1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 44]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Toen bij Ajax Suarez, Huntelaar en Cvitanich de aanvallers waren dacht ik dat we kampioen zouden worden, dat basseerde ik dan op het mooie spel op het Amsterdam Tournament. Ook had ik er meer dan vertrouwen in toen Davids en Stam in de zomer werden aangetrokken..

2. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Ik had ook verwacht dat we dit jaar kampioen zouden worden. Die prachtige reeks die we hadden behaald in de 2e helft van vorig seizoen pffff.....

Maarja het liep heel anders opeens.

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Volgens mij ben jij de enige die roept dat wij dat hier hebben gezegd hoor. Ik heb nooit gedacht dat Ajax nu opeens kampioen zal worden omdat de Boer nu trainer is. Daarbij, denk nou maar voor jezelf, het blijkt dat dat al lastig zat is voor je, je hoeft niet voor de Ajaxsupporters hier te denken.

Jij bent degene die graag wil dat wij dat zouden roepen, en omdat we dat niet doen, doe je maar net alsof we dat allemaal wel hebben geroepen. Je hoeft niet voor de Ajaxsupporters te denken, dat is voor jezelf alleen al lastig genoeg.

@Tyrant, hopen dat je kampioen wordt is niet hetzelfde als dat je ervan overtuigt bent. Natuurlijk hoop je dat je kampioen wordt, dat is niet zo vreemd toch? Alleen heb ik hier bijna niemand horen zeggen dat Ajax wel ff kampioen zal worden nu Frank de Boer trainer is, zoals mijn Arnhemse vriend ons graag wil doen geloven.

4. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb ook nooit gezegd, dat Ajax supporters dachten dat Ajax nu opeens kampioen zou worden omdat de Boer nu trainer is.

5. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Als je zegt dat je moet lachen omdat wij dachten dat "het" allemaal Jol zijn schuld was en dat de Boer de redding van Ajax zou zijn, dan heb je dat wel gezegd hoor. Toevallig een dag nadat we definitief de handdoek in de ring hebben gegooid m.b.t. het kampioenschap, maak jij die opmerking. En dan doel je zeker niet op een kampioenschap?

Want anders lach je dus om niets, want het spel van Ajax is een heel stuk beter dan onder Jol. Dus je hebt het over het resultaat van Ajax, en dus een kampioenschap. Dat kan je nu wel ontkennen, maar je weet net zo goed als ik dat je dat bedoeld.

Laatst bewerkt: 21 mrt 2011
  6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ajax doet wel ieder jaar mee om de bovenste plekken en is absoluut kampioenskandidaat. Die frustratie is dan vrij logisch.

Ajax kan de meest fantastische wedstrijden spelen, maar ook door diepe dalen gaan. Er is geen ondergrens en geen degelijkheid, al jaren niet, en dat komt omdat er voornamelijk pussies op het veld staan. Je ziet dat nu ook weer. Iedereen wil Ajax terug en de tegenstander op louter voetbalgebied verschalken (dat kan écht alleen als je bij nul begint, dus ben wel blij met de huidige gang van zaken), maar je hebt anders toch ook echt wat spelers nodig die fysiek en mentaal absolute winnaars zijn. Die heeft Ajax niet. Ja, Suárez. Oh nee wacht...

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Randdebiel eerste klas. Maar dat wisten we al.

8. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Beetje dom van lex. Maar er waren 200 man, eikel die dit op internet plaatst.

Wij gaan op ajaciedenjacht word wel goedgekeurd? Vind het allemaal wat opgeblazen net zoals toen met vertongen! Maar de telegraaf moet toch wat zoeken nadat ajax gister heeft verloren hehe. 1 wedstrijdje schorsing en lexxie blijft lekker heel ze leven bij ado omdat geen enkele club hem wilt :D.

9. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Filmpje doet 't niet meer, wat zegt ie dan?

10. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ben benieuwd of hij geleerd heeft van zijn fouten.

11. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Hij vroeg wie er zin had in pizza. Heel lullig allemaal.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Stel dat Ajax door was in de Europa League en gewoon had gewonnen van ADO... Zou ie er dan ook bijzitten?

Lol en als Jan het doet is het een held :emo:

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
  14. Seh

Seh Guest

Guess not.

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Standaard.

En waarom wordt dit eigenlijk erg gevonden? Jullie noemen jezelf joden, en als de tegenstanders dan zingt: 'we gaan op jodenjacht', dan is het meteen een randdebiel.

Laatst bewerkt: 21 mrt 2011
  16. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Lekker boeiend dat die Ado knakker dat zei. Fuck hem, als Ajax morgen belt of ie bij hun wil komen voetballen dan staat ie gisteren op de stoep. En om zijn goede wil te tonen, staat ie daar dan gewoon in zijn Ajax pyama hoor.

Snap niet dat mensen wakker liggen van wat iemand zegt, zeker niet iemand uit het land van Oh, Oh Cherso.......

17. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
  18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Een schorsing lijkt me onnodig. Maar met het geval van Vertonghen heeft de KNVB precedenten geschept dus als ze nu enigszins consequent zijn dan gaan ze hier ook wat aan doen.

Voor mij bevestigt het eens te meer dat die gast niet helemaal spoort, ik meen dat hij ook een keer continu met kanker liep te schelden voor de camera. Het zegt genoeg dat hij als held wordt gezien bij de ADO-supporters.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Dat kun je over veel spelers zeggen hoor, maar Lex Immers zal nooit voor Ajax voetballen 8).

20. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk dat je wel onderscheid moet maken tussen het gebruik van 'Jood' als geuzennaam voor een ajax supporter, en het gebruik van 'Jood' wat je als referentie kunt zien naar echte Joodse mensen. Ik vind dat jodenjacht dan toch al wel een grensgebied (en icm met dat hamas gaat dat mij te ver).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina