1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 43]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Nee! Ajax en Liverpool moeten van mij doorgaan, de rest boeien mij niet. :+

Dus Liverpool gun je dat ze door gaan of juist niet? :+

//ah, je edit al.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Lees eens goed, dude. ;)

3. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Leverkussen 2-1 voor. Blessure tijd en er even 2 inleggen? Dat mag je wilskracht noemen! Stand 2-3 Villareal

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Knappe goal van de Jong. :thumbs:

5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Als Ajax nou zo scoorde. :+

6. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Met de leiding van de club is in principe niets mis. De goede organisatie is voor een groot deel de reden voor het succes (Ruiz het andere deel). Munsterman is daar een held in, maar hij heeft ook van die nare dingetjes. Zo hou ik er niet van hoe hij zich elke keer op de voorgrond plaatst en zo camera geil is. Het transferbeleid is natuurlijk ook een bron van frustratie, maar dat is hun goed recht (beetje hypocriet misschien dat wel).

7. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Zo :+

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Hopelijk volgende week dan maar een 0-6 overwinning waarin we alle gelukjes mee hebben. Dat kan makkelijk als je net zo speelt tegen deze ploeg.

9. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat snap ik ook heel goed dat het irritatie kan opwekken bij de supporters van andere clubs. Maar om alleen om die reden nou een bloedhekel te hebben (Siemenn) aan Twente vind ik een beetje hypocriet want als PSV zon leiding had gehad was je er maar wat blij mee geweest. Noujah laten we er maar over ophouden, hopen dat Ajax en PSV de return winnen zodat we drie Nederlandse clubs in de kwartfinale hebben.

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ik moet trouwens zeggen dat de scheids echt enorm goed floot. Is weer eens wat anders dan dinsdag. :+

11. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik wacht nu al een uur op een samenvatting van Liverpool... 8)

12. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
  13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Typische wedstrijd weer. Duidelijk Europees lesje in effcientie gehad. Bah wat baal ik hiervan. Misschien nog meer dan die wedstrijden tegen ADO en NEC thuis.

Dan maar hun wegcounteren in de return.

14. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
  15. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zal mijn mening nog maar even nog wat duidelijker geven na mijn korte reactie een paar pagina's eerder.
    Ik heb namelijk een grote hekel aan ajax en ik heb het liefste dat ze in de competitie elk seizoen 15e worden (ze moeten er wel in blijven).
    Maar in Europa zit het anders, vandaag hadden ze namelijk best mogen winnen, t boeide me eigenlijk vrij weinig.
    Alleen als ze dan op zo'n manier als deze verliezen, ja dan vind ik het komisch.
    Verder ook een mooie overwinning van twente dus vandaar heerlijke avond.

16. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Een standaard kakkerlak dus. Die eigenlijk hierom wel hard kan lachen maar kijkend naar de stand op de ranglijst verstandig zijn mond houdt?

17. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Vind het eerder apart van alle fanatieke supporters hier dat ze normaal gesproken niks moeten hebben van Feyenoord, PSV, Twente of AZ en nu ineens andere mensen gaan aanvallen omdat ze er niet voor juichen. Als een club je irriteert (zo kan ik niet naar PSV kijken zonder te hopen dat ze verliezen) hoop je niet ineens dat ze winnen omdat dat 'slim/handig' is.
    Voetbal is namelijk geen intelligentie, voetbal is emotie en al helemaal het steunen van een club.

18. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Het gaat vooral om relativeringsvermogen in deze. Het blijft uiteindelijke allemaal slechts entertainment (voor mij dan, en blij toe.).

19. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Heel zwart wit. Ik ben voor het Nederlands voetbal. Ben wel een heel simpele ziel als je het verschil niet kan maken. Afkeer en haat is voor losers. Onze Mickey Mouse League kan elke impuls gebruiken. Ik juich voor PSV en Twente hoor, in deze competities. Behalve als ze onverhoopt tegen Arsenal moeten, maar dat is mijn tweede club.

20. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind het ook leuk voor Ajax (en het Nederlands voetbal) als ze doorgaan. Maar voor Ajax juichen zou ik nooit doen, ook al staan ze in de EL finale. Heb daar echt 0,0 gevoel bij, ook al gun ik het ze wel. Twente heb ik dan weer iets meer. Als die dan scoren, zoals vanavond denk ik bij mezelf: Mooi, goedzo! Maar heb dit echt bij Ajax totaal niet.. Eigenlijk ook geen flauw idee waar die haat eigenlijk vandaan komt..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina