1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 45]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Tjah, geestig dat je ook toegeeft dat je uitdaagt :+ Ga dadelijk alleen niet de gebeten hond uithangen als je op alle vlakken eruit gelult word door NERA?

Jammer voor Inter. Gun het hun meer als Schalke. Ben benieuwd naar de returns!

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Raul voetbalt nou eenmaal beter in het wit:+

3. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    wow alles gaat er ook in bij Schalke :D Best wel lucky enkele keren haha, waar inter aan de andere kant wat unlucky is.
    Maar wat een gatenkaas bij Inter achterin zeg, heb het wel is anders gezien :D

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Nou ja die van Farfan had er toch wel in gemogen :+

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Itliaans voeal is gewoon lelijk ;)

Waarom?

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Jammer dat er al 2 halve finalisten bekend zijn, dat wel.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    'Ronald, de titelverdediger van 2010, verliest hier. Hoe is dat mogelijk?'

'Ja, 5 tegengoals'

:emo:

En dat Wim Kieft bij Sport1 zit is ook te triest voor woorden. Die gast is altijd dronken.

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Dat siert hem juist.

9. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Haha, ik vind die Ronald Koeman altijd wel grappig.
    Hij spreekt sommige spelersnamen ook zo geniaal slecht uit! :D

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Daar stoor ik me altijd enorm aan. Wie het ook zegt...

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Haha ja Samuel noemde die Semuwel 8).

12. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    [yt]cJ23Fo_tC3Y[/yt]

Neuer weer een held, ook Schalke miste nog wat enorme kansen, hele leuke wedstrijd.

13. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    '5 tegen-kools'

Hij nuanceert ook altijd alles wat hij zegt, zodat hij altijd een slag achter de hand heeft ofzo.

14. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Hahaha ik wist niet wat ik zag! Kan het nog amper geloven, 2-5 damn...

Het werd hier al eerder gezegd, maar het is zeker jammer dat het nu al bekend is welke twee ploegen er iig in de halve finale staan :mad:.

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Het is toch werkelijk beschamend dit. Er is geen ondergrens en geen bovengrens met deze ploeg en alles lijkt afhankelijk van de mentale staat. Geloof niet dat ik het achteraf heel erg hoef te vinden dat ik het niet heb kunnen zien (ik was wel in staat de Heineken Music Hall kort en klein te schoppen na ieder sms'je, maar dat terzijde :+).

Schan-da-lig.

Maar desondanks blijven het helden hoor. Dejan _O_ En Raúl blijft een held. Dat record is hem gegund.

Laatst bewerkt: 6 apr 2011
  16. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    8)
    Nog een redelijk normale reactie, had ik niet verwacht van je :+ Inter is momenteel echt even de kluts kwijt. In verdedigend opzicht is het dramatisch maar voorin loopt het dan wel af-en-toe weer soepel met Sneijder - Eto'o en de rest. Chivu is bedroevend. Al een aantal wedstrijden lang. Maicon is z'n mojo kwijt ... Ranocia neem ik niks kwalijk, die jongen is nog jong. Dat eigen doelpunt kan gebeuren. Als hij het niet gedaan had was hij er waarschijnlijk toch wel ingevlogen.

2-5, dat is toch wel iets waar je je eigen zorgen over kan maken. Vooral als je kijkt dat het ook makkelijk 2-10 had kunnen staan. Maargoed, voor hetzelfde geld had Inter alles afgemaakt en was het heel anders.

Tottenham daarintegen is kapot gespeeld door Crouch. Ontzettend lompe overtredingen die totaal niet nodig zijn ... word wel heel slim op ingespeeld door Real Madrid. Jammer. 4x El Clasicó vind ik toch een tikkie overdreven :+

Waarom ik het Inter gun? Ik vind/vond Inter toch de wat stabielere ploeg. Vooral de pot tegen Bayern vond ik dat Inter het hoofd redelijk koel hield en af en toe zelfs de veel-betere ploeg was. Bayern maakte de kansjes niet af en Inter deed dat wel. Schalke 04 vind ik al het hele seizoen bedroevend slecht. Je hele achterhoede verkopen om alleen maar een stel aanvallers erbij te kunnen halen....

17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, 2-10 is wel erg selectief. Zeg dan 8-10, want ik zag in de samenvatting dat Inter ook nog voldoende kansen kreeg, en van Schalke heb ik verder eigenlijk weinig gezien.

Maar inderdaad, het is een schande dat de ploeg het echt nog alleen van mentaliteit kan hebben. Sinds het vertrek van Mancini is het voetballend echt heel veel minder geworden, en is de nadruk steeds meer op karakter komen te liggen. Da's prachtig als iedereen vertrouwen heeft, maar een drama als de koppies gaan hangen, zoals gisteren bleek.

Maar het blijft Inter. Zeg nooit nooit bij deze ploeg.

Schalke 04 - Inter 04 :cool:

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Wat zendt NOS uit (zenden ze uberhaupt wat uit?) en wat zendt Sport 1 uit?

19. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Gisteravond was bij beide zenders dezelfde wedstrijd te zien.

20. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Zowel de NOS als Sport 1 zenden vanavond Chelsea - Manchester United uit.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina