1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 48]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 4 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ik zeg toch ook dat ik het jammer vind dat hij nog niet fit is. Het zou namelijk een ziek middenveld zijn. Toch moet Ajax denk ik 1 fysiek sterkere (verdedigende) middenvelder vinden, want dat missen ze toch echt.

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ajax gaat volgende week winnen. Waarom denk je dan? Omdat twente nu denkt te kunnen winnen maar ondertussen vol voor de pot gaan hangen. Frank krijgt het team wel ver genoeg om ze met pit te laten spelen.
    Best strakke shirtjes trouwens he :+

3. Seh

Seh Guest

Ik had Mido wel in die strakke nieuwe shirts van Ajax willen zien. _O_

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Sommigen speelden toch ook in normale fit? :9
    Wel vette shirts in ieder geval.

Laatst bewerkt: 9 mei 2011
  5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    De huiskrant van Ajax is ook weer bezig :emo: Volgens mij was er niet heel veel aan de hand en ik heb hier ook geen Ajacied er over gehoord dus het zal allemaal nog wel mee vallen

6. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    NEE,NEE. Dat was een elleboog!:+. Ik kan me het moment nog herinneren, maar het was zo'n halve elleboog. Als ze Bulykin al niet bestraffen (dat was er echt eentje) hoeft Ruiz al helemaal niet te vrezen.

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Was geen elleboog. Gewoon een duel, zoals in 90% van de gevallen. Gezeik altijd. De Telegraaf zouden ze sowieso moeten verbieden.

8. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    En los daarvan, de scheids floot toch voor een overtreding? In dat geval heeft hij het al beoordeeld en kunnen ze dus niet alsnog schorsen.

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso gaat Twente dan ook in beroep waardoor de schorsing over de wedstrijd heen wordt getild.

Vooraf boeide de beker me niet zo, maar ik merkte toch dat ik er echt ziek van was. Het blijft ontzettend klote om je team te zien verliezen en dan helemaal van Twente. Volgende week moet het maar gebeuren dan.

Vond de wedstrijd in reguliere tijd min of meer gelijkwaardig. Twente wel licht overwicht maar dat drukte zich niet echt uit in kansen. In de tweede helft hadden ze overigens wel een periode waarin ze Ajax vastzette. Maar het blijft stom dat je de wedstrijd zo weggeeft als je 2-0 voorstaat. Verlenging was Ajax wel echt beter, leek wel of Twente expres achteruit ging lopen. En dan krijg je weer zo'n Duitse kutgoal tegen.

10. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Wat mij opvalt is dat de Ajacieden (Niet allemaal, don't flame :+) nu toch een beetje roepen van: De beker is een troostprijs, het ging er nu nog niet echt om etc. etc.

Alsof ze volgende week wel "even" gaan winnen. Alles staat open, maar ik vind het belachelijk dat ze dit zeggen. Elke prijs is er 1.

11. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Tuurlijk niet, maar de schaal is wel even 100x belangrijker. Achteraf is het misschien makkelijk lullen maar ik weet zeker dat vooraf gisteravond de meeste Ajacieden zoiets hadden van Twente de beker, wij de schaal.

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dat imago heeft de beker voor ons gekregen de laatste jaren. In 2006, 2007 en 2010 wonnen wij de beker terwijl we in de competitie met lege handen achterbleven. Vandaar dat we het steeds meer als troostprijs begonnen te zien. Maar zoals ik al aangaf voelt het alsnog ontzettend kut.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Elke prijs is er 1 maar als ik mag kiezen dan ben ik wel 10 keer liever kampioen dan bekerwinnaar :)

Bekers wint Ajax ook nog wel regelmatig maar een kampioenschap is toch wel heel lang geleden.

Stel nou dat Ajax gister had gewonnen en komende zaterdag had verloren, dan had ik toch een rotgevoel er aan over gehouden. Maar als ze aankomend weekend winnen maakt dat wat mij betreft het hele seizoen goed.

Dus het klinkt misschien kinderachtig om te zeggen dat de beker 'maar' een troostprijs is maar het voelt wel echt zo. Kampioenschap > de rest

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Die Duitse kutgoal is net als de 2-1 puur aan Ajax zelf te danken. Vooral de 2-1 zie ik regelmatig bij de F-jes voorbij komen. Overigens was de 1-0 ook om te huilen...

15. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Dit is absoluut niet waar. Ik heb hier regelmatig al van tevoren gelezen(en ik deel die mening) dat de beker voor Ajax toch echt minder belangrijk is. Niet dat ze volgende week wel winnen, maar je moet vertrouwen blijven hebben he :p.

16. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Natuurlijk is de beker minder dan de schaal. Maar het is meer het idee van dat het eigenlijk nergens om ging, alsof het een vriendschappelijke pot was.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Volgende week zondag is iedereen die beker weer vergeten. Alleen het kampioenschap telt!

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat werd door iedereen gezegd. Ook geen ajax aanhangers zeiden dat volop. Wel grappig dat de kranten beginnen over dat de eerste klap was uitgedeeld.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Van te voren hoor je alleen maar 'die beker gaan we pakken, 'op naar de dubbel', en 'AFCA forever', en dan verlies je hem, dan telt ie hele beker natuurlijk niet mee.
    Had je hem wel gewonnen was dat uiteraard niet het geval geweest?
    Tuurlijk word je liever kampioen, maar jullie doen alsof het een of of situatie. Dubbel was schitterend geweest.

20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Tuurlijk maar iedereen die de beker wint vergeet je toch. Heel simpel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina