1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 47]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 23 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    :emo:

    Kun je er nu nog niet tegen dat je vorig jaar terecht geen kampioen bent geworden?

    Na de 1-1 toen Excelsior sterker werd, werd zelf het hele team uitgefloten. Dan praat ik nog niet over de witte zakdoekjes en het tonen van de rug aan je eigen spelers. Als Ajax 2x op rij verliest kotsen die mensen van hun eigen club.

    Je hebt gelijk dat het maar een kleine groep is. Echter benadelen deze personen hun club wel. Eigenlijk zouden ze daar ook een stadion verbod voor moeten krijgen. Nep supporters. Ik praat hier dan over alle clubs maar gebruik Ajax als voorbeeld aangezien ik het daar het meeste zie gebeuren.

    Standen en doelpunten wel. Echter geen discutabele momenten.
     
  2. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Ajacieden en een trouw publiek, het blijft een ongelukkige combinatie.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Beste voorbeeld is jog wel wel Jan Vertonghen... Hij zei nog dat toen het ajax publiek de 2-1 meekreeg ze pas echt achter ajax gingen staan. Als je daar Feyenoord - PSV voor nodig hebt is het toch wel triest gesteld...
    De sfeer in het stadion was onwijs goed hoorde ik van een maatje, puur dankzij Wijnaldum :p
     
  4. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja, maar dat is van de wedstrijd die de toeschouwers zien. Doelpunten van andere wedstrijden is hetzelfde als gewoon de tussenstand zien. En bovendien merk je in het stadion ook echt wel wat er elders gebeurd. Met of zonder videobeelden. Paar weken terug tegen Groningen ging er ook gejuich op vóórdat de tussenstand van Twente tegen Roda op het bord kwam.
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    7 jaar geen titel en toch de meeste supporters. In tegenstelling tot 'het Legioen' dat amper uitverkocht was dit seizoen, met als dieptepunt de Klassieker waar het muis en muisstil was totdat er een goal viel aan Feyenoord-kant. Treurig dat je dat nodig hebt.
     
  6. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Ik hoorde dat de Ajacieden gingen juichen toen Feyenoord scoorde, dat zal je bij Feyenoord niet snel tegenkomen.

    Edit: Ik heb het niet over de meeste supporters, ik heb het over trouw publiek.
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2011
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Snap niet helemaal wat je bedoeld. Het ging volgens mij om de rode kaart van Engelaar.

    Omdat je de stand toch wel merkt op het veld mogen ze ook de doelpunten laten zien. Wat Alex Pastoor precies wil zeggen is me ook niet duidelijk. Iedereen heeft een telefoon in het stadion dus iedereen weet wel wat de stand is. Daarnaast ging juist Excelsior beter spelen en kwamen ze dacht ik ook nog op 1-1.
     
  8. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Wij waren aan het juichen omdat PSV achter kwam, niet omdat Feyenoord scoorde.
     
  9. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    NAC had vorig jaar in de laatste ronde ook zoiets. Als Willem II punten zou pakken bij Roda zou NAC play-offs halen. Bij elk doelpunt van Willem II werd er toen wat gejuicht en daarna werd er weer ole ole schijt aan Willem II gezongen :+
     
  10. Seh

    Seh Guest

    Ik hoop dat je niet helemaal serieus bent, want anders moet je die Ajax plaat eens voor je kop vandaan halen. 8) Als er één club in Nederland het meeste aan haar supporters te danken heeft dit seizoen is dat Feyenoord. Er zaten meer dan 45,000 mensen in de Kuip nadat we met 10-0(!!!) op onze donder hadden gekregen in Eindhoven. Overigens kan je 'het Legioen' niet uitverkopen. ;) Als je de vakken X en S bedoeld, die zitten altijd vol hoor.

    Was jij in de Kuip dan trouwens de wedstrijd Feyenoord - Ajax? Want de sfeer was inderdaad wat minder dan normaal, maar muisstil vind ik toch wat overdreven en ik heb het goed kunnen horen want mijn vak zit naast ''het amper uitverkochtte legioen'' (:emo:).
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 apr 2011
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL ja dat weet ik nog wel. Dat was zo'n overdreven promotie van het Legioen, ineens op komen dagen na die 10-0 om aan te tonen wat voor die-hard je bent maar de wedstrijden daarvoor zat het verre van vol. Hoeveel seizoenskaarthouders hebben jullie?

    Nee maar dan moeten jullie ook maar kappen met zeiken over uitfluiten en what not bij Ajax want jullie zijn er toch ook niet bij.
     
  12. Seh

    Seh Guest

    Ik heb geen idee hoeveel seizoenkaarthouders er zijn. Dat boeit mij ook vrij weinig.. Het legioen is er altijd, want dat zijn niet 10 of 100 mensen dat zijn er 1000'en. Tevens het gemiddelde aantal uitsupporters in de Eredivisie ;
    [​IMG]


    Ajax heeft het goede publiek dat hun eigen spits uitfluit en Feyenoorders zijn ontrouwe gloryhunters. (valt trouwens weinig te hunten afgelopen jaren maar goed..)

    [Einde Feyenoord - Ajax duel]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 apr 2011
  13. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Volgens mij lag de nadruk ook op de goals van Feyenoord. Maar goed, hoe dan ook een heisa om niks. Maar Excelsior had ook zomaar op 1-2 kunnen komen, ondanks de stand de goede kant op ging in Rotterdam.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Die 2 dingen zijn hetzelfde ;)
     
  15. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    blablabla ajax dit feyenoord zo .. wij dit, jullie dit, hier is het zo, bij jullie zo :emo: :emo:

    ga toch lekker buiten spelen of zet je xbox aan :{
     
  16. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Vind het ook mooi hoe ze bij feyenoord er achter zijn blijven staan. Ik hoop dat het bij ado nu ook is kan. Door het slechte imago zat het nooit vol. Maar dit jaar hebben we daar hard aan gewerkt. Veel nieuwe supporters er bij en hoop dat als het slecht gaat komend seizoen dat ze alsnog blijven komen. Maar ben bang dat het zo niet gaat. Als is jarenlang kut seizoenen zien nou ook niet echt heel leuk meer.

    Bij ajax zie je altijd een hoog aantal toeschouwers staan maar aan de kant waar de camera op staat zie je altijd heel veel lege plekken. Vast van SCC houders die niet op zijn komen dagen!
     
  17. Seh

    Seh Guest

    Ajacieden juichen echt niet voor Feyenoord hoor, eerder tegen PSV op dat moment. Dat vind ik echt niet het zelfde..
     
  18. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    [​IMG]

    Laat gaan joh!
     
  19. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee hoor, als Feyenoord niet zou spelen tegen PSV dan zouden ze zeker niet gaan juichen;)
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Feyenoord moet scoren als PSV wil achter komen. In feite zijn ze dus met elkaar verbonden. Dat de Ajacieden nu zeggen dat ze juichen omdat PSV achterkomt is in werkelijk het gewoon niet willen toegeven dat ze voor Feyenoord aan het juichen waren ;) Daar staat namelijk de doodstraf op :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina