1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 45]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    haha mooie vent toch, beetje publiek opjutten .. helemaal uit je dak gaan na die penalty en later nog je 2e geel krijgen _O_

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dik verdiende overwinning van Milan, dramatisch Inter vanavond.

In mijn ogen was de opstelling niet logisch. Je kunt niet met zo'n traag middenveld en een verdediging die niet gewend is zo hoog te spelen aantreden tegen een ploeg met megasnelle gasten voorin. Dan vallen er gaten, en mag je God op je blote knietjes danken dat Robinho zo'n hersenloos figuur is die niet kan scoren.

Helemaal niks mis mee om er een lekker schaakwedstrijdje van te maken en vanuit een hecht blok te voetballen. Dan moet Milan voetballen, en dat kunnen ze veel minder dan zo counteren. Weinig creativiteit en beweging op het middenveld namelijk, als ze geen diepte kunnen zoeken via Pato en Robinho.

Ik kan de spelers van Inter daarom ook vrij weinig kwalijk nemen. En Leo, tsja, laten we het maar op z'n onervarenheid en opportunisme gooien. Het was niet best in ieder geval.

Berusting :) Ben al megatrots op hoever Inter het nog heeft geschopt dit seizoen.

3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Volwassen post!
    Had eigenlijk verwacht op een post waar alles en iedereen verrot werd gescholden, maar het is moeilijk te zeggen of de tactiek niet goed was, het maakt niet uit hoe je wilt spelen als je binnen een minuut al 1-0 achter staat..
    7 wedstrijden en 5 punten is in Italië nog prima te doen, al moeten jullie eigenlijk wel bij Napoli winnen.

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Valdés. _O_ Wat smaakt deze overwinning mierzoet zeg. :)

5. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11

Net terug uit Enschede..

Wat heeft PSV het hier laten liggen zeg. Wederom Berg die faalt (wanneer niet)! 1e helft PSV de beter partij. Nadat Ruiz erin kwam had PSV niets meer in te brengen en dat is het verschil dan weer, die individuele klasse! En waar ik vorige week Dzsudzsak nog prees als doorzetter en gemotiveerde speler was vandaag helemaal niets van te zien, bij heel PSV niet!

Kampioenschap is denk ik nog niet verspeeld, maar hebben wel een grote kans laten liggen!

Vind het stadion van van binnen trouwens echt heel sfeervol! Lekker Engels sfeertje! Alleen jammer van die grachten!

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag weer eens een voetbalpot. Lijkt eeuwen geleden. Lees nu dat Boilesen in de basis gaat starten. Goeie zaak, echt een groot talent die man.

7. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Op welke plek speelt ie dan?

En Dszudszak een doorzetter, dat vind ik juist net niet. Het is een super goede speler maar mentaal vind ik hem juist wat zwak. Tegen NAC zie ik hem eigenlijk nooit. In thuiswedstrijden is ie er wel altijd.

8. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Op de positie van Vertonghen. Is ook exact eenzelfde type.

Over Dzsudzsak ben ik met je eens, denk dat hij door zijn mentaliteit te kort gaat komen voor de echte top. Hij is telkens zo gefrustreerd in de wedstrijd, gister zag ik hem ook weer natrappen. Alleen maar bezig met smerige spelletjes. De kwaliteiten heeft hij maar mentaal is hij te zwak.

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Weet je zeker dat 'ie speelt? Hoop het wel, maar vrees toch lichtelijk voor de 2 O's.

10. Seh

Seh Guest

Ik denk dat als Dzsudzsak tussen spelers van wereldklasse speelt, hij zich ook heel anders en minder gefrustreerd gedraagt. Persoonlijk kan ik er ook niet altijd even goed tegen als ik een spits alleen voor de goal zet na een actie of steekpass en hij doet er wedstrijd na wedstrijd niks mee. Dan raak je wel eens gefrustreerd. Die jongen is juist toe aan een (grote) stap omhoog, zodat hij niet meer de beste is in de selectie.

11. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zometeen Napoli - Lazio, zeer belangrijke pot voor beide ploegen!

12. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Nee weet het niet zeker. Maar het staat in de vermoedelijke opstelling van AN.

Het 'O2'-duo zie ik ook niet zitten nee.

13. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik vind het echt een onwijs behoudende coach. De wissel Pandev - Cordoba illustreerde dat. Blijkt ook dat Inter gewoon niet zo'n hele brede selectie heeft.

Ik heb wel onwijs genoten van Seedorf zeg, vond het ook erg jammer dat het Enfant Terrible de penalty op ging eisen. En daarna nog rood pakken :emo: Pato was ook erg goed.

14. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ado 2-1 voor bij Utrecht radosavlevic

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    O2 in de basis, bah.

16. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Hamdaoui ook \o/

17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat een heerlijke wedstrijd om te zien zeg dat Napoli - Lazio ... serieus.

2-2

18. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Napoli - Lazio 2-2 :D Kijk pas net maar het stond 0-2 en binnen 2 minuten is het weer gelijk. 63ste minuut nu.

19. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Penalty ado 1-3 bulyikin

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ADO moet niet al in veilige haven voor de 5de plek zijn als ze tegen Twente moeten , dan zie ik ze nog wel inspiratieloos tegen Twente ten onder gaan namelijk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina