1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 47]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 23 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig. :D Feyenoord, helden.

    Man man wat een spanning voelde ik zeg bij de 1-1. Ging nergens meer over. Hoe moet dat nou de komende twee wedstrijden? En dan vooral die laatste. 8) Denk dat ik me dan maar van tevoren ga bezatten ofzo, anders kom ik de wedstrijd niet door.

    Verder eens te meer duidelijk geworden dat El Hamdaoui weg moet uit de basis. Frank de Boer speelt serieus met vuur door hem te laten spelen, de man is een gevaar voor de titelrace. Siem in de spits graag(wat een held vandaag) en dan, ja het moet maar, De Zeeuw op het middenveld. Dan moet er tegen Heerenveen gewonnen kunnen worden.

    Overigens, als PSV tegen Vitesse/Groningen punten verspeeld dan hebben we aan een gelijkspel tegen Heerenveen en winst tegen Twente ook genoeg om de titel te pakken. Maar laten we het maar niet zover komen.
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    PSV is sowieso afgeschreven nu, er is nog maar één mogelijkheid over, maarja:

    Twente verliest van Ajax (en wint van Willem II).
    Ajax wint van Twente en verliest van Heerenveen.
    PSV wint van Vitesse én Groningen.

    Ik zie Twente niet van Ajax winnen en verliezen van Heerenveen, dus dan blijft dit hét ideale scenario. Maarja, we verdienen het kampioenschap nu toch niet meer zeg. Bah.
     
  3. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    PSV speelt heel vaak in één van de laatste speelrondes tegen Vitesse en die winnen ze altijd, dus ga er maar niet vanuit dat ze daar punten morsen. Zo zijn zijn de afgelopen jaren 1x hier kampioen geworden en uiteraard PSV - Vitesse dat 6-1 oid werd en PSV toen op doelsaldo kampioen werd.
     
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Afrader. Heb ik bij de WK-finale gedaan, en ik heb te veel van de wedstrijd niet bewust meegekregen. Eeuwig zonde, je moet al die emotie gewoon zo puur mogelijk meemaken, ook al loopt het dramatisch af.

    Zuipen kan altijd nog :D
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. Achteraf gezien is dat toch wel het mooiste. Moet er dan maar even doorheen.
     
  6. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik voel nu al spanning voor a.s Zondag, hoe moet ik deze week door? En hoe moet ik al helemaal die 2 weken voor de wedstrijd tegen Twente? OMG! Im going to freeze myself á la southpark. De opluchting was zo gigantisch by mij na de 2/3-1 tegen Excelsior, nog niet zo hard gejuicht dit seizoen.
     
  7. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    zo even de pagina's doorgekeken .. was vandaag in het stadion en eigenlijk werden we meer dan de helft van de wedstrijd weggetikt door Excelsior :'-(
    Meestal zie ik nog wel positieve dingen bij Hamdaoui, hij werkt vaak wel hard en is een goed aanspeelpunt maar vandaag was echt z'n slechtste wedstrijd die ik gezien heb. Alles ging slecht wat ie deed. Hopelijk stelt Frankie hem niet meer op komende 3 wedstrijden, het is goed geweest zo. Hij heeft het vertrouwen gehad maar maakt het gewoon niet meer waar, al valt het ook niet mee als je iets verkeerd doet en je wordt gelijk uitgefloten door 10.000 man, zelfs al kun je er niks aan doen.

    Vond het wel bijzonder om die herhalingen van Feyenoord te zien, die 1-0 was ook echt in no-time op de schermen, bij de 2-1 werd er al eerder gejuicht, aardig wat mensen hadden radio/sms. De 2-1 en de rode kaart waren ook op het scherm te zien 8) Las dat de KNVB dit gaat onderzoeken :confused:
    De supporters hadden net zo hard gejuicht als ze gewoon zoals normaal de tussenstand op het scherm hadden gezet.

    Verder is er de laatste wedstrijden dramatisch gevoetbald, en dat kan komende 3 wedstrijden echt nog wel een probleem worden. Hou m'n hart vast ieder geval.
     
  8. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=135713
     
  9. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ach, regels blijven regels.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    ;)
     
  12. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat zal inderdaad de mening van vrijwel elke ajaxcied zijn.
    Die mening deel ik overigens wel in dit geval, lekker laten lopen.

    Aan de andere kant is het wel een uiterst slim bedacht. Het publiek raakt opgezwiept, de spelers voelen het. Dan kan je zeggen, dat is altijd al het geval omdat iedereen tegenwoordig door mobieltjes, internet etc. sowieso op de hoogte is. Echter het echt uitzenden van de beelden in het stadion maakt het geheel toch wat "massaler".
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ach dit nieuws zou ook doorstromen als het niet was laten zien. Als de Arena opeens gaat juichen weet je als speler wel hoe laat het is.
     
  14. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    wat eigenlijk de meerwaarde van een echte herhaling van de 2 doelpunten en het tonen van de rode kaart van Engelaar was weet ik eigenlijk ook niet.
    Denk ook niet dat de spelers het gezien hebben, lijkt me raar als ze de halve wedstrijd naar het scherm kijken tijdens het spelen :9

    ze horen het sowieso wel van de zijkant .. gaat altijd zo
    Maar tussenstanden komen in de arena altijd wel op de schermen om de zoveel tijd.
     
  15. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Het scheelt al dat Meh waarschijnlijk niet meespeelt.
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Precies. Of er nou een tussenstand of een beeld op het scherm komt, veel verschil is het ook niet. Daarnaast werkte het nou niet echt motiverend, Ajax begon alleen maar slechter te spelen. :+
     
  17. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Misschien moet ik het vuurwerk toch nog uit mijn schuur halen. Of heb jij nog wat liggen? O-)
     
  18. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    IK meen dat het niet mag vanwage het opwekken bij agressie. Zelfde reden worden er geen herhalingen laten zien van overtredingen.

    Verder natuurlijk een belachelijke rode kaart en een tukkerse scheids die zijn fout niet toegeeft en ook nog eens een halve finale EL fluit, waar gaat het naartoe met de wereld
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Er schijnt helemaal geen regel te zijn tegen het laten zien van goals uit andere wedstrijden. Die rode kaart daarentegen is misschien wel tegen de regels om te laten zien.
     
  20. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0

    Aaaah, oke.

    Maar wie er ook kampioen wordt dit jaar, niemand verdient het imo. Clubs als Ado of Utrecht laten dit seizoen erg leuk voetbal zien en bij deze subtop/middenmoter zie ik tenminste strijdlust, jongens die wel willen rennen voor hun geld.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina