De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 47]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 23 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Verschrikkelijke wedstrijd gisteren. Kapot geërgerd aan het zeikgedrag van de Barca-spelers die om het kleinste beetje het veld platrollen.
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is compleet doorgeslagen. :lol:
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Jullie hadden ook gewoon 'eens met Tyrant' kunnen typen jongens ;)

    /Mod Eens met Tyrant -Mtthz
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar we wilden de indruk wekken dat we ook nog in staat zijn een eigen mening te vormen.
     
  5. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Eindelijk iemand met wie ik het volkomen eens kan zijn. Als mensen een uur over voetbal mogen praten bij de NOS spreken ze 59 minuten over hoe geniaal Barca voetbalt en dan de laatste minuut bedanken ze de sponsers en tegenpartij. Ik ben er na 10 seconden al uit dat ze prima voetballen dat is het punt niet, maar die hype is echt om te kotsen.

    De commentatoren vinden Pepe een moordenaar, wat imo gewoon een lichtelijk onbesuisde actie was. Ook Marcelo verdiende een celstraf en weet ik veel. Ondertussen zijn die vieze ergelijke mannetjes Villa en Pedro geen eens genoemd, die Madrid constant rood proberen aan te naaien door als een kip zonder kop vol tegen iemand aan te lopen.

    Het enige wat Real goed kan doen bij de NOS is op de rug gaan liggen met de 4 pootjes omhoog, wachten tot Messi er 4 in propt en dan zeggen dat het een enerverende wedstrijd was en blij naar huis af te reizen. Dat is dus geen voetbal.

    Gister zag je ten minste wel strijd, Barcelona wist op sommige momenten gewoon niet wat te doen, miscommunicaties, balletjes die naar niemand gepassed worden, balletjes die keurig uitrollen. Sorry hoor, maar als je écht zo goed bent, speel Real dan ook écht van de mat als je een keer wat weerstand krijgt.

    Barca is in mijn ogen gewoon ook 75% Messi, 99% als je die Xavi en Iniesta ook nog meerekent. Verder is iedereen vervangbaar daaro.
     
  6. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Ach, het gaat om de intentie hoe hij in komt en dat hij nadat hij de bal raakt nog even zijn tegenstander probeert mee te pakken.
     
  7. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja klopt, maar ging Alves daarna niet een half uur over het veld rollen om vervolgens met brancard weggedragen te worden om daarna weer vrolijk het veld in te hollen?
     
  8. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik kon me ook veruit het meest ergeren aan die Alves gister. De hele tijd nare acties buiten het zicht, constant mensen een kaart aan proberen te naaien. Gelukkig had de scheids het door en dan lukt het hem nog.
     
  9. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Komt bij dat ik mij helemaal erger dat, als tegenstanders het Barcelona moeilijk maken, dat die meteen worden bestempeld als laf. Is het nou echt zo gek dat tegenstanders, van Zaragoza en FC Escalascoñosturba tot Real Madrid, Arsenal en Internazionale een hoop defensieve zekerheid willen inbouwen. Als ze het spel wensen mee te spelen, lopen ze in het mes. Op een enkele uitzondering (Arsenal 2-1) na dan. Voetbal is leuk als het mooi wordt gespeeld, maar kan je die teams niet verwijten dat ze gewoon willen winnen.

    Als ik verloor vroeger van een tegenstander die drie klassen beter was en fantastisch kon voetballen, had ik daar zwaar de pest in. Ik kan niet tegen verliezen, en een beetje professionele voetballer kan dat ook niet. Dan pakte ik die tegenstander liever bij de strot zodat ze van hun apropos raakten. Dan had je direct kans.
     
  10. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Wat een walgelijke wedstrijd, Barcelona heeft zich zelf compleet voor lul gezet, dit leek totaal niet op 'totaal voetbal', dit is FIFA tijdrek voetbal, ongelofelijk triest.
    Madrid ging er niet goed mee om maar het is zo sad om de bal 300x voor je eigen 16 rond te tikken, ik snap niet hoe je hier van kan houden. Volgend jaar aub een speciale champions league voor het team met de grootste ego, en dan zie ik liever een halve finale tussen Liverpool en Arsenal. Vraag me af wat er gebeurd als ik op straat tegen Pedro aanloop, wat een triest ventje, zelfde geld voor Busquets, watjes van de hoogste plank.
     
  11. Miem

    Miem Up The Boro

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik snap niet waarom iedereen nou Barca afkraakt, Real was de club die niet wilde voetballen en laf op de counter speelde Barca was tegen Arsenal toch ook niet de heletijd achterin aan het rondtikken ? uit die wedstrijd en ook tegen Shaktar kan je zien wie gisteren de trieste ploeg was, en tuurlijk was Barca gister niet echt netjes bezig maar dat is de schuld van Madrid imo
     
  12. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    De bal rondtikken bestempelen als triest, terwijl real anti-voetbal speelde:F:

    Vertel mij eens waarom Barcelona zich voor lul zet? Omdat het Real in eigen huis vernedert? Je volledig aanpassen aan de tegenstander in eigenhuis met anti-voetbal is jezelf voor lul zetten.
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    IMO wilde beide teams niet voetballen.
     
  14. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Barca speelde het gewoon slim. Als Real op die manier wou voetballen dan ging Barca niet met de 2 backs mee naar voren. Ze wouden niet tegen een counter aanlopen zoals in de Copa del ray.

    Gewoon slim gespeeld, er komt toch een moment dat Pepe , Sergio Ramos, Marcelo of Arbeloa over de schreef gaat.
     
  15. Miem

    Miem Up The Boro

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    3
    Idd het is geen 6de klasse amateur voetbal :+
     
  16. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Die duikelen inderdaad niet zoveel als Barca.
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Slim? Om te hopen dat er een rode kaart valt? Want anders kwamen ze er niet door. Kan de kansen voor beide teams op 1 hand tellen. Nu heb je een beetje geluk. Heb je aan de andere kant een beetje pech blijft het 0-0 en loop je in de volgende wedstrijd tegen een counter aan _0/

    Altijd van je eigen kunnen uitgaan. Barca ging juist het spelletje spelen wat Real wilde. Daar is niks slims aan...
     
  18. Miem

    Miem Up The Boro

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    3
    Klopt, en die zijn nog lomper als Real, alhoewel ik denk niet zo laf dat ze telkens op de scheenbenen van de tegenstanders gaan staan =(
     
  19. Seh

    Seh Guest

    Eigenlijk is het toch van de zotte dat deze hersenloze mietjes zoveel geld verdienen.. =(
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Erger is nog dat mensen het betalen ;) En dat terwijl er helemaal geen geld is om ze te betalen...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina