1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 47]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 23 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dit had niks met voetbal te maken...
     
  2. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    YEAHHHH heerlijk dit. Ongelooflijk hard gejuicht met men pa, fantastisch. Met name na dat doelpunt van Messi, ongelooflijk hoe goed die kerel wel niet is. Afellay, gouden wissel zeg. Heerlijk hoe die Pepe rood kreeg en Mourinho weg mocht. Wat een trieste wanvertoning van dit Madrid. Thuis verdedigend lopen spelen in een bomvol stadion. Visca el Barca (L)
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Haha die bek van Mourinho toen hij die rode kaart zag :)
     
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dit had alles met voetbal te maken. De randzaken van voetbal: vechtlust, power, psychologie, truukjes, provoceren. Een echte derbywedstrijd zonder dat het een derby was. Geweldig \o/

    Het dogmatische beeld wat Nederland van voetbal heeft, nee, daar had het geen fuck mee te maken. Heb me ook weer de ziekte zitten ergeren aan die walgelijke commentator. Echt schandalig.
     
  5. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Precies mijn gedachten verwoord in je post. :p
     
  6. Seh

    Seh Guest

    Post van de dag. _O_
     
  7. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach het is maar waar je van houd. Ik hou ook van de strijd maar niet op deze manier, wat een stelletje jankerts op het veld. Elkaar kaarten aan naaien, vieze overtredingen maken, janken. Wat een kut wedstrijd, gelukkig af en toe een lichtpuntje van bijvoorbeeld Messi maar voor de rest was het de hele wedstrijd ergeren.
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Had het meer over de manier waarop. Te veel overtredingen die rood hadden kunnen zijn. Constant liggen te huilen op de grond. Zaken die dus totaal niks met voetbal te maken hebben.
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Heerlijk hoe jij dit soort 'gevoelens' altijd zo goed kan omschrijven, want ik wist dus echt niet hoe ik dit nu moest zeggen want dacht hetzelfde. Enorm genoten van de spanning op het veld en hoe hard het er aan toe ging soms, toffe wedstrijd! Met als hoogtepunt (voor mij) de eerste actie, misschien zelfs het eerste balcontact (?), van Ibrahim Afellay, gun het hem van harte. Het was misschien geen actie alla Messi, maar het blijft mijn held (ja, écht mijn held, niet zo'n nep-held als Nijland of wie dan ook).
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Nou ik had echt een totaal ander beeld dan vrees ik.. Jammer dat teams tegenwoordig ten strijde trekken met 'psychologie', wat ik zie als ellenlang janken en aanstellen, gadverdamme. Echt weer een kutwedstrijd dit, wat een losers van beide kanten. Pedro had net zo goed een wit shirt kunnen aanhebben. Wat een trieste kutbende hee... Dat Real probeert het allerbeste team ter wereld probeert te verslaan door uitermate triest te lopen doen 90 minuten lang kan ik nog wel inkomen, maar dat Barca daar in meeging vond ik afgrijselijk. Bij elk wissewasje met z'n 11en de handjes de lucht in en vragen om kaarten, ga alsjeblieft solliciteren naar een rolletje in GTST maar donder op van het veld.

    Gelukkig gingen ze de laatste 20 minuten nog voetballen anders was ik helemaal witheet geweest, kut CL :emo: Ga elkaar eens aftroeven met geweldig voetbal ipv deze soaptafarelen. Het was vooral janken en daarna wat voetbal.
     
  11. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Viel me eigenlijk op dat Ronaldo opeens een gentlemen leek vergeleken met de rest. Verder eens met Nerazurri.

    Messi en Xavi_O_

    Trouwens ik wil echt een actie foto van dat moment van Puyol dat hij in een volle sprint die cornervlag pakte en omhoog hield_O_
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2011
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Leuk hoe je dat zo gemakkelijk zegt. Volgens mij had je alleen niet door dat Real Madrid met 7 verdedigers speelde, waardoor het niet erg makkelijk is om grote kansen te creëeren.
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ik wilde dat ik wat invloed kon uitoefenen maar zo arrogant ben ik ook niet Siemenn 8).
     
  14. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    En wederom een El Clasico waar ik niet echt van heb kunnen genieten. Had gehoopt dat Real op een 1-0 voorsprong kwam, dan had je tenminste een echt wedstrijd. Eerste helft was grote bagger, geen enkele fatsoenlijke kans gezien en alleen maar spelers die elkaar proberen te naaien. 2e helft ging zo door maar het spel werd wel een stuk aanvallender en sneller. Het is dat er spelers als Messi en Xavi op het veld stonden anders was deze wedstrijd gewoon in een 0-0 geëindigd. Want wat een fenomeen die Messi zeg! En een heerlijk assist van Afellay:)!

    Deze wedstrijd toch wel wat beter dan de vorige 2 maar jammer dat Real gewoon niets in te brengen had/heeft (op een paar grove fysieke overtredingen na dan).
     
  15. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja dan had je een echte wedstrijd.. dan hadden ze de boel he-le-maal dicht gegooid achterin 8)
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon er echt totaal niet van genieten. Misschien omdat ik anti-Barca ben, misschien omdat deze ontwikkeling me niet echt zint. Steeds meer neemt het matennaaien en provoceren een grotere rol in in met name de derby's. Bij Milan - Inter had ik ook het idee dat ik naar een fockin theatershow zat te kijken, ging helemaal nergens over. Hoop eigenlijk dat men zich meer hard gaat maken voor optreden tegen dit soort gedrag. Gewoon geel geven als iemand om een kaart vraagt. Of van mijn part rood voor schwalbes. Het moet een keer ophouden. Het blijft verdomme voetbal en geen blockbuster-film.

    Het enige mooie vind ik de strijd tussen de twee coaches, dat is echt van een ongekend niveau ook zo met 4 wedstrijden achter elkaar. Tactisch heeft Guardiola gewoon keihard gewonnen vandaag en dat is prachtig, vooral als Mourinho de tegenstander is.
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Walgelijke wedstrijd gisteren.

    Barcelona had er wel genoegen mee om de bal constant achterin rond te tikken en Real Madrid durfde gewoon niet. Belachelijk. Wederom een rode kaart en 10 man tegen Barcelona ... *zucht* Breekpunt anyone?

    Nadat Pepe rood kreeg ging Barcelona ineens wel voetballen. Erg jammer want ik gun het Barcelona gewoon echt niet. Busquets en Pedro ... ga theater spelen i.p.v voetballen jongens.

    Meesterlijke zet om Real Madrid te gaan irriteren.

    Hoop ECHT dat United een goede dag heeft in de finale en Barcelona gewoon keihard op d'r smoel gaat.
     
  18. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Beide partijen waren gisteravond smerig bezig. Real Madrid maakte echt smerige overtredingen en mogen blij zijn dat ze maar met 10 man eindigde, want dat had echt minder gekund. Daarnaast moet Barca ook echt stoppen met dat overdreven theaterspel, met name Pedro, want daar ergerde ik mij ook echt mateloos aan.

    Tactisch deed Barcelona het uitstekend. Natuurlijk niet leuk om naar te kijken, zeker de eerste helft niet, maar wel slim. Balbezit houden en lekker tikken. Geen tegendoelpunt krijgen.

    Daarnaast leuk voor Appelvlaai. Meteen reageren op het uitglijden van Marcelo. Toch oogt hij nog te zenuwachtig. Maar hij heeft in 3 minuten al meer laten zien dan Pedro in 70 minuten. En die actie van Messi, dat maakt zo'n saaie wedstrijd eigenlijk toch wel een deel goed. Wat kan ik daar van genieten.
     
  19. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Inderdaad, ik vond het voor de rest niet echt boeiend.
     
  20. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    [yt]G2oRXFRl6QE[/yt]

    :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina