1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 43]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Maar het is wel de enige ploeg die altijd gaat aanvallen en niet vollop gaat verdedigen ook al hebben ze een goed resultaat neergezet. Daarnaast doen dat zoveel ploegen jeetje zeg.:emo:

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Lol zo bedoelde ik het echt niet hoor. Vind het alleen lelijk dat dit Barca beter is dan het Barca van Cruijff/Michels, en nu alle records afpakt. :+
    En besides that zijn Arsenal en Barca mijn favoriete buitenlandse ploegen, dus in dat opzicht boeit het me geeneens zoveel wie er door zal gaan.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Je ziet het woordje 'ook' over het hoofd?

Wel heerlijk om iedereen gelijk zo fel te zien reageren :lol:

4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik ook.

5. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Of de tegenstanders zijn gewoon slechter? :cool:

6. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Die balhaar van een Bendtner had gewoon de bal met zijn linker aan moeten nemen of in 1 keer uithalen.

7. Seh

Seh Guest

Net als die invaller van ADO tegen Feyenoord dit seizoen..:'-(

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Wat een onzin man. Een uitgestoken been ik het strafschopgebied is makkelijk een gele kaart, zeker gezien de overige overtredingen van die gast. Optelsom heet zoiets. Zelfde gold ook voor Van Persie die natuurlijk ook al een kaart voor de overtreding op Messi had moeten krijgen.

Van Persie sloeg Alves zo verschrikkelijk overduidelijk dat het niet eens debatable is; gewoon lachwekkend dat je dat goedpraat met "het was lomp". Ja, het was inderdaad heel opzichtig en lomp maar wel volledig opzettelijk. AKA donkerrood, dude.

Overtreding op Messi was binnen het strafschopgebied, hij viel erbuiten. Je hebt een brilletje nodig denk ik.

Alles bij elkaar heeft hij gewoon een slechte pot gefloten maar niet echt in het voordeel van een ploeg en al helemaal niet in het voordeel van Barcelona. Ik was ook niet van plan in te gaan op de beslissingen van de scheids maar deed (en doe) dit toch omdat mensen wel heel erg door een Arsenal-bril kijken. Barcelona had 2 of 3 gele kaarten meer moeten hebben en Abidal rood, Arsenal had minimaal 1 strafschop meer tegen moeten krijgen, 1 directe rode kaart (voor Van Persie) en ook minimaal 2 á 3 gele kaarten (waarvan 1 met rood als gevolg) tegen moeten krijgen. Niet gebeurd, maar ga nu zeker niet zeggen dat het een thuisfluiter was. De grootste onzin namelijk.

9. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Oke, maar dan komen we alsnog op dit uit:

Rood voor Van Persie, maar ook rood voor Abidal (kan ook flauw gaan doen en Valdes+Adriano ook rood geven voor het vastpakken van Nasri's keel maar geen scheids die dat doet natuurlijk).
    Rood voor Koscielny, maar ook voor Alves (ga nog een lelijke trap aan Nasri, als je van Persie dan rood geeft voor een duw/slaande beweging is dat van Alves ook rood.)

= 9 vs 9

In werkelijkheid krijgt barca geen kaarten, en arsenal 4, waarvan 1 rode.

Lijkt me toch wel redelijk in het voordeel van Barca.

Hou verder niet van dit soort als, als gebeuren. Maar het zijn toch feiten.
    Vindt het nu ook lame dat de UEFA Wenger en Nasri gaat vervolgen:emo:

Laatst bewerkt: 9 mrt 2011
  10. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Ligt eraan wat ze hebben gezegd op de arbitrage.

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dat vind ik in ieder geval niet echt lame, die gozer was compleet de weg kwijt, wat een mafketel.

12. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Het gaat mij hier niet eens om Wenger en Nasri, maar gewoon in het algemeen. Als de UEFA zich nou ook eens richt op het spelbederf binnen de lijnen en dat bestraft. Waarom is dat zo moeilijk? Trainers e.d. wel straffen voor uitspraken (misschien terecht) maar ellebogen, natrappen, schwalbes en weet ik veel wat allemaal niet. Dat is toch zonde?

13. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Die bal kon hij echt niet met z'n linker pakken hoor, wat hij probeerde was de beste oplossing, de bal met de punt van de rechtervoet bij zich proberen te houden om dan te schieten, maar omdat de bal iets te scherp was was het moeilijk de bal met die snelheid stil te krijgen.

Ik vond Djourou gisteren de beste Gunner btw.

14. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Dat wipje van Messi bij z'n eerste goal blijft zo geniaal he.

15. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Zeker, ik dacht dat het is onbewust was maar nu ik die beelden meer en meer terug heb gekeken is het volgens mij toch echt bewust!

16. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Het was zeker bewust, echt een briljant moment van de beste voetballer ter wereld. Wat moet dat heerlijk zijn hé, als je een bal zo onder controle hebt.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Als het daadwerkelijk 9 tegen 9 was geworden was het helemaal schandalig geweest!
    Tegenwoordig wordt er veel te makkelijk rood gegeven, maakt het voetbal minder leuk IMHO.

18. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    En op de verkeerde momenten. Waar niets aan de hand is wordt er rood getrokken. Sla je iemand knock-out, dan wordt er doorgespeeld.

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Update je Masterleague story is, ik verveel me:+

Was zeker wel bewust, hij richtte niet eens op goal en de snelheid was minimaal, qua lobjes is hij ongeëvenaard, zoiets durft niemand en zeker niet in zo'n match:eek:

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Uiteindelijk was alleen die rode kaart de enige die Arsenal pijn deed. Ik kan ook wel zeggen dat er in de praktijk gisteren maar 1 penalty kwam en niet 2, wat "toch wel redelijk in het voordeel van" Arsenal is. Feit is gewoon dat het om het even was. Slecht gefloten en niet overduidelijk in het voordeel van 1 van de twee ploegen, klaar.

Wat heeft Wenger geroepen eigenlijk? Wil nog wel even hartelijk lachen. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina