je niet veel schoten meer maken. Barcelona domineerde en had het betere, niemand heeft veel schoten in Camp Nou maar sommige weten toch te winnen. Hercules had dit seizoen ook 1-2 schoten maar won toch. Statistieken zeggen zo enorm weinig. Ik zeg niet dat Arsenal bestolen is, ze waren zeker de mindere maar als je als scheidsrechter dit soort grappen uithaalt maakt Arsenal helemaal geen kans en krijg je dit soort taferelen.

4. Seh

Seh Guest

Dit.

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Wow wat slecht

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    2 crimineel slechte scheidsrechters en 1 rechtvaardige held op een enkele TV avond.
    Ik zie mogelijkheden!

7. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    RVP boos omdat hij bij de keel gegrepen wordt, gevolg hij duwt Alves. Duidelijke oorzaak en gevolg. Mocht het eerdere niet gebeuren dan zou hij hem ook niet duwen. Drogredenen geven slaat natuurlijk nergens op, beetje dom.

8. Remco

Remco Guest

Net alsof ik een echt argument ter sprake breng. :emo: Weet je wel wat drogredenen zijn? Ik bedoel dat 'als' roepen nergens op slaat, wat ik breng door middel van een banale uitdrukking.

Laatst bewerkt door een moderator: 8 mrt 2011
  9. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Van Persie is gewoon een sukkeltje, zo hoog zal z'n IQ denk ook niet zijn :+
    al had ie bij Abidal gewoon gillend op de grond gaan liggen had Arsenal :9

Scheidsie was wel kinderachtig, maar misschien had hij nog wel in z'n hoofd dat hij v.Persie gelijk rood had moeten geven bij die klap.

10. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Oke, allereerst: Barca terecht door, gefeliciteerd;)

Maar het zat ook niet mee, ALS je dan een kans krijgt wordt het weer verkloot door een scheidsrechter. Wat een belachelijke wedstrijd floot die man:emo:
    Het begon al met die gele kaart voor Sagna voor het vasthouden/weggooien van de bal. Pedro deed enkele minuten ervoor precies hetzelfde en krijgt niks. Dan weet je al wel hoe het zit.

Verder een magere wedstrijd van Arsenal, ik denk dat Fabregas en Van Persie niet 100% fit waren, en Walcott werd erg gemist. Er word denk ik onderschat hoe belangrijk hij is. Ik blijf het interessant vinden dat Arsenal met haar beste 11 man won van Barca, maar de conclusie is dat Barcelona beter is (dan iedereen). Soms was het wel weer genieten hoor...

Maar wie gaat Barcelona afstoppen nu? Man U of Chelsea zie ik als enige kandidaten, maar vind ik allebei minder als Arsenal.

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat heb ik me vanavond geërgerd aan alles wat Barça was en die afgrijselijke loser van een Busacca, die ik altijd een fantastische scheidsrechter heb gevonden, met name omdat hij normaal gesproken perfect aanvoelt hoe voetballers denken.

Walgelijk.

12. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef een oorzaak en gevolg die kloppen, jij geeft een banale uitdrukking die je ermee vergelijkt waarbij de 'als dit dan dit' niet klopt, een drogreden dus. Als je geen idee hebt waar je het over hebt maakt dat niet uit, maar ga dan ook niet doen alsof =(

13. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat deed ie?

14. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Owja, wilde hier nog aan toevoegen:

Jose Mourinho: ''als Barca in de problemen zit, gebeuren er altijd dingen.''
    O-)

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Over slechte scheidsen gesproken:

[yt]63q4tcgll4s[/yt]

:+

16. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat een verdedigende ploeg trouwens, dat Arsenal. Kwamen totaal niet aan voetballen toe, constant met z'n allen achter de bal en 0 schoten op doel. Zelfs Nasri omgevormd tot linksback.

:x

Ik maak hier een statement ja.

17. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Hij speelde duidelijk de bal :emo:
    Je zou zo'n streaker gewoon moeten laten lopen. Kijken hoelang ie het leuk vindt.

Mooie naieve ploeg ben je als je denkt dat je in Barcelona even voetballende barca oprolt. Uitgangspositie van Arsenal was prima voor het vertoonde spel. En het werkte de eerste 40 minuten prima.

Laatst bewerkt: 8 mrt 2011
  18. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Lol, jij weet hoe het werkt toch tegen Barca. Alleen voerde jouw club het wel goed uit:9

Maar vond Wenger's plan niet heel sterk nee, had liever Arshavin gezien ipv Rosicky.

19. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    je had gister wel gelijk, dat Inter wel kon verdedigen en Arsenal niet hehe :D
    Die verdediging van Arsenal is ook echt een drama =(

hopen op een mooie loting, niet dat ze straks shakhtar krijgen ofzo. Chelsea/ManU zou wel mooi zijn

20. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Verdediging is helemaal geen drama, maar ook niet top. In de PL krijgt dit centrale duo bijna geen doelpunten tegen. Barca is gewoon te goed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina