1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 48]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 4 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Feyenoord is denk ik mijn 2e club. Vooral omdat veel vrienden er vaak heen gaan en mij dan mee vragen. Verder kom ik regelmatig in Venlo.

2. Seh

Seh Guest

Tweede club? 8) Dan moeten jouw weekenden wel heel zwaar zijn, zeker als je VVV als ''derde club'' ziet. Vind ik overigens een raar iets, meer dan 1 club supporten..

Oh, en Platje is een baas.

3. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk bedoelt hij gewoon dat hij naast NEC de meeste sympathie voor VVV en Feyenoord heeft. ;) Hoeft niet meteen te betekenen dat je een fan bent. Zo heb ik ook sympathie voor Heracles maar blijf ik gewoon een Twente supporter.

Edit: bedoelde NEC

Laatst bewerkt: 20 mei 2011
  4. Seh

Seh Guest

Ah, dat zou best eens kunnen ja. Als Feyenoord verliest of als ik Feyenoord aan het kijken (in de Kuip of niet) ben dan borrelen er bij mij bepaalde emoties op die echt alleen bij voetbal en bij Feyenoord op komen. Ik denk dat ik geen 30 zou worden als ik dat bij meerdere clubs had. 8) Dat versta ik namelijk onder fan zijn.

5. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Vind het wel leuke eigenlijk, al die aandacht die hij aan Vitesse schenkt :)
    Zo zul je mij ook nooit zo vaak over "de aartsrivaal" horen, die interesseren me op 2 wedstrijden per jaar na eigenlijk geen hol.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dan ben je geen echte kip ;)

7. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Algemeen bekend dat het Vitesse minder boeit en we weten allebei hoe dat komt. nec heeft het nooit kunnen hebben dat Vitesse begin jaren 90 successen boekte en voor een periode van 12 jaar vrijwel altijd tot de top 5 behoorde. Dit terwijl nec vrijwel altijd een vaste middenmoter is geweest en nog steeds is, een gewone club die nergens voor mee speelt (op geloof ik 2x europees na). Nu het er voor Vitesse opnieuw, ondanks afgelopen seizoen, rooskleurig uit ziet is het geen wonder dat de haat en commentaar gebrabbel weer vaak terug te vinden is.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Haat is er altijd. Dat wordt er bij de 6 jarige mannetjes al met de paplepel ingegoten ;)

9. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Vitesse wil vd Brom halen. Alsjeblieft niet zeg. Bij ado is het veeeeeeeeeel beter geregeld en niet zoveel nationaliteiten :)

10. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Klopt maar haat is wat anders dan berichtjes posten en je constant aandacht schenken.

Dit vind ik ook wel humor, dat veel mensen vaak beginnen over die nationaliteiten bij Vitesse... maar over groningen hoor je ze nooit praten (heb het niet over jou maar in het algemeen). Verder, vd Brom een degelijke trainer als je ziet wat hij met Ado voor elkaar heeft gekregen, maar niet bijzonder oid :+.. wel echte Vitessenaar though.

Laatst bewerkt: 20 mei 2011
  11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ahh die rivaliteit is leuk en ook niet op de man zelf gericht. Een beetje zoals echte oorlog zeg maar. Je hebt geen hekel aan de persoon alleen het ideaal waar hij voor staat ;)

12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Niet bijzonder? Hahaha.

Hij weet hoe die met spelers om moet gaan en ook wanneer die ze aan moet pakken. Denk dat hij binnen 5 jaar bij een nederlandse topclub zit! En daar bedoel ik geen vitesse mee! ;)

Groningen ook veel buitenlanders. Maar meer uit scandinavie en dat vind ik toch wat leukere gasten dan die oostblokkers die hier maar moeten voetballen omdat ze eigendom van chelsea zijn!

13. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    hohoho we hebben hier te maken met één maal behalen van de 7e plek... bestaat nog altijd zoiets als one day fly, je moet de beste man ook niet gaan overschatten he.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Las net dat Qatar mogelijk het Wk van 2022(damn ziet er futuristisch uit) kwijt gaat raken.

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Las het net ook op teletekst, hier:

16. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    haha, oh wat is die toch lekker hypocriet die Blatter. Start hij dan ook een onderzoek naar zichzelf? Met mooie hotelkamers en veel poen zieltjes winnen voor je herverkiezing, debiel :lol:.

17. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Zielige manier om stemmen te winnen. Hij hoopt dat iedereen op hem stemt, want hij vecht tegen corruptie. Die man moet echt zsm weg bij de Fifa.

18. Seh

Seh Guest

Alsof J-P Balkenende (bijvoorbeeld) ook een onderzoek naar zichzelf opstart omdat zijn broer in de olie zit in, jawel, Irak..

Deze man kan het nooit goed doen (al dan niet terecht).. Doet hij eindelijk iets tegen die omkoping, is het weer niet goed? 8)

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hoe denk je dat Blatter aan zijn positie is gekomen?

20. Seh

Seh Guest

Weet ik ook wel, maar wat verwacht je dan van hem? Hij doet nu toch iets wat goed is of niet dan? Al zit er waarschijnlijk een achterliggende gedachte achter

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina