Het blijkt dat je maar beter niet kan denken.
Serieus, deze opmerking is echt gewoon zo verschrikkelijk cliche. Het is net zo dom als dat ik zou zeggen dat ik nog een beetje moet lachen om Vitesse en haar glorieuze toekomstplannetje om binnen 3 jaar kampioen te worden.
Iedereen, behalve jij blijkbaar, weet dat het wel wat tijd kost om een team weer op te bouwen na een trainerswissel. Daarbij gaat het bij Ajax om de algehele cultuur, niet alleen om de trainer. Dat kost dus simpelweg tijd.
Ik ken een club, met een rijke eigenaar. Die denken binnen 3 jaar kampioen te worden. Prachtig toch? Die toekomstdromen. Ik vind het schitterend. Het gaat natuurlijk nergens over, tenzij ze kampioen van de eerste divisie bedoelen, want dat is theoretisch gezien volgend jaar best wel mogelijk. Ze hebben daar ook een mooi stadion, want ze hebben welgeteld een seizoen een aardig goed team gehad, is al jaren terug hoor. Tja, dan moet je wel een stadion bouwen, een mooi stadion, groot ook. Zodat het om de week lekker mooi leeg kan staan. Maar ze spreken mooi wel Spaans daarzo, dat dan weer wel. *moet nog wel een beetje lachen om iedereen die dacht dat het allemaal echt zou kunnen. Lach je mee?
Laatst bewerkt: 21 mrt 2011