1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 46]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Burt Macklin, 11 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Holy shit :D
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Gaat ook nog een aardige ontknoping worden zo in de Jupiler Leaque. :D
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Twente weer met het standaard recept: lelijk en slecht, maar toch (onverdiend) winnen.

    Leuk hoe er steeds hetzelfde op die kerel gereageert wordt, terwijl hij wel gewoon gelijk heeft. En dan noemen jullie Aernhem een loser :lol:.
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2011
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Punt is dat Aernhem hier bijna altijd puur komt om te stoken, maar voor de rest totaal niks nuttigs heeft in te brengen.
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Richard (Heerenveen supporter) noemt Twente spelers Duitsers, met als gevolg dat het uiteindelijk wéér over Ajax gaat zonder dat ook maar 1 Ajacied er wat over heeft gezegd. En dan vervolgens wel dit topic de grote Ajax draad noemen.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Eh nee, ik zei het vorige pagina en er gebeurde niks!111
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    En wanneer hij met iets komt wat wél een kern van waarheid bevat, en wat over jullie gaat, komen jullie met zwakke come-backs en gaan jullie hem een loser noemen. Waarom toch, volgens mij hebben jullie het net zo hard door als Aernhem maar kunnen jullie niet tegen kritiek (al vaak genoeg bewezen, btw). Want wat hij net zei klopt inderdaad, maar toch beginnen jullie (dit keer; jij) weer zo zwakzinnig terug te posten. Prachtig.
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Omdat één of andere mongool 'vieze kut Duitsers' zegt, en niemand het dan erg vindt of er iets over zegt, terwijl als je één keer 'vieze joden' zegt iedereen helemaal opgefokt wordt. Mag toch best gezegd worden dan? Ik zie het verband wel.


    inb4calimero, weer zo'n standaard zwakke come-back reactie
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan dat blijven beweren Siemenn en je probeert het ook altijd uit te lokken, maar de realiteit is dat het nogal meevalt. Nu heb je het ook weer over zwakke 'zwakzinnige'(really, jij?) comebacks en schelden met 'loser', ik lees het net terug allemaal en ik zie dat echt nergens staan. Alleen Munnie heeft het continu over losers.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Komt denk ik omdat er maar 1 Twente supporter op dit forum zit;) Dus het aantal mensen wat zich aan die domme opmerking van Richard irriteert is een stuk minder dan wanneer het weer eens over 'joden' gaat
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    En dan gaat hij lekker zielig Tyrant reporten toen hij op de vorige pagina voor de grap wat over Ajax zei. Zegt genoeg over Aernhem, dus ik maak er niet meer worden over vuil, want nu heeft hij weer de oproer die hij zo graag ziet.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ja maar Aernhem's grote droom is dat ik weer een ban krijg :p.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Laten we het gewoon over Vitesse hebben en hun aankomende kampioenschap, wat beloofd was. ;)
    Als ik eerlijk ben hebben ze volgend jaar wel een kans denk ik.
    Ze hebben het beste team voor de Jupiler League...
     
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Haha:lol:

    Hoe heten we?

    Doe iets met een S erin!
     
  16. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    ´Nee, gewoon Frits met 1 es, en niet met drie essen.
     
  17. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Sorry, maar moet toch nog even zeggen; is het niemand anders opgevallen hoe 'apart' het is om het uitschelden voor Duitsers gelijk te stellen aan Joden?:')

    OT: Hopelijk krijgt Lodeiro morgen eens wat speeltijd, zou toch mooi zijn iemand in te laten vallen die wel probeert te voetballen op het middenveld.
     
  18. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Gelukkig zend Sport1 Live, Liverpool uit in plaats van die andere 2 wedstrijden. :cool:
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Gelukkig speelt PSV altijd goed en mooi voetbal ;)

    Idd spannend daar. Als Zwolle sla je jezelf dadelijk tegen je kop als je geen kampioen wordt. 12 punten voor in de laatste periode en het dadelijk nog verspelen...

    Over 30 jaar als Twente ook 2/3 sterren heeft komt dat vanzelf. Nu hebben ze nog niet zoveel supporters omdat ze nog niet vaak genoeg kampioen geweest zijn :)

    Hoezo? Is er een verschil dan? Of hebben joden weer iets met de WOII te maken? :emo:
     
  20. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Man Utd scoort ook nog ff in de 83 minuut. :'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina