1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 44]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wie is wij? :)

2. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Sorry, wij is in dit geval Go Ahead Eagles. ;)

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    IMO hoort een club als Fortuna ook niet te degraderen. Zou zonde zijn. Zeker voor clubs met een rijke historie.

4. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Na de degradatie uit de Eredivisie, is het nu al 10 jaar ellende. Echter beginnen nu eindelijk mensen met verstand van voetbal binnen te rollen, en staat er na de winterstop een team wat qua namen gewoon rond plek 8 hoort te staan.

In de winterstop zijn John (RKC), Ojamaa (Alemannia Aachen), Thesker (FC Twente), Rychlik (Transfervrij), Ribeiro (Excelsior), Moussaoui (Excelsior) en natuurlijk Fernando Ricksen erbij gekomen.

Vanaf dat moment is het veel beter gaan lopen, en beginnen de punten binnen te rollen. We stonden in Januari 4 punten achter op Almere, waar we er nu 5 op voor staan.

Belangrijkste is om deze jongens vast te leggen voor volgend seizoen, en zorgen dat we nu eens naar boven kunnen kijken, in plaats van ieder jaar met een nieuw team spelen.

5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Tof.

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Net echt 50 pagina's teruggelezen.. de wedstrijd zou in Oostenrijk om 21:00 worden uitgezonden in een café, dus ik zette me mobiel uit en hoopte dat ik de uitslag niet zou horen, toen ik het café binnen kwam liepen een aantal klote boeren me te fucken dat het 3-0 was geworden en vermelden ze me er graag nog even bij dat het in totaal 4-0 is geworden voor Moskou, mijn haat voor PSV-ers is echt ver 8 dubbelt afgelopen donderdag puur door die mongolen die ik helaas op de piste niet meer ben tegengekomen..

Hier lees ik dat de tweede helft Ajax wel veel pech heeft gehad en een 3-0 geflatteerd was? Dat valt dan wel weer mee.. kon daar wel janken en heb ook geen seconde van de EL gezien.

7. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    nou eerst helft was Ajax gewoon een schande en schoten die Russen ook alles erin. 2e helft wel wat pech gehad, 2x lat dacht ik en nog een niet te missen kans. Had net zo goed 5-3 kunnen worden.

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ok, denk dat het dan vooral aan ervaring te verwijten is, in de thuiswedstrijd kwam dat in ieder geval pijnlijk naar voren.. Met 1 á 2 30+ ers op het veld (Stam,Davids:+) voorkom je dit soort situaties toch sneller, alleen gebeurt dit meestal niet in de Eredivisie waar je alle teams goed kent en weet wat je moet verwachten.

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Lukoki op Twitter: 'Geen panna dit keer wel een goal'. 8)

Arsenal nu 2-0 achter, wat een kinderlijke verdedigingsfout zeg. Squillaci wil voor die bal gaan, komt Almunia uit het niets aangerend waardoor de aanvaller er met de bal vandoor gaat en scoort. Communicatie weer.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Natuurlijk na 4-0 achter te staan en Spartak het wel geloofde en niet echt meer voetbalde. Qwa veldoverwicht had Ajax niets bij te zetten. Het is wel zo dat bijna iedere Ajaxied toch een stuk beneden zijn niveau speelde. Zeker als je kijkt naar de eerste wedstrijd. Leek een beetje erop dat de lijn na Willem II werd doorgezet en niet iedereen er zin in had.

Laatst bewerkt: 19 mrt 2011
  11. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Arsenal 2-0 achter:emo:
    Achja na die verloren CC final wist je het al: dit team is mentaal gewoon niet goed genoeg om iets te winnen.

Gooi in de zomer Diaby, Denilson, Bendtner en Almunia en die Squillaci er maar uit. Doet Wenger natuurlijk niet want die blijft ze vertrouwen geven.

Ben blij dat ik geen tijd heb om de wedstrijd te kijken vandaag.

Edit: 2-1 arshavin

Laatst bewerkt: 19 mrt 2011
  12. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    2-1 nu trouwens.

13. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Staat nu wel 2-1, het kan nog.

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    United nog altijd 0-0 maar die zullen zo ook wel weer scoren in de laatste minuten.

15. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    Evans kreeg rood net bij Manu

16. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    2-2! Van Persie.

Of volgensmij raakt ie hem niet eens.

17. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    De laatste tien minuten even meepikken. :)

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    United toch nog 1-0 gemaakt, Arsenal gelijk. Premier League winnen kan je ook weer vergeten...

19. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    :+

20. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben maar 2 verliespunten meer dan ManU, 5 punten achter met wedstrijd minder ennvolgens mij spelen ze nog tegen elkaar

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina