Ik maakte me pas "druk" toen er gezeik kwam over mijn haters gonna hate plaatje. Als dat ook niet meer kan nadat er pagina's lang vrijwel alleen maar wordt aangegeven dat mensen scheitziek worden van Barcelona (omdat ze dus zo goed bezig zijn de laatste jaren) dan heeft het geen zin positief over die club te posten. Anderen waarvan ik weet dat ze voor Barcelona zijn zie je ook (vrijwel) niks meer posten over Barcelona en al zeker niet als het mensen op de tenen zou kunnen trappen. Lekker veilig, maar het toont wel wat aan natuurlijk.
T.a.v. je laatste stukje kan ik alleen maar mededelen dat ik elke wedstrijd weer geniet. Je tekst is overigens wel een beetje tegenstrijdig (het is "niet meteen haat of afgunst" en "als je de beste bent, dan zijn er altijd mensen die het je niet gunnen"), maar ik begrijp natuurlijk wel wat je bedoeld. Maar nogmaals, zelfs een luchtig en subtiel gifje is teveel van het goede. Prima.
EDIT: Jezus, wat is het forum traag.
ALLERLAATSTE EDIT n.a.v. reactie hieronder: Klopt allemaal wat je zegt. Mijn punt is alleen dat een reactie plaatsen niet langer zin heeft omdat de aversie bij velen te groot is. Overigens ben ik met je eens dat SD grote kansen hebben gecreëerd en daarvan uiteindelijk summier hebben geprofiteerd. Toch heeft Barcelona meer kansen gecreëerd en ook vaker daadwerkelijk het net gevonden. Daarom was de overwinning dus gewoon terecht. De uitslag was inderdaad ietwat geflatteerd, 6-3 oid was een betere weergave geweest van de wedstrijd.
Laatst bewerkt: 7 apr 2011