1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 47]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 23 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Eigenlijk een beetje omgekeerde wereld, want normaal vind ik hem friggin irritant. Maar ik heb wel respect voor Ronaldo als voetballer, zet zich gewoon enorm hard in.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Voor sommige spelers is het niet tegen hun verlies kunnen juist de spirit die hun drijft.

    Haha ik zag pas in de laatste herhaling waar het om ging :)
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2011
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Afellay was het meest sportief. :cool: Heeft geen schwalbe of overtreding gemaakt. :+
     
  5. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ik snap overigens nog steeds niet waarom dat eerste doelpunt werd afgekeurd.

    Ronaldo maakt een actie en wordt vervolgens naar de grond gewerkt, terwijl hij valt toucheert hij Mascherano.
    Vervolgens schiet Higuaín die bal netjes binnen. Als hij gewoon had geteld was de tweede helft een stuk spannender geworden.

    Real Madrid had overigens wel wat tactischer druk mogen zetten, in plaats van dat er telkens één speler ging drukken.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Misschien omdat Mascherano anders misschien nog de goal had kunnen voorkomen? (Ik heb het beeld nu niet voor me, dus ik weet niet of die kans daadwerkelijk nog bestond)
     
  7. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dan was het nog spannend geworden.
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik snap nog steeds die beslissing niet. Ronaldo word eronder uit gehaald .. komt tegen Mascherano, die gaat mooier naar de grond en vervolgens krijgt Barcelona de vrije trap nog mee ook? Wut?
     
  10. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Dat Ronaldo zich uitstekend gedroeg zegt genoeg.
     
  11. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Overtreding is overtreding. Ronaldo heeft mischien niet de intentie om mascherano te toucheren maar doet het per ongeluk wel. Hierdoor kan mascherano niet meer doorlopen en daardoor niet meer verdedigen. Ik speel zelf ook voetbal en had een momentje afgelopen zondag nog. Ik gleed uit en nam daarbij de aanvaller mee van de andere ploeg. Scheids fluit.Zeg ik maar scheids ik glij uit wat kan ik daar aan doen. Zegt de scheids heel terecht je hindert de tegenstander in het verloop van zijn actie. Kon me daar uiteindelijk ook heel goed in vinden. Ronaldo valt en hindert daarmee mascherano. Overigens wel jammer dat mascherano dan valt alsof die neer geschoten word.
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Maar Ronaldo glijd niet uit hij wordt door een andere Barcalona speler ten val gebracht.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Idd. De eerste overtreding is van een Barca speler , dus of daar voor fluiten of voordeel geven en het doelpunt toekennen.
     
  14. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Goal had imo gewoon moeten tellen. Dus als je met een corner de tegenstander tegen een medespeler aanduwt, en hij valt om, krijg je een vrije trap mee. :+
     
  15. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb ik me helemaal de tering geërgerd aan Barcelona zeg. Wat een toneel zeg, ongelooflijk...

    Vond Diarra trouwens echt een prima wedstrijd spelen. Had vaak erg goede tackles. Helaas werd hij dan wel weer vele malen (onterecht) teruggefloten. Marcelo heeft ook een prima pot gespeeld
     
  16. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Veel mensen lopen te haten op Real Madrid, maar wat heb ik me lopen ergeren aan Barcelona zeg.

    Ze kunnen zich beter inschrijven bij een toneel school:emo:
     
  17. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik vraag het mij af in ieder geval. Ik gaf al eerder aan wat er volgens de regels moet gebeuren.

    Er wordt een overtreding gemaakt op Ronaldo, scheids geeft (denk ik) voordeel, maar Ronaldo valt op Mascherano en haalt hem uit balans. Dat is ook een overtreding. Onbedoeld, maar een overtreding.

    Ik denk dat de scheids terecht het doelpunt afkeurt, maar een vrije trap aan Real moest geven.
     
  18. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Echt beste man van het veld imo. Als enige ongeveer geen balverlies, goeie passes en heel vaak de bal heroverd en hij was ook nog eens overal.
    Casillas kan trouwens echt niet voetballen, lijkt wel alsof hij door Jol gecoacht wordt; 99 van de 100 ballen maait hij naar voren en zijn vervolgens voor Barca.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    En ook nog eens best netjes en als een kerel voetballen. Dus niet als een vervelende schopper als Pepe maar gewoon netjes voor de bal gaan in plaats van voor de man


    Waarom krijgt Pepe in hemelsnaam de voorkeur boven Diarra?
     
  20. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    HAhaha, echt geweldig, op Facebook heb ik wat Ajacieden toegevoegd, en nu kan ik gewoon chatten met Alderweireld en Boilesen. Echt geinig, iemand hier die een vraag heeft voor Toby? :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina