De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 48]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 4 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Wait wut??

Twente was over de hele wedstrijd gezien gewoon beter. Dat Ajax ook kansen kreeg, wil niet zeggen dat ze beter waren.

Verdiende overwinning :thumbs:

2. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Elke Groningen fan heeft een hekel aan Twente en Heerenveen, niets is alleen zo erg als Ajax.

3. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    :emo:

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Bericht van Twitter.

@Idefix_2009: @sylxvana Het KNMI meldt de komende 2 weken veel huilbuien in regio Amsterdam #Eredivisie
    6 minuten geleden

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Oud.

6. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, die jongen heeft het erg zwaar. Elke zondag maar Ajax dat loopt te voetballen :emo:.

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Lorre.

8. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Epic _O_ :lol:

9. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Nou, ik heb tot de 70ste minuut gekeken, en daarin vond ik Twente de beter ploeg. En natuurlijk leuk dat ze gewonnen hebben :D Al is het belangrijker dat ze volgende week winnen natuurlijk.

Gratz Munnie en Duke Jay!

10. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Vandaag een pover Ajax gezien en een sterk Twente. Echt ... tot en met de 20ste minuut was Ajax dominant en werd er redelijk sterk gevoetbald.

Enigste wat wel opvalt is dat Ajax totaal geen "body" heeft op het middenveld. De bal word achterin leuk heen-en-weer getikt maar daar houd het ook echt op. Voorin is het dramatisch ...

Maargoed, zoals Frank de Boer al zei; laat hun maar lekker deze winnen. Ajax heeft er genoeg .. Als ze volgende week maar winnen.

11. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Haha, wat denk je?

Trouwens net nog de stad in geweest, wat een sfeer, wat een mensen, wat een bier! Volgende week gaan we zeker een leuk feest bouwen.

Laatst bewerkt door een moderator: 8 mei 2011
  12. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    :x

Overigens zelf helemaal niets van de wedstrijd gezien, maar Twente gewonnen dus dat is mooi:+! Nu volgende week nog!

13. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Weet niet welke wedstrijd jij gezien hebt maar vond twente vooral in beginfase stukken sterker.

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Reguliere tijd was FC Twente de betere, vond ik, maar in de verlenging werden ze (IMO) weggespeeld door Ajax maar hadden ze toch nog twee grote kansen.

Bij Ajax zag je inderdaad wel dat ze totaal geen "body" hebben, maar dit is niet alleen op het middenveld. Op elke linie mis je wel iets namelijk.
    Achterin zijn het vooral Boilesen (vandaag niet zijn gelukkigste wedstrijd) en Vertonghen (topspeler) die er altijd staan, maar Van der Wiel (waardeloos dit seizoen) en Alderweireld (wisselvallig, IMO) zijn in mijn ogen te zwak voor een écht overtuigend kampioenselftal.

Op het middenveld speelde De Zeeuw vandaag een redelijke goede wedstrijd (:eek:!), maar vond ik Anita onzichtbaar - op een aantal onzuivere passjes op twee à drie meter na - en Eriksen werd te weinig gebruikt voor een speler met kwaliteiten als de zijne. Wanneer je dan een Enoh inbrengt voor, op dat moment, één van de betere spelers zal het alleen maar berg afwaarts gaan. Over Enoh's voetballende kwaliteiten zullen we maar niet beginnen, maar hij gaat ook veel te vaak onbesuisd de duels in zoals je vandaag ook twee keer zag.

En dan heb je nog de voorhoede, waar je nog de échte spits mist. Ik moet daarentegen wel zeggen dat Siem de Jong vandaag, tot mijn verbazing, redelijk goed speelde. Sulejmani en Ebecilio waren weer lekker inefficiënt, met het kappen en draaien en lange wachten van Ebecilio als hoogtepunt (of dieptepunt?).

Ja, opzich kan er wel wat verbeterd worden :+.

Dit is trouwens wel vanuit mijn PSV-ogen (waardoor ik misschien minder goed let op de goede dingen), dus als bovenstaande bullshit is moet je het maar zeggen en dan zet ik er wel [noparse][/noparse] tags omheen :+.

15. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het was wel alles wat je zei ja, behalve over Anita. Ik vind hem zo'n belangrijke schakel op het middenveld (ipv Enoh) Hij levert elke wedstrijd de meeste strijd, gaat overal met volle overtuiging in. Eriksen was pas echt onzichtbaar, hij laat gewoon veel te weinig zien. Hij kan heel geniaal zijn, maar zonder een echte nr 9 is er niemand aan wie hij zijn steekpassjes kwijt kan.

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Buiten de schwalbe vond ik Cvitanich het trouwens best goed doen.

17. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Er kwam meteen veel gevaar van hem af. Had me ook niet verbaasd als hij daar nog gescoord had/beslissende assist. Maar dan had het wel in de eerste helft extra tijd moeten gebeuren.

Denk dat het ook te maken had met de vermoeidheid van ehm, wisgerhof(?) volgens mij, maar dat doet niet onder voor z'n inzet.

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ik vind het alleen wel jammer dat Lodeiro dan blijkbaar nog niet fit genoeg is. Aangezien Ajax aanstaande zondag toch waarschijnlijk voor alles of niets gaat zou het een ziek middenveld zijn met Lodeiro, Eriksen en Anita.

19. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Waarom zou je ineens Lodeiro opstellen die geen enkele wedstrijd dit seizoen gespeeld heeft? In een cruciale wedstrijd.

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Viel goed in inderdaad, jammer dat hij geen belangrijke rol heeft kunnen spelen voor Ajax. Hij zorgde wel voor meer energie in het spel en gevaar. De schwalbe was inderdaad jammer :lol:.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina