1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 47]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 23 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seh

    Seh Guest

    Haha oke, maar om ze daar nou op te pakken... Moet kunnen vind ik, want ze zouden ook juichen als PSV tegen elk ander team uit Nederland verloor. :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 apr 2011
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik twijfel bij sommige figuren hier toch ernstig aan hun vermogen om oorzakelijke verbanden te zien en uit te leggen.
     
  3. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    =(
    Een beetje meer respect mag wel. Als je ziet wat voor ellende Feyenoordfans dit jaar hebben moeten aanzien. Verder ga ik niet mee doen in de "wie heeft de trouwste supporters" wedstrijd.
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Bij het woord figuur hier kan ik alleen aan jou denken eerlijk gezegd...
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
  6. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Ben ik trouwens de enige die het belachelijk vind dat er geen aparte forum is voor sport? Dat maakt het veel overzichtelijker want nu zijn er vaak verschillende discussie door elkaar in 1 topic.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Dit is een apart forum voor sport 8).
    ASEL, S= sport.
     
  8. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4

    Ik bedoel dan alleen voor sport.
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hij wilt het liefst een S, een aparte sectie voor sport en alléén voor sport. Dus geen actualiteiten, entertainment of lifestyle-topics ertussendoor.
    Waarschijnlijk wilt hij dan ook verschillende topics per discussie, zoals één deeltje voor de transfers, één voor dit en één voor dat. En actiefste topic, één voor Ajax. :+
     
  10. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Je haalt de woorden uit me mond :)
     
  11. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Vind ik eigenlijk ook wel een goed idee, ik wil een Liverpool topic \o/
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Kijken er nog meer mensen naar Man City? Best een leuke wedstrijd tot nu toe. Heb ze volgens mij dit jaar nog geen hele wedstrijd gezien maar het is toch wel een team om jaloers op te zijn. (op die lutser van een ballotelli na dan).

    En nog even een WTF moment van gister. ik las dat Real met een B-elftal van Valencia had geownnen met 6-3.

    Kijk ik gisteravond de samenvatting, bestaat de voorhoede van dat B-elftal uit Kaka, Benzema en Higuain...

    Het is gewoon niet eerlijk verdeeld in de voetbalwereld
     
  13. Seh

    Seh Guest

    Een apart topic voor clubs lijkt mij persoonlijk perfect._O_
    Ik post hier nu een tijdje en omdat Ajax de meeste fans in Nederland heeft, is in de voetbaltopics toch vooral Ajax het onderwerp. Niets mis mee, maar op het moment dat het dan over een andere club gaat gaat het meestal fout. Of er komt een Feyenoorder, PSV'er, Tukker of een ander langs die even een beetje het vuurtje opstookt tegen Ajax, waarna het pagina's lang een discussie is die geen einde kent.
    Ben hier zelf ook schuldig aan, moet ik bekennen.
    No offence trouwens.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 apr 2011
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Open dan een feyenoord topic
     
  15. Seh

    Seh Guest

    Als ik dat doe dan wil ik sowieso eerst goedkeuring van een mod, want misschien houden ze liever dit gedeelte van het forum overzichtelijk en vinden zij 2 topics over voetbal wel genoeg. ;)
     
  16. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4

    Dan komen er topics voor elke club en dan gaan die mensen zeiken dat het in dit topic moet.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Denk wel dat ze er zo over denken.

    En zeg nou zelf, zou je liever door 348573 verschillende topics heen moeten zoeken naar jouw clubtopic of om te kijken of iemand nog iets interessants gepost heeft?
     
  18. Seh

    Seh Guest

    Je spreekt jezelf nu tegen in je laatste 2 posts. ;) Ik moet een topic openen, maar hier zeg je eigenlijk dat je dat niet wil..
    Maar om dit op te lossen zou er dus een nieuw subforum kunnen komen, ''sport'' of ''voetbal''. En anders blijven we gewoon hier vrolijk posten en discussiëren, ook niets mis mee trouwens. :)
     
  19. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Eigenlijk mag je het dan ook niet het B-elftal noemen, vind ik.
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ziek hè?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina