1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 44]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat als je in de Eredivisie garant staat voor 30+ goals, je wel iets te goed voor de Nederlandse competitie bent geworden. ;)
    Het is dat er al die problemen met El Hamdaoui zijn, omdat hij nog steeds topscorer is van Ajax dit seizoen en hij wel het verschil had kunnen maken. (als je ziet hoeveel kansen Ajax de afgelopen wedstrijd heeft gehad 8))

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik was ook blij toen de deal rond was met Mounir :) Hij kan zich echter niet schikken naar het team (wilde zelfs niet onderdanig zijn aan Suarez (!!!!!!!!!!!!!!!!))
    Als Elhamdoui er 30 inschiet in een seizoen mag die lekker z'n gang gaan maar ik zie dat niet gebeuren. Hij is van een andere (mindere) klasse dan Suarez.

Laatst bewerkt: 21 mrt 2011
  3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Het is Twente - PSV, dus eerder 2 punten inlopen op PSV..

De enige houvast is dat PSV en Twente een zwaarder slot tegemoet gaan met hun wedstrijden in de EL.

4. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker dat PSV dan een stuk hoger stond en hun wedstrijden makkelijker won.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ajax echter niet zonder Suarez.

6. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Hoe kan je hoger staan dan de nummer 1 positie?

7. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk je echt dat frank 10 jaar wanbeleid in 5 maanden oplost?_0/

Het veldspel is stukker beter onder Frank en er word veel jeugd ingezet. Dat zijn allemaal positieve dingen voor de lange termijn. Nu moeten er eerst structureel dingen veranderen binnen de club. Realistische ajacieden hadden denk ik ook niet verwacht dat we dit seizoen nog kampioen zouden worden(verschil tussen hoop en verwachting meegerekend).

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Als het schema andersom was, was Ajax denk ik wel kampioen gewonnen.
    Onder Blind win je thuis wel van Utrecht, ADO en NEC.
    Jol heeft veel te weinig punten gepakt dan wat 'begroot' zou zijn voor de wedstrijden die er voor de winterstop waren.

9. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    [yt]_EGidfUoIng[/yt]
    Vanaf 06.50

Sukkel:9!

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dan waren ze het aardse niveau ontstegen.

11. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Het blijkt dat je maar beter niet kan denken.

Serieus, deze opmerking is echt gewoon zo verschrikkelijk cliche. Het is net zo dom als dat ik zou zeggen dat ik nog een beetje moet lachen om Vitesse en haar glorieuze toekomstplannetje om binnen 3 jaar kampioen te worden.

Iedereen, behalve jij blijkbaar, weet dat het wel wat tijd kost om een team weer op te bouwen na een trainerswissel. Daarbij gaat het bij Ajax om de algehele cultuur, niet alleen om de trainer. Dat kost dus simpelweg tijd.

Ik ken een club, met een rijke eigenaar. Die denken binnen 3 jaar kampioen te worden. Prachtig toch? Die toekomstdromen. Ik vind het schitterend. Het gaat natuurlijk nergens over, tenzij ze kampioen van de eerste divisie bedoelen, want dat is theoretisch gezien volgend jaar best wel mogelijk. Ze hebben daar ook een mooi stadion, want ze hebben welgeteld een seizoen een aardig goed team gehad, is al jaren terug hoor. Tja, dan moet je wel een stadion bouwen, een mooi stadion, groot ook. Zodat het om de week lekker mooi leeg kan staan. Maar ze spreken mooi wel Spaans daarzo, dat dan weer wel. *moet nog wel een beetje lachen om iedereen die dacht dat het allemaal echt zou kunnen. Lach je mee?

12. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    :eek::eek:
    Misschien waren het wel niet mijn gedachten, maar die van vele Ajax supporters hier, die jij dus nu aanspreekt :D

En over de rest:
    Ja ik lach mee, altijd die gefrustreerde Ajax supporters die bij iedere kritiek van mij op Ajax over Vitesse moeten beginnen :lol::lol: En stop je glazen bol maar weer weg, praten mag je over 3 jaar (ik dacht namelijk dat het wel wat tijd kostte om een team opnieuw op te bouwen na een trainerswissel...)

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Jullie hebben beide gelijk.. Veel Ajacieden dachten toch te snel dat een onervaren trainer als F. de Boer Ajax wel kampioen zou maken.. Het heen en weer getrap tussen oud-Ajax trainers en staff (vd Zee, San Marco, Jol, de Boer etc) was dan alweer gelijk een teken dat velen idd zoals Aernhem zegt, dat Jol de club verpest.. Terwijl iedereen wel weer opgelucht was dat die niet naar Fulham ging.
    Zoiets als wat er laatste decennium aan de gang is met Ajax is allang niet meer aan trainers te wijten, maar een soort vastgeroest probleem met instelling.. Misschien is het dat iedereen te graag kampioen wil worden en daardoor altijd bij het zicht van de haven strandt.

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Wat een stemmingmakerij weer zeg. Ik kan me niet herinneren iemand te hebben zien zeggen dat De Boer Ajax kampioen ging maken, hooguit dat er verbetering zou komen. Volgens mij was iedereen het er wel over eens dat dit een nieuwe, frisse start was, en was er tevens consensus over het gebrek aan kwaliteit bij Ajax, zeker nadat Suárez vertrok.

De enige die ik dat zéker geregeld heb zien zeggen is Aernhem.

15. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Krijg je dat weer... mijn mening: niet verstandig maar verder...
    Snap ook niet dat Verthongen toen der tijd geschorst werd om dat hij "kut kakkerlakken" zong :emo::emo:

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Nouja ik neem aan dat je als Ajax supporter elk jaar verwacht dat je kampioen wordt? En dat is volkomen terecht hoor.

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik verwacht helemaal niks ;) Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand verwacht dat z'n club kampioen wordt, tenzij het niveauverschil aanzienlijk is. Ik kan me wel voorstellen dat iemand hoopt dat z'n club kampioen wordt. Dat lijkt me een stuk realistischer.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ik kan er moeilijk over oordelen aangezien ik nooit in de positie ben geweest waarin Feyenoord daadwerkelijk de meeste kwaliteit had rondlopen in de Eredivisie, maar ik kan me toch voorstellen dat het bij Ajax fans toch verder gaat dan alleen hopen?
    Want van waar dan al die woede als het niet lukt?

19. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik verwacht niet elke keer kampioen te worden. Zeker gezien de sub-toppers die sterker en sterker beginnen te worden. Je mag niet van een trainer (rookie) als Frank de Boer verwachten dat hij je direct kampioen maakt. Dat heeft tijd nodig. Eerst terug naar de basis, het Ajax spel, de jeugd en daarop verder uitbouwen. Geef het een jaar of twee zonder trainerswissel met een goed beleid en het halen van de juiste spelers in plaats van dure bankzitters.

20. Seh

Seh Guest

Het verschil bij Ajax is (als ik het goed kan beoordelen) dat de supporters juist, zoals jij zegt hopen dat ze kampioen worden. En het bestuur verwacht dat ze kampioen worden. Eigenlijk zou het andersom moeten zijn, if you ask me. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina