1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 45]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Misschien is dat je eigen beperking?

Inderdaad. Anders hadden ze er wel een willekeurig iemand neer gezet.

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Op TV staat op de eerste plaats dat iemand goed overkomt en er goed uitziet. Daarna komt voetbalverstand pas.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Again, ik snap dit niet? Wat bedoel je precies?

Die analisten zitten er op duidelijke analyses te geven over speelstijlen etc. Maar nu gaat het om een mazzelgoal of niet. Denk jij nou echt dat ze daar op worden geselecteerd? Daar hoef je geen analist voor te zijn, dat zeg ik al de hele tijd nu. Maar enige waamee jij reageert zijn posts die ik niet snap 8). Wees eens duidelijk ipv zo kort.

Laatst bewerkt: 3 apr 2011
  4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Yellow..

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    En op het xboxworld forum zitten de mensen met voetbal verstand die niet goed overkomen en er niet uit zien?

Dat je het niet begrijpt zegt dat mijn post correct is ;)

6. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik vond het ook een lucky doelpunt. Als je een bal links erin wilt schieten en je raakt hem verkeerd en gaat toevallig de andere hoek in dan heb zit er best wat geluk bij. Wat daarvoor gebeurde was goed gedaan, goed vrijgelopen maar de afwerking was wat gelukkig.

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Gast denk jij serieus dat ze audities doen voor de rol als voetbalpresenator en dat de beste wordt uitgekozen? Als dat zo was, dan zouden jouw argumenten valid zijn. Helaas is dat niet zo.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het is aan de andere kant ook zeker niet zo dat ze iemand van straat af plukken toch? En ik had het ook niet over presentators. Die worden idd op persoonlijkheid en uitstraling verkozen kijk maar naar Jack en Humberto.

Dit is pas discussies voeren...

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    En de analytici die er naast zitten zijn 9 v/d 10 keer oud-voetballers . Dat maakt ze niet meteen geweldige analisten, maar die zijn uitgekozen om daar te zitten omdat ze in het voetbalwereldje zitten.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    :F::F:

O als jouw doel is om onduidelijke posts te maken is het geslaagd.
    Maar nog steeds kun je je punt niet helder uitleggen! Doe nou eens alsjeblieft :p.

En ik denk serieus dat er wel een paar mensen zijn die een Ronald Koeman kunnen vervangen als 'analist' hoor. Ik weet niet of je daar wel eens naar luisterd maar dat is grote onzin altijd :lol:

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Boilesen! _O_

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik neem niet iedereen serieus. Zeker de meeste oud voetballers niet.

13. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    *Probeert discussie met gefrustreerd ventje in mid-life crisis te verbreken*

1. Twente 63 56-29
    2. PSV 61 72 - 28
    3. Ajax 58 59 - 26

11 doelpunten achterstand op PSV wat moet worden goedgemaakt in 5 duels..

30.
    Twente - Roda JC
    Ajax - FC Groningen
    PSV - Heerenveen

31.
    NEC - Ajax
    Heracles - PSV
    De Graafschap - Twente

32.
    ADO - Twente
    Ajax - Excelsior
    Feyenoord - PSV

33.
    PSV - Vitesse
    Twente - Willem II
    Heerenveen - Ajax

34.

Ajax - FC Twente
    Groningen - PSV

Volgende week zie ik elk team winnen, daarnaast verwacht ik dat er qua doelsaldo weinig veranderd.
    De week erop heb ik er vertrouwen in dat Heracles, PSV van winst afhoudt. Ajax heeft het ook niet makkelijk though.. in Week 32 moeten Twente en PSV gewoon beide punten verspelen.. als Ajax er meteen een aantal inschiet (wat ik betwijfel) is het doelsaldo ook weer in de buurt van PSV. Week 33 wordt een alles of niets dagje, Ajax moet winnen bij Heerenveen dat gelukkig nergens meer om voetbalt. En op de laatste dag spreekt het voor zich.

Met Feyenoord, Groningen en Heracles uit gaat PSV minstens 4 punten verspelen denk ik, Twente verspeelt er 6 of 5 (ervan uitgaand dat ze bij Ajax verliezen en tegen ADO niet winnen). Voor Ajax is het vrij duidelijk. 5x winnen betekend minstens Champions League denk ik, bij 4 overwinningen en een gelijkspel is er ook nog een kans op de titel, maar het moet allemaal meezitten..

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dyonko of Tyrant?

Als Twente verliest kun je het tegen hun nog goed maken en een punt erboven komen. Denk wel dat Ajax alles zal moeten winnen om 1e/2e te worden.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    En dan weer over iets heel anders beginnen 8).
    Ik heb het geprobeerd, maar ik geef het op...

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik reageer gewoon op je laatste zin. Ik snap ook niet wat jij niet snapt dus reageer ik er verder ook niet op ;)

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Prima prestatie om met dit elftal met 3-0 te winnen. Dat zegt overigens meer over het elftal dan over de prestatie. Vond Boilesen echt heerlijk spelen, alhoewel hij meer een cv is kan hij de linksback ook uitstekend invullen. Goed debuut. Verder vond ik die laatste pass van Eriksen echt briljant, waarbij hij Meh alleen op de keeper zette. Dat was dan het noemenswaardige. Voor de rest was het bijzonder matig.

18. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Zou straks wel weer erg zijn als psv op doelsaldo (dankzij die 10-0) 2e worden boven Ajax 8)
    Bij feyenoord zullen ze dan denk het hardst helemaal niets in amsterdam zingen :+

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Eriksen is de laatste weken goed bezig. Vorig seizoen vond ik hem niet zoveel en het eerste deel van dit seizoen ook niet. Lijkt erop dat sommige spelers zich ineens ontwikkelen nu Suarez weg is.

En zeggen dat het met voorbedachte rade was ;)

20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Matige pot was het van Ajax-kant en hiermee schop ik open deuren in natuurlijk. Maar goed, gewonnen en op naar volgende week. Desondanks was het weer heel inspiratieloos, traag en treurig. Boilesen was het lichtpunt van de wedstrijd!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina