1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 45]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    VD Sar schiet in z'n 100e CL wedstrijd een vrije trap er in, Ceni style!

2. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan wel met een omhaal he.

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja want er is helemaal geen haat hier op Barça. :lol: Lul toch niet zo dom man. 8)

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Eh nee er is hier geen haat op Barca zoals op een Chelsea of Vitesse.
    Niemand haat hier Barca. Er zijn een paar mensen die het wel eens leuk vinden als ze niet alles met 5-0 winnen en soms zo nu en dan verliezen, maar ik heb hier nog nooit iemand horen zeggen dat Barca een kutclub is.

En dan betichten ze Feyenoorders wel eens van Calimero gedrag :emo:

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind Alves en Busquets wel een paar lutsers :+

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ja Swerts is ook een lutser, dan ben ik toch nog geen Feyenoord hater :+

(high five voor Alves btw ;))

7. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ben ik de eerste \o/

Maar dat komt vooral door al die ophemeling overal. Ik word er kotsmisselijk van. Commentators die in wedstrijden waar Barcelona niks mee te maken heeft ineens Barca op gaan hemelen. Op tv, op internet overal wordt er gedaan alsof Barcelona een heilige club is. Bah.

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ga je nu serieus zeuren over wanneer iets wel of niet als "haat" moet worden betiteld? 8) Sowieso, Chelsea? Wat wordt hier ooit over Chelsea gezegd wat erger is dan het jaloerse gejank elke keer nadat Barcelona heeft gewonnen?

Het is gewoon triest dat, wanneer je als Barcelona supporter iets te zegt wat ook maar enigszins uitdagend is t.o.v. een ander, je meteen een paar figuren krijgt die het nodig vinden een met jaloezie gevoede reactie te plaatsen. Zelfs bij reacties waarbij in respect toon t.o.v. een tegenstander, bijvoorbeeld door aan te kaarten dat die Oekraïners zeker geen pushover zijn, dan nog krijg ik gezeik over me heen. Kun je Calimero er wel bij betrekken, maar dat is hooguit na deze post echt van toepassing. Calimero doet de groeten!_0/ Stoot je niet tegen dat grote bord voor je kop.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634

Gutje, red je het wel? Al die stomme reacties op Barca, het is allemaal niet zo makkelijk!

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    :thumbs: Goede comeback man. Deze reactie van je zal wel weer groots onthaald worden. :lol:

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Met al die anti-Barca fans op XBW moet dat toch wel goed zitten?

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ga maar lekker je gang hoor. ;) Ik vermijd dit topic voortaan wel gewoon. Iedereen blij. Lekker zorgeloos kankeren. ;)

13. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Godverredomme hebben jullie het nou weer over Barcelona?! Ik word helemaal gek van die ploeg!!!!!! Met hun vedettes enzo!!!!1

14. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik snap niet waar je je druk om maakt. Barcelona speelt het beste voetbal van de wereld, dat kunnen mensen gewoon niet hebben.

Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind, dat zou je ondertussen toch wel moeten weten? Je bent immer Barca fan.

Persoonlijk kan ik niet wachten tot de hegemonie voorbij is, ondanks dat ik vind dat ze prachtig voetballen. Ik heb verder niets met Barca, ik ben geen fan en heb ook geen hekel aan ze. Maar omdat ze gewoon zo ongelofelijk goed zijn, hoop ik altijd dat ze een pak slaag krijgen. Zo werkt dat vaak nou eenmaal.

Jouw club staat constant in de belangstelling, dus krijg je automatisch veel negatieve response van mensen die geen fan zijn. Dat is dan niet meteen haat of afgunst, maar een logisch gevolg. Als je de beste bent, dan zijn er altijd mensen die het je niet gunnen. Geniet er nou maar van.

Voor hetzelfde geld was je voor Vitesse, dat is pas klote.

Laatst bewerkt: 7 apr 2011
  15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Uh volgens mij begon jij hier mensen met kneusjes uit te schelden :p.
    Maar laat maar zitten idd.

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik maakte me pas "druk" toen er gezeik kwam over mijn haters gonna hate plaatje. Als dat ook niet meer kan nadat er pagina's lang vrijwel alleen maar wordt aangegeven dat mensen scheitziek worden van Barcelona (omdat ze dus zo goed bezig zijn de laatste jaren) dan heeft het geen zin positief over die club te posten. Anderen waarvan ik weet dat ze voor Barcelona zijn zie je ook (vrijwel) niks meer posten over Barcelona en al zeker niet als het mensen op de tenen zou kunnen trappen. Lekker veilig, maar het toont wel wat aan natuurlijk.

T.a.v. je laatste stukje kan ik alleen maar mededelen dat ik elke wedstrijd weer geniet. Je tekst is overigens wel een beetje tegenstrijdig (het is "niet meteen haat of afgunst" en "als je de beste bent, dan zijn er altijd mensen die het je niet gunnen"), maar ik begrijp natuurlijk wel wat je bedoeld. Maar nogmaals, zelfs een luchtig en subtiel gifje is teveel van het goede. Prima. :)

EDIT: Jezus, wat is het forum traag.

ALLERLAATSTE EDIT n.a.v. reactie hieronder: Klopt allemaal wat je zegt. Mijn punt is alleen dat een reactie plaatsen niet langer zin heeft omdat de aversie bij velen te groot is. Overigens ben ik met je eens dat SD grote kansen hebben gecreëerd en daarvan uiteindelijk summier hebben geprofiteerd. Toch heeft Barcelona meer kansen gecreëerd en ook vaker daadwerkelijk het net gevonden. Daarom was de overwinning dus gewoon terecht. De uitslag was inderdaad ietwat geflatteerd, 6-3 oid was een betere weergave geweest van de wedstrijd.

17. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Je zit in een luxepositie. Je kan achteroverleunen en lekker kijken naar iedereen die schijtziek worden van Barca omdat ze zo goed spelen. Ik wilde overigens meer aangeven dat niet iedereen iets negatiefs post over Barca omdat men ze haat of wegens afgunst. Ik voel geen afgunst, hoewel ik best zou willen dat mijn cluppie zo kan voetballen.

Het is prachtig om naar Barca te kijken, en als het wat minder gaat dan zie je dat die jongens ook maar mens zijn. Dan halen ze truukjes uit, zoals elke ploeg in de wereld dat ook zou doen. Juist omdat ze zo goed zijn wordt dat uitgelicht. Als Barca het doet, zijn het mietjes, elke andere ploeg wordt professioneel genoemd.

Die 5-1 was geflatteerd, Barca heeft hier en daar wat geluk gehad. Maar ik ben dan wel van mening dat mazzel wordt afgedwongen. Elke grote ploeg in de wereld die prijzen heeft gewonnen heeft ergens along the way mazzel hier en daar gehad. Daar heeft niemand het meer over als records verbroken worden en ze over 50 jaar terug kijken naar deze ploeg.

18. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    hoop dat de finale mag worden: Real Madrid - Man Utd :cool:

19. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Wat denken we van vanavond lieve jongetjes?

20. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Twente gelijk & PSV verliest, verder winnen Porto, en Kyiv denk ik

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina