1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 46]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Burt Macklin, 11 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Degene die Inter verslaat moet er natuurlijk z.s.m uitvliegen. Da's logisch.

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Dit is me (pimp) mobieltje, ringtones werken niet, x-ray wel.

Het enige smsje dat ik heb gehad was:

Xbw heeft u een bericht gezonden, om dit bericht te ontvangen, stuur LEES 3106503 op 7733, geen abonnement, Helpdesk 442871226151 kosten e1.50

En de afzender was 7733 8)

OT:

Hele saaie wedstrijd, Lodeiro viel tegen, ik gunde de japanners wel een doelpunt door de toeschouwers die al gek werden als Shimizu in een straal van 30 meter van 'ons' goal kwam.
    Ik ergerde me aan Ozbiliz, hij kan dribbelen maar past gewoon nooit op tijd, dat viel me ook al op toen hij met Jong Ajax tegen Almere oefende een maand terug. Jozefzoon schat dat toch een stuk beter in.

Overigens zeer respectloos dat je in een wedstrijd waar wordt gespeeld voor tsunami slachtoffers een wave gaat inzetten..

3. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    :lol:

4. Successively

Successively Guest

Hahahaha. _O_

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is gewoon pure domheid ;)

6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    :lol: Briljant. Deze verdient een plekje in het geniale topic.

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond dat Lodeiro toch wel bij vlagen zijn klasse liet zien. Kan heel simpel spelen, zijn steekpassjes zijn exact op maat en kloppen qua snelheid precies, wat tot gevolg had dat zelfs Cvitanich 3 goals wist te maken(die hij allen op een presenteerblaadje kreeg dankzij Lodeiro).

Lodeiro en Eriksen die de beweeglijke spits voeden met steekpassjes. Wordt heerlijk.

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Omdat het een afzichtelijke ploeg is met louter houthakkers. Twee mensen kunnen voetballen (Raúl is geweldig en Jurado in veel mindere mate, en ze hebben een topkeeper, vooruit), de rest is deze fase van de CL totaal onwaardig. Let me rephrase that: de CL an sich totaal onwaardig.

Jij bent de laatste tijd ook wat knorrig, of niet? Zit er wat zand in je gaatje?

Laatst bewerkt: 14 apr 2011
  9. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Laat ze allebei maar eens starten, bijv. tegen Excelsior. Wil het wel eens zien samen :D

10. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik proef hier toch wat van frustratie hoor. Wil niet lullig doen, maar volgens mij is een ploeg die de bekerhouden in de QF uitschakelt en daarbij 7 (!) goals maakt toch echt niet minderwaardig.

11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik bén ook gefrustreerd, mag 't? Alleen Antraxxx loopt te kankeren op alles wat ik zeg.

En ja, Schalke is terecht door, maar we waren al tot de conclusie gekomen dat dat niet kwam omdat Schalke zo denderend was. Als we jouw redenering volgen is ADO ook beter dan Ajax. Zo'n momentopname hoeft niets te zeggen over de verhoudingen, dat zal je met me eens zijn.

Maar objectief gezien is Schalke een dramatische ploeg met veel te weinig kwaliteit om in deze fase van de CL te zitten, en ik moet er niet aan denken dat die kneuzen ook de finale gaan verzieken.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nou zoveel punten scheelt het niet hoor, 1 plaats op de ranglijst en ADO wist dit seizoen 2x te winnen van Ajax. Dus zo heel veel beter is Ajax dit seizoen niet hoor ;)

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Utrecht dan, zeikerd ;)

14. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Gelukkig was Inter vorig jaar ook de best voetballende ploeg ooit in de finale :lol:

Ajax staat maar 1 plek boven ADO, en Ado heeft dit seizoen 2x gewonnen van Ajax, dus ja, ADO is dit seizoen eigenlijk wel beter dan Ajax.

Ik ben overigens niet tot de conclusie gekomen dat Schalke door was omdat Inter zo slecht speelde, dus daar zit geen "we" in hoor. Schalke speelde gewoon beter dan Inter, dat lag heus niet alleen aan Inter. Dat is natuurlijk makkelijk om te zeggen. Schalke heeft 20 goals gemaakt in 10 wedstrijden in de CL, dat zijn gemiddeld 2 goals per wedstrijd. That ain't so bad, daarbij vind ik dat ze niet bepaald saai spelen in de CL.

15. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Logica. Ik snap niet waarom je 'Ajax staat hoger op de ranglijst dan ADO'(7 pt verschil) als argument gebruikt om aan te geven dat ADO beter is dan Ajax. Verder waren we in de uitwedstrijd eigenlijk continu de bovenliggende partij maar gaven we het weg door defensieve domme blunders. Die eerste wedstrijd werden we compleet overklast ja.

Maar voor mij is dat niet genoeg om aan te nemen dat ADO beter is dan Ajax..

16. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Het ging erom dat Nera vond dat Schalke niet per definitie beter was ook al hebben ze beide wedstrijden gewonnen en 7 goals gemaakt. Daarbij gebruikte hij Ajax en ADO dit seizoen als argument waarom dat niet zo zou zijn. Alsof dat verschil heel groot zou zijn in het voordeel van Ajax, dat is niet zo. Zie ranglijst en onderlinge wedstrijden.

17. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Nerazzurri, je doet voorkomen alsof alleen kwaliteit van de spelers een maatstaf is voor wie er in de halve finale zou mogen komen. Beetje bekrompen visie, misschien moet je die anti-duitse bril van je eens afzetten.

18. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Qua spel is het ook gewoon een schijtploeg hoor. Kan me vergissen maar tegen Inter was het spel ook niet heel bijzonder. Moet je echt niet aan denken dat zoiets in de finale komt. Snap ook niet waar dat massale Schalke 04-front hier ineens vandaan komt.

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Underdog, he. ;)

20. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    ? Ik vind het wel meevallen. Het zal me verder worst wezen of ze in de finale komen of niet, maar het is imo helemaal niet zo'n schijtploeg. Je maakt geen 20 goals in 10 wedstrijden in de CL als je qua spel zo verschrikkelijk slecht bent.

Inter was vorig seizoen ook niet mooi om naar te kijken als neutrale voetbalfan. Daar werd ik iig niet blij van.

Waarom wordt iets direct een Schalke 04 front genoemd als je het met iemands mening niet eens bent? Of de ploeg helemaal niet zo slecht vindt?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina