1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 47]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 23 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    NOS moet Koeman als interviewer laten werken, krijgen ze tenminste nog eens andere spelers dan Nederlanders voor de camera. :+
     
  2. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Affelay speelde een foutloze wedstrijd trouwens.
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    @ Tyrant, zo is het maar net. :thumbs:

    En Afellay speelde een heerlijke pot inderdaad.
     
  4. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
  5. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Kudo voor Tyrant :thumbs:
     
  6. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens, wat een zeur voetbal. Af en toe proberen een vrije trap mee te pakken of de scheids een beetje te beinvloeden kan ik helemaal inkomen maar dit sloeg nergens op. Wat een stel jankerts. Vond Ronaldo en Messi nog een van de weinige die zich enigzins volwassen gedroegen, en dat zegt al wat. Hoop stiekem dat Rooney Mascherano een doodstrap geeft.:+
     
  7. Successively

    Successively Guest

    _O_
     
  8. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Als dit het moderne voetbal is, dan ga ik maar rugby volgen. Alle vier de classicos van voor naar achteren gezien, en alleen maar zeikerds.

    Voor de rest eens met Tyrant.
     
  9. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Hoe later het stadium hoe meer beelden er na de wedstrijd worden getoond, elk jaar wordt er na een halve finale wel een paar minuten vrijgemaakt om de reacties te zien, zoals toen met Barca - Chelsea waar je de hele rel met Ballack en Drogba nog Live kon volgen na de late winnende van Iniesta.

    Heb vanavond in een enorm drukke Irishpub gekeken waar denk ik iedereen voor Barca was, ik heb me echt kapot zitten ergeren aan alle succes supporters.. was voor Real omdat ik niet tegen het hedendaagse schwalbe en zeikvoetbal kan. Alleen Messi, Iniesta, Puyol en Pique verdienen nog respect voor goed spel en geen gejank.

    Erg jammer dat de 0-1 van Real onterecht wordt afgekeurd.. hier kon Ronaldo echt helemaal niks aan doen, hij kon Xavi niet eens zien toen hij hem toucheerde.. Barca is natuurlijk terecht door maar als de 0-1 wordt goedgekeurd wordt het nog spannend, ondanks dat het, het eerste schot op goal van Real was. Heb vanavond best gefrustreerd gekeken door iedereen die een natte broek kreeg bij elke pass van Barca. Heb veel liever een halve finale tussen Chelsea/Arsenal/Liverpool dan dit waar het alleen spannend is wanneer je je afvraagt of de scheidsrechter zich laat verleiden om een rode kaart te geven doordat hij wordt belaagd door 6 Barca spelers :emo:
     
  10. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Matig potje! Logisch ook als de spanning er af is... Hoogtepunten waren de eerste goal, de streaker (met kleren) en de rentree van Abidal.
     
  11. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Schwalbes lonen, dat blijkt maar weer. Of de tegenstander krijgt geel, of de scheids zegt "opstaan en verder spelen". Maar de spelers hebben dus niets te verliezen... Dit soort wedstrijden zijn daarom gewoon niet meer om aan te zien...
     
  12. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Maar hopelijk is het dan niet weer zo dat die barca spelers om de haverklap gaan liggen, en schreeuwen om een vrije trap.
     
  13. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik vond dit de leukste van de 4. Met name de eerste helft. Ik vond het theatergedrag en het schopgedrag van Barca en Real aanzienlijk minder, in vergelijking met de vorige wedstrijden.

    Verder heeft de scheidsrechter de wedstrijd uitstekend geleid, hij hield de controle. Dat afgekeurde doelpunt, waarschijnlijk wel terecht. Alleen er is eerst voordeel voor Real, dan haalt Ronaldo per ongeluk Mascherano neer (Onbedoelde overtreding) en dan wordt er gescoord. Als je een onbedoelde overtreding maakt in een voordeelsituatie wat 0,5 seconde duurt, wie hoort dan normaal gesproken de vrije trap te krijgen? Dat vraag ik mij dus wel af.
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Abidal _O_

    Eerst helft gemist, net op tijd binnen voor de eerste goal. En vervolgens een halfuur nog naar theater gekeken. Vooral Mascherano was echt zwaar vervelend, en Pedro kon er ook wat van. Ook dat aankomen rennen na een overtreding en vragen van een gele kaart was weer behoorlijk overdreven allemaal, werd er een beetje ziek van. Barça heeft dat helemaal niet nodig dat soort domme gedoe, ook niet tegen Real die precies hetzelfde doet.

    Maar goed, de vier clasico's der theater gehad en nu verder. Primera is al zo goed als binnen en nu hopen op een mooie finale.
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Bah, wat heb ik nu toch een schijt hekel gekregen aan Pedro, Busquets en Mascherano zeg.
     
  16. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb me ook totaal niet vermaakt met de wedstrijden. Vond het theater af en toe veel te overdreven, jammer dat spelers als Pedro, Busquets en Macherano het spel overschaduwen met hun theater. Ze zouden eens naar Xavi, Messi, Pique en Puyol moeten kijken.

    Messi krijgt per wedstrijd zoveel schoppen te voorduren, vooral die tackle van Marcelo was donkerrood, maar die had het "geluk" dat Messi gewoon slim is en net voor de overtreding opsprong, anders had het verkeerd kunnen aflopen.
     
  17. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    En toch, als voetballer, vond ik het erg vreemd dat Messi inhield in zijn sprint en in een splitsecond naar Marcelo keek. Je weet dat er een braziliaanse idioot aan komt rennen en het kijken kan ook in volle sprint.....Dat houd je toch niet in?
    Hij sprong dan wel omhoog, gelukkig maar, maar ik snap het inhouden niet.
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Dude, Xavi? :F:
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Xavi wil zich er ook nog wel buiten houden hoor.

    Maar vooral Iniesta is ook iemand die ik letterlijk en figuurlijk om kaarten heb zien vragen en bij elk opstootje er als eerste bij is.

    Als je toch mensen wil roepen die respect verdienen: Ronaldo. There, I said. Geweldig om te zien dat die vent zich er niet in laat meeslepen. Heb hem weinig overdreven schwalbes zien maken (die van Mascherano was echt het ergst) en vaak vond ik zelfs dat hij een punt had als de scheids niet floot.
     
  20. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ronaldo, Messi en in mindere mate David Villa waren het meest sportiefst. Maar Pedro mag van mij een doodschop krijgen. Vreselijk ventje.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina