1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 45]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Misschien kijk ik door een groen gele bril maar dat was gewoon een klein tikje waardoor die niet verder kon in het spel. Vond het allemaal wel meevallen. Vicento is wel vaak bij dat soort zaken betrokken en dat is zonde want net zoals vandaag speelde die een hele goede wedstrijd. Speelde gewoon terwijl kubic fit was en nu geeft ie zo ze plek weer makkelijk af. Pas 19 jaar en dus nog een beetje dom en moet nog heel veel leren. Staat ook bij elk opstootje vooraan maar dat komt gewoon omdat ie zo jong is.

Leerzame dag dus voor vicento. Ook het middelvinger incident is niet zo slim maar ik kon het wel waarderen :)

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Elleboog was imo ook gewoon rood

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Was toch geen natrappen man. Hij tikt die gast gewoon aan zodat ie op z'n bek gaat.

Wel een vent die nog te dom is om z'n eigen reet af te vegen, die Vincento. Mijn god, wat drakenbaby.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Prachtig hoe het Heerenveen publiek voor Roorda zong!

5. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Zo, dat is wel chill. Bij UPC Sport 1 zender van de maand. Nu even laatste minuten Roma-Juve kijken;).

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Bij Ziggo ook btw ;)

7. Seh

Seh Guest

Ajax heeft thuis toch ook tegen Feyenoord gespeeld? Hadden ze ook maar met 10-0 moeten winnen.:thumbs:

En bij Feyenoord zul je dat hoogstwaarschijnlijk dit seizoen niet horen hoor, wij zijn (voor zover ik dat kan beoordelen) niet echt bezig met Ajax op het moment.:)

8. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Leerzame dag? Denk niet dat die jongen veel oppikt. Om de jeugd van tegenwoordig te quoten die jongen is nog "te dom om te poepen".

Het gaat overigens puur om de intentie en we kunnen toch wel concluderen dat het bewust was, toch? Dan is er maar een optie.

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik zie nu de samenvatting van Utrecht-ADO en het interview met Vicento.. Wat een mongool is dat zeg. Ik ken goudvissen waar meer in rond gaat , mijn god.

10. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Het gaat nog spannend worden in de top. Twente heeft Ajax gisteren een enorm plezier gedaan door van PSV te winnen. Het zou zomaar kunnen dat Ajax alsnog kampioen word. Als PSV en Twente verliezen en Ajax op de laatste speeldag met geluk van Twente wint zie ik het nog wel gebeuren.

Hebben ze eindelijk die 3e ster :+

Napoli - Lazio was trouwens echt een bazen pot! Heb half gekeken naar AC - Inter ... maar 3-0? Damn.

Laatst bewerkt: 4 apr 2011
  11. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Wat heb jij gedronken? 8)

Ajax in deze vorm gaat nooit van Twente winnen en dat zeg ik met pijn in mijn hart.....

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    He jij was toch NAC fan? :+

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hij is natuurlijk erg dom als je zijn reacties hoort. Je ziet duidelijk dat hij weet waar de verslaggever het over heeft maar denkt echt dat niemand het gezien had...

14. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Zonder twijfel. Maar om nou naar de Super Boeren af te reizen? Nee, dankje :+ Dan vul ik mijn tijd liever met nuttige dingen.

<insert JUH BENDT GENUNEN SPPUROTER! here>

Alles kan. Ajax kan bijzonder goed spelen tegen clubs maar ook weer bijzonder hard falen ( zie pot tegen ... uhh, iets uit Rusland :+ ). Je weet maar nooit. Het kan immers nog steeds. ( Foute woordspeling )

Laatst bewerkt: 4 apr 2011
  15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Dat interview was zo'n faal.. :F:

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Geloof mij nou maar dat het helemaal niks meer wordt. Zeker nu Meh er weer bij is. Ik weet niet of je de wedstrijd gister hebt gekeken? Had Heracles er ook maar een beetje in geloofd, hadden ze misschien wel kunnen winnen of gelijkspelen. Die 1 en 2-0 kwamen ook uit het niets, vooral die eerste was lachwekkend.

Nee, wij mogen absoluut niet naar de titel kijken. Gewoon wedstrijd voor wedstrijd bekijken en dan hopen we dat we nog in kunnen lopen op de 2e plek maar ook dat zie ik niet echt rooskleurig in.

17. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Zeg nooit nooit. Het kan echt alle kanten op. Twente speelt momenteel als collectief. Ajax komt op op het middenveld maar VOORAL in de aanval echt tekort. De terugkomst van El-Zakkenvuller boeit mij voor de rest ook weinig. PSV laat ook punten liggen ... Als Twente / PSV verliezen en Ajax blijft winnen ... tjah?

Maargoed, liever een spannende competitie dan ééntje net zoals in Spanje :+ Barça word weer kampioen.

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Twente wordt ook onterecht opgehemeld , die kwamen pas in de wedstrijd tegen psv ná de 1-0 dankzij een schwalbe van Ruiz. Daarvoor was Twente de mindere ploeg.

19. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Misschien. Twente heeft wel 3 kostbare punten gepakt :) Tevens werd er in de 10e ( nog wat ) minuut hands gemaakt door Lens. Als de 1-0 dan had gevallen had het een totaal andere wedstrijd geweest. Misschien onterecht ... maar het resultaat is wat telt.

20. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Natuurlijk wisten we dit. Alsof we niet met opzet 10-0 zouden verliezen van PSV. We doen er alles aan om Ajax geen kampioen te laten worden. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina