1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 44]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Een beetje een atletische, elastische keeper is wel handig hé.

Het gekanker op hem vind ik daarentegen wel inderdaad zwaar overdreven en ook gewoon triest en simpel. Dan ben je echt een droeftoeter. =(

:emo:

Laatst bewerkt: 20 mrt 2011
  2. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ja volgens mij ook.
    En het ligt op dit moment inderdaad aan de verdediging, Verhoeven heeft nog steeds geen blunders gemaakt, of zijn er wedstrijden door hem verloren.

Maar wat was dat met die pizza's dan? Hadden die Ado supporters dat gedaan? Wel geniale actie dan, moet kunnen voor zo'n wedstrijd :)

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Twee wedstrijden geleden kwam hij uit maar liet hij de bal los, en toen liep de tegenstander gemakkelijk langs Alderweireld en legde de bal erin. Dat is de enige blunder van Verhoeven (tot nu toe), voor de rest veel goede reddingen.

De commentator zei dat ADO-fans een hoop pizza's hadden laten brengen bij Verhoeven, de avond voor de wedstrijd. Ik vind het wel tof.

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Nee, het is niet de schuld van Verhoeven. Die jongen kan immers niet beter en doet het "vrij redelijk" (ik vind wel dat hij vandaag de 2-1 had moeten hebben)

Verhoeven is de afspiegeling van het wanbeleid van Ajax. Hij had bij Volendam al 160KG overgewicht (Ja, ook daar werd altijd oooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHhhh PIZZAA gescandeerd)

Je had die jongen in geen 100 jaar mogen aantrekken als Ajax directie.

Ondanks dat hij er niets aan kan doen, doet het mij pijn om hem in een Ajax shirt te zien. Ik erger met gruwelijk aan dat lijf in dat shirt. Daarbij moet ik wel vermelden dat we de laatste seizoenen verwend zijn met een keeper als maar en (L) _O_

Verhoeven is de excuus neger van dit Ajax.

Waarom ik niet de zeik op Toby en Greg is puur vanwege het krediet dat zij opgebouwd hebben. Vorige jaar was v/d Wiel echt de beste rechtsback, by far. Hij moet gewoon rust hebben (heeft 1,5 jaar lang geen rust gehad). Toby kan je eventueel iets meer aanrekenen omdat hij van de zomer wel gewoon rust heeft gehad.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Verhoeven is voor de supporters de pispaal van dit Ajax met ondermaats spelende, ongemotiveerde verdediging.

6. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Edit check[]

;)

7. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Ik dacht dat de Boer de redding van Ajax was....
    *moet nog een beetje lachen om iedereen die dacht dat het aan Jol lag.

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dan neem ik toch aan dat dit krediet nu wel op is, want hoe zij presteren moet nu toch wel afgelopen zijn. Vind ze de laatste weken ronduit zwak verdedigen, terwijl het allemaal goede verdedigers zijn. Met zowel Alderweireld als Vertonghen is niets mis, Vertonghen kan zelfs een topverdediger worden. Net zoals Van der Wiel. Maar ze laten het dit seizoen gewoon niet zien.

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    nou het spel is er echt wel op vooruit gegaan hoor :thumbs:
    Veel leuker om naar te kijken zoals Ajax nu speelt. Alleen tsja de kwaliteit mist

10. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Ik erger me aan het niveau van Van der Wiel (het hele seizoen uit vorm) en Alderweireld (ook niet best). Ja, ze hebben in kredeit ingeboet, maar ik blijf ze wel supporten. Verhoeven is de klos omdat hij Ajax onwaardig is. Optyfen met die fatzo. (nogmaals, niet zijn fout, slecht beleid)

Tja, ze spelen nu wel weer over het gras ipv. door de lucht :emo: Nee, ik vind het wel beter gaan dan onder Jol. Die gaaf 0 emotie en wilde alleen versterking vanuit de markt halen. Onbetaalbare nutteloze speler >>>>>>> jeugd. Ook het spel is wel degelijk beter dan onder Jol imo.
    Wat dat bereft doet hij het wel beter dan Jol imo.

En het volgende wil ik ook nog een keer gezeged hebben:

Ondanks het belabberde seizoen (slecht voetbal, geen structuur, trainers wissel etc) staan we maar 6 puten achte op PSV. Kampioen van de armoede noemen we dat.

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik snap dat die spelers nog krediet bij je hebben, maar volgens mij vindt elke neutrale supporter Verhoeven beter keepen dan Toby/Gregory/Vertonghen verdedigt. :cool:

12. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    1) Ja, die mensen hebben (denk ik) gelijk
    2) Als Ajax supporter doet het mij pijn aan de ogen om hem in een Ajax shirt te zien. Hij is Ajax onwaardig! (nogmaals, daar kan hij niets aan doen, dat is het wanbeleid van Ajax)

13. Seh

Seh Guest

Dat heeft natuurlijk ook met Verhoeven te maken, of naja beter gezegd, met Steek die zoveel vetrouwen en zekerheid uitstraalt dat je ook beter en overtuigender verdedigd.. Het is gewoon (weer) een fout van de Ajax leiding geweest om zo'n keeper die bij Volendam ook al zoveel woog te halen (dus die kritiek dat hij er meer aan moest doen doet er niet toe), Ajax wist dat hij er zo uit zag en hebben hem hoogstwaarschijnlijk ook wel gewogen.

14. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Bedenk wel dat 2 belangrijke steunpilaren kwijt zijn: Urby en met name Luis.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Serieus? Urby?

En Twente kan het ook zonder Ruiz, en PSV kan het zonder Afellay.
    Argument is invalid :p.

16. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Oja, nog bedankt! :+

17. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Nee, urby niet natuurlijk, ondanks dat ik wel fan van 'm was :) Suarez wel. Die staat gewoon garant voor 30 doelpunten per jaar.

Maar nogmaals. Dit Ajax staat "slechts" 6 punten achte op de koploper en 5 op nummer 2. Het hele seizoen is het al drama wat Ajax laat zien.

De gehel eredivisie is wat niveau betreft gewoon drama. Spannend blijft het wel.

18. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar stond hij dit seizoen ook bepaald niet voor garant, die doelpunten. Het enige waar hij garant voor stond was het wereldrecord op de paal/lat schieten :+
    Ik vind het spel van Ajax sinds de Boer wel weer erg aantrekkelijk, vandaag hadden ze ook (tot het tegendoelpunt dan) het beste spel, maar ze hebben ook wel wat pech. Misschien dat Suarez in dit team wel weer tot scoren kwam, we'll never know.

En over 2 weken is het PSV-Twente, dus toch weer een kans om 2 punten dichterbij Twente te komen (er imo vanuit gaan dat PSV wint) en dan is de 2e plek nog in zicht, aangezien het ook nog Ajax- Twente is.

Laatst bewerkt: 21 mrt 2011
  19. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Ja, hij had wat pech. Maar mocht hij zijn gebleven en was hamkaas er niet geweest, dan hadden er echt wel meer doelpunten gevolgd voor Luis :) Die jongen staat in deze competitie gewoon garante voor 30+ goals.

20. Seh

Seh Guest

Vergeet bij PSV Reis niet, die had er echt wel een paar gescoord in plaats van die Berg(:cool:) hopeloosheid..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina