1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 48]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 4 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat was inderdaad ook slecht, maar ik snap totaal niet hoe Blom een overtreding zag bij dat duel tussen Vertonghen en Janko. Als iemand daar een vrije trap moest krijgen, dan was het Vertonghen.

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Heerlijk! Dat mensen zich soms afvragen waar die haat aan Ajax soms vandaan komt, hmmm.

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Tja dat je onterecht een vrije trap toe kennen op 30m van het doel gebeurt elke wedstrijd wel. Blom kan er vrij weinig aan doen dat ze bij Ajax allemaal slapen

4. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ik snap trouwens niet waar iedereen het over heeft dat Twente verdiend zou hebben gewonnen. Vanaf ergens in de 2e helft speelde Ajax beter. Twente had dan meer kansen, maar ze waren toch echt allemaal naast en over, Ajax raakte in ieder geval nog de paal en de lat. Zat er toch het dichtst bij uiteindelijk.

5. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Terecht verloren, had net zo goed 5-1 kunnen worden.
    Volgende week winnen we ook niet helaas.

Volgend jaar beter _0/

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Of bedankt Ajax, voor het weggeven van een 2-0 voorsprong? Als Ajax het niet zo verkloot had, was er niets gebeurd. Blom heeft een goede wedstrijd gefloten, met een klein aantal foutjes aan beide kanten.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ja hoor, beetje verdwaald tussen oorzaak en gevolg. Uiteindelijk is het niet Blom die die vrije bal inkopt of wel?
    Enne, je stond 2-0 voor, denk daar eens over na :lol:.

Een scheidsrechter neemt nou niet alleen maar goede beslissingen. Maar dat betekend toch niet dat je bij een onterechte vrije trap niet hoeft te dekken?

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Fixed. :+

Wel objectief blijven, he. ;)

9. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Alleen mummie is Twente supporter. Maar wel een sportieve reactie. Over het geheel van Twente iets beter en Janssen beslist best vaak een wedstrijd met zijn trap. Is een wapen wat weinig teams hebben.

Edit. Me iPad maakt van munnie, mummie :confused:

10. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, dat is ook wel zo, maar het is wel fucking zuur.

11. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Wat een helden-opmerking van Janssen. :D

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik zag idd ook geen overtreding. Zou geen vrijetrap moeten zijn voor niemand.

Maarjah. WK finale. Geen corner en 10 seconde later sta je 0-1 achter. Concentratie moet je gewoon houden op dat soort momenten.

13. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pff, het leukste na de wedstrijd is dat die spelers gek doen, is er reclame. :confused:

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik citeerde slechts het publiek hoor! ;)

15. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Dat is gewoon de klasse van Twente.

16. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Deze finale was wel leuker dan die van afgelopen jaar. Dat was echt een slap aftreksel van een finale. Over 2 wedstrijden. Dit zijn mooie finales :)

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    En misschien ook de zwakte van Ajax? Mentaliteit en strijdlust was ver te zoeken bij Ajax op bepaalde momenten. Als ze de hele wedstrijd het niveau van de verlenging hadden aangehouden hadden ze gewoon gewonnen.

18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Zeer terechte zege. Twente was over 120 minuten gezien vaker gevaarlijk en voetbalde beter, en we hadden aan Kenneth (jazeker) te danken dat we het zo lang hebben uitgehouden. Die redding uit de kruising was echt krankzinnig mooi.

Volgende week andersom graag, dat is voor mij het enige wat telt.

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ik vond het eerder de slechtheid van Ajax, hoor. ;)

Als je ziet hoe ze in de verlenging opeens wel kunnen voetballen snap ik er geen drol van. Zouden ze voor aanstaande zondag misschien alvast een wedstrijd moeten spelen, omdat ze vermoeid beter zijn? :+

20. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Nondeju wat een zurebeffert! Ajax weet dat die gasten van Twente voorin kopsterk zijn dus loop fatsoenlijk mee en geef een duwtje ofzo. Telt dit ook op zn Duits winnen of is dat alleen in de reguliere speeltijd? :9
    Gefeli Twente, volgende week Ajax. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina